[80 B3/B4] Skrzywiona końcówka drążka a eksploatacja
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
[80 B3/B4] Skrzywiona końcówka drążka a eksploatacja
Jakiś czas temu byłem na ustawieniu geometrii kół. Jeden drążek był w kształcie łuku, więc go wyprostowali, ale nie o to mi chodzi. Niepokoi mnie lewa końcówka drążka która siedzi bardzo krzywo. Pytałem sie "mechaniora" a on stwierdził, że można z tym jeździć. Dodał, że większość aut jeżdżących po polskich drogach ma wybite drążki i ogólnie rozklekotane zawieszenie. Ja natomiast jestem raczej z tych przezornych i wolę spytać prawdziwych speców czyli was <czapa> ... nie chciałbym żeby mi się w trasie np. koła rozjechały. Pozdrawiam serdecznie.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Mam nadzieje że nie wyprostowali tego prawego drążka który ma być w kształcie łuku <ok>Patrique pisze:Jakiś czas temu byłem na ustawieniu geometrii kół. Jeden drążek był w kształcie łuku, więc go wyprostowali
Można jeździć. O ile oczywiście nie jest wybita. Ja też tak mam i wszystko jest okay.Patrique pisze:Niepokoi mnie lewa końcówka drążka która siedzi bardzo krzywo. Pytałem sie "mechaniora" a on stwierdził, że można z tym jeździć.
:shock:Patrique pisze:Jeden drążek był w kształcie łuku, więc go wyprostowali
Po pierwsze prawy drążek ma być łukiem. Po drugie nawet gdyby był krzywy to co za idiota prostuje drążki kierownicze ? To są elementy, które wymienia się na nowe.
Więc niech sam tak jeździ, zawieszenie to najważniejszy element auta, bezpośrednio wpływający na bezpieczeństwo. Normalnie ręce opadają na takich "fachowców".Patrique pisze:Dodał, że większość aut jeżdżących po polskich drogach ma wybite
drążki i ogólnie rozklekotane zawieszenie.
Końcówkę masz do wymiany, a potem oczywiście zbieżność.
u mnie po sprawdzeniu z tym co mam w ETCE okazało się że są zamontowane od zewnątrz a powinny od strony magla. Niby kilka milimetrów a na długości wystarczająca różnica. a jak prawy jest krótszy to ciężka dupa by była bo z tej strony własnie miałem wymieniany a niby był za długi. Poprostu trzeba się na tym znać jeśli nie robi się tego w ASO żeby móc samemu potem sprawdzić.
następną różnicą jest to że prawy jest wygięty
pzdr
następną różnicą jest to że prawy jest wygięty
pzdr
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
Rychu82 pisze:jak prawy jest krótszy
przeczysz wlasnym slowom, skoro miales za dlugi to powinnienes miec krotszy, a tki wlasnie seryjnie jest potrzebny, ja mam kolumny gwintowane i one moga miec inne katy na lagach temu mialem takie problemy, nie porownuj ich do siebie bo napewno masz orginalne kolumnyRychu82 pisze:z tej strony własnie miałem wymieniany a niby był za dług