[2.3 NG] Klepiace Zawory :/
[2.3 NG] Klepiace Zawory :/
Witam wyremontowałem ostatnio silnik panewki,pierścienie,oleje,wszystkie uszczelki,wszystkie zawory,prowadnice,popychacze głowica kompletnie była zrobiona i gdy jadę normalnie wszystko jest spoko ale gdy mu przycisnę i silnik wkręca się na wysokie obroty słychać taki dźwięk jak by przykładowo śrubka pod deklem latała i jak stanę to zawory klepią po 5 minutach postoju przestają możliwe ze pompa oleju padnięta :?:
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
wszystkie są nowe kupione i dlatego nie wiem dlaczego zawory klepią dla mnie to jest dziwne widzę ze tez masz NG jak odkręcasz korek oleju i patrzysz na wałek to jest suchy czy cały w oleju ?? bo u mnie jest prawie suchy mało co oleju na nim jeszcze się zastanawiam czy przewody od wtrysku nie przemieniłem i nie regulowałem zapłon jeszcze
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
najpierw wyjmij i załóż bez.Jeżeli okaże się że to wina vacum pompy to masz pare wyjść.
Albo odwrucic popychacz tj.wsadzic go odwrotnie,kupic nowy...ale to nie zawsze może wynikac z winy popychacza!i ostatnia szansa..zrobić planowanie podstawy vacum pompy tak aby zgubić to co sie uklepało.No chyba że masz możliwość dorobienia takiego popychacza ale wtedy musiał byś robić to metodą prób i błędów bo wymiar może okazać się minimalny a efekt walenia okrótny
Albo odwrucic popychacz tj.wsadzic go odwrotnie,kupic nowy...ale to nie zawsze może wynikac z winy popychacza!i ostatnia szansa..zrobić planowanie podstawy vacum pompy tak aby zgubić to co sie uklepało.No chyba że masz możliwość dorobienia takiego popychacza ale wtedy musiał byś robić to metodą prób i błędów bo wymiar może okazać się minimalny a efekt walenia okrótny
mam podobny problem. tez wymienilem niedawno hudro i po tygodniu od wymiany zaczelo sie odzywac na jednym zaworze tylko po nagrzaniu silnika, na zimnym za to cisza.KAIN pisze:dźwięk jak by przykładowo śrubka pod deklem latała
KAIN, ja tez tak mam po zgaszeniu silnika, tzn jest taka cieniutka warstwa oleju ale brak rys na krzywce ktore po roku jazdy (od kiedy mam 90-tke) raczej powinny sie pojawic z powodu braku olejuKAIN pisze:jak odkręcasz korek oleju i patrzysz na wałek to jest suchy czy cały w oleju ??
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
- hakanos007
- Forum Audi 80
- Posty: 209
- Rejestracja: 15 sie 2009, 13:05
- Lokalizacja: gdańsk
papaj nie wiem czy pamietasz ale ja również po remoncie motoru miałem problem tłuczenia.Wszyscy mechanicy załamywali ręce i sugerowali jedno..ponowną rozbiórkę motoru!!Twoja wypowiedz zasugerowała mi że fakt..może byc to wina oleju..wymiana nic nie dała aż wkoncu sam wywaliłem popychać z vacum pompy.Okazało się ze to on...a nikt o tym nawet nie pomyslał...to tłuczenie było tak silne...tak mocno rozchodziło sie po całej obudowie zaworów..
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
KAIN, Nie powinno się odpalać motoru zaraz po wrzuceniu nowych samoregolatorów(choć pewnie godzinka ci zeszła zanim wrzuciłeś pokrywę klawiatury a to wystarczy).Wszystkie elementy przed montażem powinny być pokryte olejem a nowe samoregulatory wrzucone do oleju (nowego) przed montażem.Zakładanie "na sucho" lub odpalenie zaraz po wrzuceniu samoregulatorów może doprowadzić do ich uszkodzenia.
Czy przy składaniu nie zapomniałeś o żadnym uszczelnieniu?
Zerknij do Centrum jest tam pozycja "Sam naprawiam Audi 80/90 jest tam parę słów na temat zatrzymywania oleju "na górze" po zgaszeniu motroru.
Temat vacum rozwałkowany na forum.Jak pisałhakanos007, łatwo to sprawdzić i wyeliminować.
Czy przy składaniu nie zapomniałeś o żadnym uszczelnieniu?
Zerknij do Centrum jest tam pozycja "Sam naprawiam Audi 80/90 jest tam parę słów na temat zatrzymywania oleju "na górze" po zgaszeniu motroru.
Temat vacum rozwałkowany na forum.Jak pisałhakanos007, łatwo to sprawdzić i wyeliminować.
przy składaniu wszystko było smarowane olejem i dobrze poskładane po dłuższym szukaniu przyczyny w końcu doszedłem ze to wina zapłonu miałem przestawiony i to sporo przez to mi zawory klepały.luk_OP_Q89 pisze:KAIN, Nie powinno się odpalać motoru zaraz po wrzuceniu nowych samoregolatorów(choć pewnie godzinka ci zeszła zanim wrzuciłeś pokrywę klawiatury a to wystarczy).Wszystkie elementy przed montażem powinny być pokryte olejem a nowe samoregulatory wrzucone do oleju (nowego) przed montażem.Zakładanie "na sucho" lub odpalenie zaraz po wrzuceniu samoregulatorów może doprowadzić do ich uszkodzenia.
Czy przy składaniu nie zapomniałeś o żadnym uszczelnieniu?
Zerknij do Centrum jest tam pozycja "Sam naprawiam Audi 80/90 jest tam parę słów na temat zatrzymywania oleju "na górze" po zgaszeniu motroru.
Temat vacum rozwałkowany na forum.Jak pisałhakanos007, łatwo to sprawdzić i wyeliminować.