Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 19 mar 2010, 22:25

Każdy ma indywidualne podejście do tematu,jeden kupi sobie nowy zestaw -75/50 za 700zł i na zime będzie przekładał serie,drugi kupi używany gwint za 1000zł jak będzie miał szczęscie i znajdzie. Włoży drugie tyle w regeneracje i będzie zadowolony bo kilka razy w roku sobie pokręci w dół czy w góre. Ciekawe co by było najlepsze jakby gwinty do B4 były tak samo dostępne jak np do passata czy vento.

PS. Jest do wyjęcia H&R do Q 4 letni ciekawe za ile pójdzie.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2010, 22:46 przez GSF, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 19 mar 2010, 23:15

slugs pisze:gleba to szpan.
Pewnie, oryginalne zawieszenie jest najlepsze. Nie wiem po co wogóle obniżacie swoje auta w ten sposób katując swoje samochody, a w szczególności gumowe elementy zawieszenia. Poza tym zero komfortu, czysta głupota. Gleba jest tylko na tor i musi być to tor Poznań bo na innych gleba nie spełnia swojego zadania. Pozdrawiam.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 19 mar 2010, 23:18

Kto napisał, że najlepsze jest ori zawieszenie?
Kto napisał, że tylko na tor poznań?

Jeśli znasz osobowe odpowiedzi na powyższe pytania tzn że jesteś książkowym przykładem tego iż myśl nie zawsze jest zgodna z jej interpretacją. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 19 mar 2010, 23:24

Jaja se robię chłopie. Dobra skończmy tą dyskusje, bo nie o tym jest ten temat jakby nie patrzeć.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 19 mar 2010, 23:35

I niech każdy zostanie przy swoim zdaniu.
Osobiście, gdybym miał wydać tysiaka, to gwint bym zakupił. Nie dla wielkiej gleby, nie dlatego, że wierzę iż dzięki niemu szybiej przejadę zakręt lecz dlatego, że 1000zł za kompletne dobre zawieszenie to nie jest przesadzona cena. Jeśli miałbym wydać 2-3 tysiące to nie kupił bym, ponieważ kwota nie jest adekwatna do moich potrzeb. Do jazdy po mieście jak i poza nim nawet dobre ori jest wystarczające, bo zapewnia komfort jednocześnie nie będąc zbyt miękkie. Gleba to szpan, sam na lato zapodam, i nie ma co się z tym czaić.

Zależy też co kto rozumie przez glebe, dla mnie będzie to max 60mm (chociaż 40 wystarczy), dla innych 60mm to prawie seria i szkoda sobie głowę tym zawracać.

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 20 mar 2010, 00:06

w swoim życiu przerobiłem już chyba z 6 kitów rożnych firm ( jeszcze za czasów VW ) i później 2 gwinty ! i powiem tak żaden kit nie umywa się do gwintu ! na gwincie auto jest sztywne to jest prawdziwe sportowe zawieszenie ! żałuje że nie ma gwintu do cabrio w miarę dostępnego bo nawet bym się nie zastanawiał !

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 20 mar 2010, 00:27

co do gwintu do naszych aut to kazdy wie jak jest :-/ kazdy by chcial miec gwint szkoda tylko ze nie ma tak tanich jak do vw

Awatar użytkownika
KaZi_2005
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 893
Rejestracja: 11 kwie 2009, 08:41
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: KaZi_2005 » 20 mar 2010, 09:53

meir pisze:w swoim życiu przerobiłem już chyba z 6 kitów rożnych firm ( jeszcze za czasów VW ) i później 2 gwinty ! i powiem tak żaden kit nie umywa się do gwintu ! na gwincie auto jest sztywne to jest prawdziwe sportowe zawieszenie ! żałuje że nie ma gwintu do cabrio w miarę dostępnego bo nawet bym się nie zastanawiał !
oczywiście mowa o porządnym gwincie takim jak np KW. a nie uniewarsalnym o którym jest ten temat ;) bo ten uniwersalny to pewnie miękki... a sposób jego montażu też zostawia dużo do życzenia...

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 20 mar 2010, 13:00

Bo gleba zaczyna się od -60 :mrgreen: mniej to nawet się nie oplaca w to bawić. Tylko że szkoda ze powyżej -60 jest ciężko dostać springi. Dla tego gwint to podstawa nawet gdybym miał tylko raz nim sobie pokręcić 8-) A co do tego uniwersalnego to ciekawe jaka jest jego żywotność...

Awatar użytkownika
KaZi_2005
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 893
Rejestracja: 11 kwie 2009, 08:41
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: KaZi_2005 » 20 mar 2010, 14:22

popieram kolegę wyżej :) Gwint sie ustawia raz, ale tak jak ma być. potem sie cieszy z jazdy na szytwnym porządnym zawieszeniu :) a na zime zakłada sie seryjne zawieszenie :)

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 20 mar 2010, 14:48

Dlatego szkoda, że w Coupe nigdy nie robiono magicznego pokrętełka Sport/Mid/Soft ;)
Dla mnie było by to rozwiązanie idealne, twardego zawiasu nie lubię, szczególnie przy jeździe do pracy/sklepu. Przydaje się do jazdy "wokół trzepaka", wtedy sztywność zawieszenia sprawia prawdziwą radość. Na raz się niestety nie da :(

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 20 mar 2010, 15:12

Wg mnie wypada mieć dwa auta. Jedno do jeżdżenia do pracy/sklepu. Drugie dla przyjemności, rezania, ładowania kasy :D

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 20 mar 2010, 17:00

ATLAS pisze:Wg mnie wypada mieć dwa auta. Jedno do jeżdżenia do pracy/sklepu. Drugie dla przyjemności, rezania, ładowania kasy :D

... A ja znowu szanuje i podziwiam osoby które jeżdżą na Glebie i jeżdżą autem cały czas a nie tylko w niedziele :!:

Jako przykład mogę podać UFotm który śmigał 60/40 i na feldze 19 " nie wiem jak on to robił ale szacunek wielki :!:

Drugą osobą którą podziwiam jest Solskier również widziałem go na 60/40 i zapierd.... ł jak wściekły a nic nie urwał nie wiem chłopaki jak to robicie ale szacunek <ok>

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 20 mar 2010, 17:21

ja powiem tak mam w moim cabrio -60/-60 użtwam auta na codzień i nie wyobrażam sobie jeżdzić na seryjnym zawiasie przecież to choroby morskiej można dostać :-)

Tu macie fotke mojego poprzedniego golfa też był używany na codzień i niech mi nikt nie pisze że sie nie da bo jeżdziłem tak 3 lata i nie było miejsca gdzie nie dało sie wjechac czasem trzeba było nadrobić 10 km ale sie wjechało

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 20 mar 2010, 18:41

Dobra gleba nie jest zła, ta w tym golfie jest oki nawet za bardzo oki. Ile on był obniżony?! -80/60?!
A co do tematu ja bym się skusił ale jak się nie sprawdzi to ktoś to ode mnie odkupi?! Jak tak to biorę <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl