[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
[All] Modyfikacje - Uniwersalny gwint
Przeglądając aukcję zobaczyłem właśnie takie oto ogłoszenie.
Są to sprężyny obniżające z regulacją wysokości tzw. coilovery.Gwint do naszych Audi wiadomo że ciężko znaleźć a jak już się coś trafi to ceny bywają zaporowe.Stąd moje pytanie.Czy ten a'la uniwersalny gwint znajdzie jakieś zastosowanie do naszych Aut?Może coś z tego można wykombinować czy to raczej będzie większa rzeźba i nie ma to sensu?Sprzedający podaje tam wymiary ale nie wiem jak to się ma do naszych aut.Czekam na Wasze opinie i spostrzeżenia.Pokój :mrgreen:
Są to sprężyny obniżające z regulacją wysokości tzw. coilovery.Gwint do naszych Audi wiadomo że ciężko znaleźć a jak już się coś trafi to ceny bywają zaporowe.Stąd moje pytanie.Czy ten a'la uniwersalny gwint znajdzie jakieś zastosowanie do naszych Aut?Może coś z tego można wykombinować czy to raczej będzie większa rzeźba i nie ma to sensu?Sprzedający podaje tam wymiary ale nie wiem jak to się ma do naszych aut.Czekam na Wasze opinie i spostrzeżenia.Pokój :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:01 przez luk448, łącznie zmieniany 1 raz.
Wątpie czy ktokolwiek zdecyduje sie na rzeźbe czegoś takiego. Wymiary niby są podane ale jak to się będzie miało do masy danych modeli samochodów?? Jak to wszystko niby posładac do kupy??
Swoją drogą wszyscy piszą gwint gwint łał każdy by chciał mieć ciekawe ile razy w roku mając gwint byłoby nim kręcone.
Swoją drogą wszyscy piszą gwint gwint łał każdy by chciał mieć ciekawe ile razy w roku mając gwint byłoby nim kręcone.
Gwint to czysty szpan. Równie dobrze można jeszcze regulować katy kół w zależności czy jedziemy trasą z domu do tesco czy do biedronki oraz odpowiednio ustawiać ciśnienie w oponach.
Szkoda, że w Coupe nie mam regulowanego tylnego spojlera, wówczas przy pomocy jego, kątów, gwintów, balansu itp zrobiłbym idealny, najszybszy setup na trasie dom - praca <ok>
Jeśli ktoś mieszka na torze Poznań i chce robić rekord przejazdu przez pierwszy prawy to ja rozumiem, ale inaczej wydać 3 tysiaki na gwint to przesada.
Chociaż nie powiem, ten cudowny wynalazek dla stestowania bym zarzucił do samochodu. O ile, oczywiście, ktoś by to wcześniej kupił, przejechał z 1000km i napisał, że mu kół nie pourywało.
Szkoda, że w Coupe nie mam regulowanego tylnego spojlera, wówczas przy pomocy jego, kątów, gwintów, balansu itp zrobiłbym idealny, najszybszy setup na trasie dom - praca <ok>
Jeśli ktoś mieszka na torze Poznań i chce robić rekord przejazdu przez pierwszy prawy to ja rozumiem, ale inaczej wydać 3 tysiaki na gwint to przesada.
Chociaż nie powiem, ten cudowny wynalazek dla stestowania bym zarzucił do samochodu. O ile, oczywiście, ktoś by to wcześniej kupił, przejechał z 1000km i napisał, że mu kół nie pourywało.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Niki20 pisze:Nie no rzecz jasna, że na zimę troszkę do góry trzeba dźwigać... :->AUDI_A6 pisze:Raz przy zakładaniu i ustawianiu :mrgreen:
Na zimę się wrzuca oryginalne zawieszenie, zaś gwint konserwuje się i chowa do garazu na półkę.
Gwint to szpan? Weź hahahaha air można nazwać szpanem, gwint to podstawa. Nie wiem jeździłeś kiedyś w życiu na gwincie i bawiłeś się nim w swoim aucie? Czy całe życie latasz na seryjnym albo na kicie?
