Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

[All] Modyfikacje - Uniwersalny gwint

Post autor: luk448 » 19 mar 2010, 10:40

Przeglądając aukcję zobaczyłem właśnie takie oto ogłoszenie.
Są to sprężyny obniżające z regulacją wysokości tzw. coilovery.Gwint do naszych Audi wiadomo że ciężko znaleźć a jak już się coś trafi to ceny bywają zaporowe.Stąd moje pytanie.Czy ten a'la uniwersalny gwint znajdzie jakieś zastosowanie do naszych Aut?Może coś z tego można wykombinować czy to raczej będzie większa rzeźba i nie ma to sensu?Sprzedający podaje tam wymiary ale nie wiem jak to się ma do naszych aut.Czekam na Wasze opinie i spostrzeżenia.Pokój :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:01 przez luk448, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 mar 2010, 12:39

Szczerze powiem, że jestem ciekaw opinii innych bo wg mnie źle to nie wygląda. :mrgreen:

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 19 mar 2010, 12:58

Wątpie czy ktokolwiek zdecyduje sie na rzeźbe czegoś takiego. Wymiary niby są podane ale jak to się będzie miało do masy danych modeli samochodów?? Jak to wszystko niby posładac do kupy??
Swoją drogą wszyscy piszą gwint gwint łał każdy by chciał mieć ciekawe ile razy w roku mając gwint byłoby nim kręcone.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 19 mar 2010, 13:03

GSF pisze:Swoją drogą wszyscy piszą gwint gwint łał każdy by chciał mieć ciekawe ile razy w roku mając gwint byłoby nim kręcone.
Raz przy zakładaniu i ustawianiu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 19 mar 2010, 13:53

AUDI_A6 pisze:Raz przy zakładaniu i ustawianiu :mrgreen:
Nie no rzecz jasna, że na zimę troszkę do góry trzeba dźwigać... :->

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 19 mar 2010, 14:23

Gwint to czysty szpan. Równie dobrze można jeszcze regulować katy kół w zależności czy jedziemy trasą z domu do tesco czy do biedronki oraz odpowiednio ustawiać ciśnienie w oponach.
Szkoda, że w Coupe nie mam regulowanego tylnego spojlera, wówczas przy pomocy jego, kątów, gwintów, balansu itp zrobiłbym idealny, najszybszy setup na trasie dom - praca <ok>
Jeśli ktoś mieszka na torze Poznań i chce robić rekord przejazdu przez pierwszy prawy to ja rozumiem, ale inaczej wydać 3 tysiaki na gwint to przesada.


Chociaż nie powiem, ten cudowny wynalazek dla stestowania bym zarzucił do samochodu. O ile, oczywiście, ktoś by to wcześniej kupił, przejechał z 1000km i napisał, że mu kół nie pourywało.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 19 mar 2010, 16:24

Niki20 pisze:
AUDI_A6 pisze:Raz przy zakładaniu i ustawianiu :mrgreen:
Nie no rzecz jasna, że na zimę troszkę do góry trzeba dźwigać... :->

Na zimę się wrzuca oryginalne zawieszenie, zaś gwint konserwuje się i chowa do garazu na półkę.


Gwint to szpan? Weź hahahaha air można nazwać szpanem, gwint to podstawa. Nie wiem jeździłeś kiedyś w życiu na gwincie i bawiłeś się nim w swoim aucie? Czy całe życie latasz na seryjnym albo na kicie?

Ty chyba wychodzisz z założenia że jak niemoge przejechać przez krawężnik to staje podnoszę auto przejeżdżam 5 metrów dalej i opuszczam? :lol:

Co do tematu uważam że taki motyw nie przejdzie. Też kiedyś myślałem nad tym ale darowałem. Albo wsadzić dobry kit, albo dać 1000zł za gwint i tyle.

