[B4 1.9 TDI 1Z] straty mocy
[B4 1.9 TDI 1Z] straty mocy
Mam mały problem z audiczką mianowicie do niedawna czuć było turbinę jak załanczała sie przy 1800 obr/min natomiast teraz czuje ja dopiero od 2000 tys czasem od 2200. Co może być przyczyną? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2007, 20:34 przez leszek_11, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, a czy przyspieszenie jest tak samo silne jak wczesniej czy tez oslablo? Opisz bardziej szczegolowo te objawy.. Na 1 rzut oka wygląda na nieszczelnosc w dolocie powietrza do IC - posprawdzaj wszystkie 'objemki' na przewodach.. na górze i pod spodem tez (na kanale). U mnie tez cos podobnego bylo, nawet troche olejem zachlapane przewody byly od spodu - podokrecalem bo wszystko luzne bylo i jak ręką odjął, auto lżej przyspiesza..
P.S. Tak naprawde to max moment obrotowy w tym silniku w B4 jest osiągalny dopiero od 2200obr/min chyba ze zmienisz 'oprogramowanie' 8-)
Pozdro, peace
P.S. Tak naprawde to max moment obrotowy w tym silniku w B4 jest osiągalny dopiero od 2200obr/min chyba ze zmienisz 'oprogramowanie' 8-)
Pozdro, peace
Chodzi o te wężyki od N75? Sorki za takie pytania ale to mój pierwszy diesel uturbiony i jeszcze sie średnio orientuje.WOJTEK26 pisze:Natomiast co do problemu sprawdx dokładnie wężyki podciśnieniowe od zaworku do turbo.
Jak go kupiłem 4 miechy temu to smigał niemiłośiernie a teraz zaczyna powstawać za dużo pytań.
[ Dodano: 2007-06-12, 14:37 ]
190 tyś. Raczej jest to prawda.
[ Dodano: 2007-06-12, 14:59 ]
Jutro jade sprawdzić do mechaniora szczelnosc dolotu. Jak bede cos wiedział to dam wam na pewno znać. Podziękowania dla zainteresowanych.
Myślę że trzeba by porównać numery silnika z jakąś tabela silników audi. Sa takie na necie dostępne. Jak rozkręcasz swoją niunie do 5 tyś to całkiem nieźle u mnie wcześniej odcina.daro26 pisze:a myslalem ze mam wlasnie 186 przy2200 a mam auto z listopada 93r a po czym mozna dokladnie odczytac jaki mam moment w swojej audi
A to dziwne że mówisz o zaślepieniu EGR-a. Przeciesz wydawałoby sie że on nie ma z tym nic wspólnego. EGR właściwie działa tylko na biegu jałowym silnika. Od tego on jest, od tego jest on. hmm
[ Dodano: 2007-06-12, 19:11 ]
poza tym jak masz odłączony EGR to skąd nagar w turbinie?
[ Dodano: 2007-06-13, 17:25 ]
Dolot okazał sie szczelny. Niby dobrze ale myślałem że to bedzie przyczyną.
[ Dodano: 2007-06-13, 17:27 ]
Nic mi nie pozostaje tylko na razie jeździć. Zobaczymy co sie będzie działo później. Pozdro
[ Dodano: 2007-06-12, 19:11 ]
poza tym jak masz odłączony EGR to skąd nagar w turbinie?
[ Dodano: 2007-06-13, 17:25 ]
Dolot okazał sie szczelny. Niby dobrze ale myślałem że to bedzie przyczyną.
[ Dodano: 2007-06-13, 17:27 ]
Nic mi nie pozostaje tylko na razie jeździć. Zobaczymy co sie będzie działo później. Pozdro
leszek_11, no niby nic ale fakt faktem ze jest lepiej i nie ma tego nagaru w dolocie bo jak rozebralem i zobaczylem jak to wyglada (opary oleju z nagarem) to sie przerazilem.silnik pracuje po zaslepieniu troche glosniej ale nagaru juz tam nie bedzie i auto przy wyprzedzaniu czasami szarpac potrafilo a teraz jak reka odjal a co do tego ze EGR tylko na wolnych obrotach pracuje to czytalem tu na forum ze nie do konca tak jest tzn.ze otwiera sie w zaleznosci od predkosci obrotowej i obciazenia