Mam dość nietypowy problem, ostatnio zakupiłem audi 80 b3 1.6 td z 1991 roku.
podczas zakupu sprzedawca powiedział mi ze trzeba tylko dolać płynu chłodniczego i wymienić uszczelkę pod głowica. wiec nie długo po zakupie postanowiłem wymienić wszystkie filtry olej i ta uszczelkę pod głowicą.kiedy ja wymieniłem zalałem nowym olejem na początku wszystko było ok lecz po chwili zaczęło mi strasznie cieknąć z pod dekla zaworów kiedy odkręciłem korek wlewu oleju zauważyłem ze jest duże ciśnienie i tak jak by wydobywały sie spaliny a z rury wydechowej zaczął cieknąć płyn chłodniczy ;/ dodam ze auta pali bez zdanych problemów
na zimnym silniku jak i na mrozie jak ją kupowałem.
Mam pytanie, czy to jest aby na pewno uszczelka pod głowicą? i czy jeżeli bym ja wymieniał to robić tylko planowanie głowicy czy coś jeszcze? Np robienie gniazd zaworów czy coś takiego.
Z góry bardzo dziękuje wszystkim za pomoc oraz doradzenie

Pozdrawiam