Awatar użytkownika
Rosper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 18 sty 2010, 16:06
Lokalizacja: Radom

Post autor: Rosper85 » 19 mar 2010, 16:57

Popieram w całej rozciągłości... gwint to nie żaden szpan, a jak dla mnie też podstawa... jeździłem na różnych zawieszeniach... i moim zdaniem gwint jest najodpowiedniejszy 8-) fakt, że wtedy trzeba już się nauczyć autem jeździć po naszych drogach.....ale cóż, coś za coś...

tego rozwiązania z tej aukcji chyba bałbym się wypróbować :roll:

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 19 mar 2010, 19:16

AUDI_A6 pisze:Gwint to szpan? Weź hahahaha air można nazwać szpanem, gwint to podstawa
Podstawa do czego??
Stawiamy 2 auta jedno na kicie -40 TaTechnixa czy innego FK drugie na gwincie skręconym na -40 czy różnica będzie kosmiczna w normalnej jeździe?? No chyba że chodzi o samo podejście do tematu że wszystko co jest w miare dostępne do B3 i B4 czyli MTS,TaTechnix to wioska i lepiej tego wogule nie zakładać.
Pytałem już w innym temacie czym będzie się różnił zestaw:
TaTechnix za 600zł od zestawu np AP za 1000zł czy Weiteca za 1300
AUDI_A6 pisze:Na zimę się wrzuca oryginalne zawieszenie, zaś gwint konserwuje się i chowa do garazu na półkę.
Z tym jak najbardziej się zgodze

Awatar użytkownika
Rosper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 18 sty 2010, 16:06
Lokalizacja: Radom

Post autor: Rosper85 » 19 mar 2010, 19:52

Wszystkim się będzie różnił..... Technixs to po prostu tani gwint dla tych co chcą położyć tanim kosztem auto na glebie... temat przerabiany miliony razy :-)

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 19 mar 2010, 20:29

Audi, rozwiń temat gwintu, napisz co jest w nim tak urzekającego w jeździe po zwykłych drogach?
O jeździe po torze nie piszę, bo powiedzmy sobie szczerze, pewnie góra 2 samochody z tego forum (chociaż żadnej pewności nie mam i strzelam na ślepo, równie dobrze tych samochodów było okrągłe 0) miały okazje zamknąć pętlę w Poznaniu.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 19 mar 2010, 20:30

Rosper85 pisze:Wszystkim się będzie różnił..... Technixs to po prostu tani gwint dla tych co chcą położyć tanim kosztem auto na glebie... temat przerabiany miliony razy :-)

Ta technix.Mts czy tam Gt cup line to to samo więc tani ale za te pieniądze dobry.Wolałbym coś takiego niż śmigać na seryjnym zawiasie.Temat założyłem nie z chęci kupna tylko z ciekawości.No ale już wiemy że powyższe rozwiązanie nic nowego nie wnosi.A tym co tam piszą że gwint jest dla szpanu proponuje dla SZPANU powiesić Sobie pluszowe kostki przy lusterku.W kolorze lila-majtki-róż.To dopiero szpan. :mrgreen: Pokój. :-)

[ Dodano: 2010-03-19, 20:39 ]
Zgadzam się z kolegą AUDI_A6, że gwint lub dobra gleba to podstawa.Tak samo jak dobre koło.Sorry za OT.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 19 mar 2010, 20:46

Ciągle czekam na potwierdzenie tezy, że gwint to podstawa.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 19 mar 2010, 21:26

Gwint to podstawa dla mnie dlatego że sobie reguluję jego wysokość jak chcę, a jak jest regulacja twardości to już wogóle jestem w niebie. Na kicie jak Ci siądzie tak Ci siądzie i jeździsz.
GSF pisze:No chyba że chodzi o samo podejście do tematu że wszystko co jest w miare dostępne do B3 i B4 czyli MTS,TaTechnix to wioska i lepiej tego wogule nie zakładać.
Tak wioska, lepiej nie wkładać :) Podeślę tu żywe przykłady może zabiorą słowo w tym temacie.

Awatar użytkownika
KaZi_2005
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 893
Rejestracja: 11 kwie 2009, 08:41
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: KaZi_2005 » 19 mar 2010, 21:37

panowie! gwint to podstawa, tylko na gwincie możemy tak na prawde uzyskać to co chcemy :) nie zrobi sie nigdy mega gleby na springach obnizających, a jak uzyskamy to będzie miękka jak kupa ;) gwint ma to do siebei ze obiże auto na sam dół i ciągle będzie sztywno, dzięki temu nie poobijam błotników. Gwint nie jest szpanem, ale dużą pomocą przy robieniu gleby!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl