no i masz kabel od alternatora podepnij pod trzeci pinaldi pisze:
Z tego co pobieżnie spojrzałem to wg schematów patrząc na twoje drugie zdjęcie
1 minus
2 plus
3 sygnał
4 minus
[B4 AZZ] obrotomierz pod alternator
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
Powinno ale nie dziala sprawdzalem juz 3 obrotomierze i tylko u mnie one nie dzialaja znaczy wskazuja non stop 5 tys obrotów a u innych dzialaja okaldi pisze:Tak właściwie to po co chcesz podłączać bezpośrednio? To powinno działać plug&play w płycie liczników masz już potrzebne sygnały, może winien jest obrotomierz który nie chce przyjmować sygnału z alternatora...
Z tego co pobieżnie spojrzałem to wg schematów patrząc na twoje drugie zdjęcie
1 minus
2 plus
3 sygnał
4 minus
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
hehe ale pytanie zadałes.. szok głupi przeciez nie jestem i juz pisałem z 100 razy nie dziala u mnie a u innych tak w dieslach... wszystkie 3 obrotki jakie posiadam sa sprawne to cos w mojej instalacji jest nie tak i chce podlaczyc na krotko zobaczyc jak bedzie wskazywacaldi pisze:Ale u tych innych sprawdzałeś w silnikach diesla?JanekAudi pisze:Powinno ale nie dziala sprawdzalem juz 3 obrotomierze i tylko u mnie one nie dzialaja znaczy wskazuja non stop 5 tys obrotów a u innych dzialaja ok
jeśli można się podpiąć pod temat,widziałem na youtobe,jak kręci licznik od benzyniaka w 1.6td,chciałem przerobić w ten sam sposób,porażka,czytałem poprzednie opisy,ale...cierpliwość już wygasła,może ma ktoś na zbyciu taki obrotek do td za rozsądne pieniążki,myślałem że wiem dużo ale okazuje się że nie wiele
witam,jak widzisz,moja mała ma nowe serce,stare nie dało rady nawet doktor nie pomógł,więc zrobiłem rezanko na TDI,oczywiście sam to zrobiłem :lol: ale zegar został od benzyny,próbowałem przerabiać w/g tych wskazówek nie daję rady,zegar to un4,4 piny w obrotomierzu,wymieniałem te kondensatory,chyba że muszą być 400 volt owe??bo miałem różne do 100 v do 250???może tu tkwi problem??ten zegar co widziałem kręcił normalnie jak w dieslu,a instalacje sprawdzałem na na inny obrotomierzu
[ Dodano: 2010-04-04, 11:07 ]
a obrotomierz nie działa,jest 6000,błędne wskazania,nie daje się regulować,a jak dodajesz gazu to obroty wzrastają poza skalę,a ten czerwony opornik to mam 0.0068 100A WIMA MKC4
[ Dodano: 2010-04-04, 11:07 ]
a obrotomierz nie działa,jest 6000,błędne wskazania,nie daje się regulować,a jak dodajesz gazu to obroty wzrastają poza skalę,a ten czerwony opornik to mam 0.0068 100A WIMA MKC4