Audi 90q B3 4.2 V8
Ja pierniczę, ale sprzęt :-O Widziałem już B2 z tym motorem, robiła co chciała, ale B3 to zawsze większe i okrąglejsze, na pewno buda stawia mniejsze opory choć jest cięższa, osobiście jakbym miał pieniążki na taki gruby projekt, wrzuciłbym to do B4 nie wiem czemu, ale ta buda mi się najbardziej podoba, pomijając B1, bo to klasyk nie z tej ziemi :roll: Śledzę temacik, jest co Pozdr.
Troche sie porobil:
auto wjechalo na wage - wyszlo 1245kilo, wiec wcale nie tak ciezko jak wszyscy mysla.
Dodatkowo, zostaly poczynione pewne kroki w celu poprawy chlodzenia silnika, i wjechala chlodnica do kufra:
Przednie lampy sa ekstremalnie festyniarskie - ale ze akurat stlukla mi sie jedna, to kupilem 2 sztuki zamiennikow niewiele drozej od jednej ori lampy uzywanej. Prosze sie rowniez nie smiac z wlotu powietrza na masce - jest zrobiony na sztuke, docelowo wlot i tak bedzie gdzie indziej.
auto wjechalo na wage - wyszlo 1245kilo, wiec wcale nie tak ciezko jak wszyscy mysla.
Dodatkowo, zostaly poczynione pewne kroki w celu poprawy chlodzenia silnika, i wjechala chlodnica do kufra:
Przednie lampy sa ekstremalnie festyniarskie - ale ze akurat stlukla mi sie jedna, to kupilem 2 sztuki zamiennikow niewiele drozej od jednej ori lampy uzywanej. Prosze sie rowniez nie smiac z wlotu powietrza na masce - jest zrobiony na sztuke, docelowo wlot i tak bedzie gdzie indziej.
Nie ma i nie bedzie. Chyba ze lampki od malucha po bokach.gdzie podświetlenie? i mogłeś się postarać i zrobić w zderzaku wgłębienie na tafle
Wlot jak pisalem jest tymczasowy. Docelowo bedzie po drugiej stronie, ladniejszy.
Powietrze brane bedzie z tylnych szybek/trojkątow. Jak je (wloty) pomaluje i zamontuje to wstawie foty jak to wyglada.