Ty chyba wychodzisz z założenia że jak niemoge przejechać przez krawężnik to staje podnoszę auto przejeżdżam 5 metrów dalej i opuszczam? :lol:
Co do tematu uważam że taki motyw nie przejdzie. Też kiedyś myślałem nad tym ale darowałem. Albo wsadzić dobry kit, albo dać 1000zł za gwint i tyle.
Popieram w całej rozciągłości... gwint to nie żaden szpan, a jak dla mnie też podstawa... jeździłem na różnych zawieszeniach... i moim zdaniem gwint jest najodpowiedniejszy 8-) fakt, że wtedy trzeba już się nauczyć autem jeździć po naszych drogach.....ale cóż, coś za coś...
tego rozwiązania z tej aukcji chyba bałbym się wypróbować :roll:
tego rozwiązania z tej aukcji chyba bałbym się wypróbować :roll:
Podstawa do czego??AUDI_A6 pisze:Gwint to szpan? Weź hahahaha air można nazwać szpanem, gwint to podstawa
Stawiamy 2 auta jedno na kicie -40 TaTechnixa czy innego FK drugie na gwincie skręconym na -40 czy różnica będzie kosmiczna w normalnej jeździe?? No chyba że chodzi o samo podejście do tematu że wszystko co jest w miare dostępne do B3 i B4 czyli MTS,TaTechnix to wioska i lepiej tego wogule nie zakładać.
Pytałem już w innym temacie czym będzie się różnił zestaw:
TaTechnix za 600zł od zestawu np AP za 1000zł czy Weiteca za 1300
Z tym jak najbardziej się zgodzeAUDI_A6 pisze:Na zimę się wrzuca oryginalne zawieszenie, zaś gwint konserwuje się i chowa do garazu na półkę.
Audi, rozwiń temat gwintu, napisz co jest w nim tak urzekającego w jeździe po zwykłych drogach?
O jeździe po torze nie piszę, bo powiedzmy sobie szczerze, pewnie góra 2 samochody z tego forum (chociaż żadnej pewności nie mam i strzelam na ślepo, równie dobrze tych samochodów było okrągłe 0) miały okazje zamknąć pętlę w Poznaniu.
O jeździe po torze nie piszę, bo powiedzmy sobie szczerze, pewnie góra 2 samochody z tego forum (chociaż żadnej pewności nie mam i strzelam na ślepo, równie dobrze tych samochodów było okrągłe 0) miały okazje zamknąć pętlę w Poznaniu.
Rosper85 pisze:Wszystkim się będzie różnił..... Technixs to po prostu tani gwint dla tych co chcą położyć tanim kosztem auto na glebie... temat przerabiany miliony razy
Ta technix.Mts czy tam Gt cup line to to samo więc tani ale za te pieniądze dobry.Wolałbym coś takiego niż śmigać na seryjnym zawiasie.Temat założyłem nie z chęci kupna tylko z ciekawości.No ale już wiemy że powyższe rozwiązanie nic nowego nie wnosi.A tym co tam piszą że gwint jest dla szpanu proponuje dla SZPANU powiesić Sobie pluszowe kostki przy lusterku.W kolorze lila-majtki-róż.To dopiero szpan. :mrgreen: Pokój.
[ Dodano: 2010-03-19, 20:39 ]
Zgadzam się z kolegą AUDI_A6, że gwint lub dobra gleba to podstawa.Tak samo jak dobre koło.Sorry za OT.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Gwint to podstawa dla mnie dlatego że sobie reguluję jego wysokość jak chcę, a jak jest regulacja twardości to już wogóle jestem w niebie. Na kicie jak Ci siądzie tak Ci siądzie i jeździsz.
Tak wioska, lepiej nie wkładać Podeślę tu żywe przykłady może zabiorą słowo w tym temacie.GSF pisze:No chyba że chodzi o samo podejście do tematu że wszystko co jest w miare dostępne do B3 i B4 czyli MTS,TaTechnix to wioska i lepiej tego wogule nie zakładać.
panowie! gwint to podstawa, tylko na gwincie możemy tak na prawde uzyskać to co chcemy nie zrobi sie nigdy mega gleby na springach obnizających, a jak uzyskamy to będzie miękka jak kupa gwint ma to do siebei ze obiże auto na sam dół i ciągle będzie sztywno, dzięki temu nie poobijam błotników. Gwint nie jest szpanem, ale dużą pomocą przy robieniu gleby!