[ B4 1,9TDI 1Z]dławi się powyżej 120
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
[ B4 1,9TDI 1Z]dławi się powyżej 120
witam dzisiaj postanowiłem trochę przeczyścić rurę w swojej kulce no i powyżej 120km dławi się popuszczę gaz i znowu naciskam i jest niby ok.tak sobie myślę czyżby N75?czytałem dużo o tym i pewnie szykuje się wymiana .VAG jest ok, zaciski na przewodach i wogóle wszystkie przewody dolotowe ok czyli pewnie zostaje N75 do wymiany . tak jakby brakowało by mocy na chwilę co o tym sądzicie?wcześniej nie było jak przycisnąć więc nie było jak sprawdzić. da radę jechać bo złapałem na chwilę 160 ale coś jest nie tak aha mam przepływkę na pierburgu
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 09:12 przez gibaj, łącznie zmieniany 1 raz.
gibaj, piszesz, że VAG jest ok ale co masz na myśli? Robiłeś logi dynamiczne? Raczej nie ma takiej możliwości żeby wszystko było ok a silnik łapał tryb awaryjny. Wydaje mi się, że to będzie rzeczywiście N75 ale to powinno wyjść w logach. Nie ma się co sugerować tym, że n75 działa po wyciągnięciu na stół. Czasami dzieje się tak, że niby działa a podczas jazdy lekko się przycina, turbo przeładuje i mamy tryb awaryjny. Najlepiej zrób logi i wrzuć na forum to się wszystko wyjaśni. Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 49
- Rejestracja: 13 lis 2007, 09:12
- Lokalizacja: małopolska
wcale nie musi być N75,choć objaw mogą na niego wskazywać,ja miałem tak samo do 120 ciągnął potem dziura,noga z gazu i znów ciągnie do 140 i znów dziura,przyczyna tkwiła w nieszczelnośći przewodów które idą pod akumulatorem do ECU i IC.postaraj się sprawdzić szczelność tych przewodów,jak bedą ok to się będziemy zastanawiać co dalej.Możesz również ominąć N75.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
słuchajcie wymieniłem wszystkie przewody idące do n75 ,wyjąłem go no i dmucham w boczny króciec to powietrze wychodzi górnym a jak dmucham od dołu to nie nie da rady dmuchać ,czyli jest ok tak?poczyściłem go trochę ale bałem się go rozbierać całkiem z tego co czytam to u innych cyka a u innych nie .u mnie nic nie słychać żadnego cykania cisza pozakładałem wszystko zpowrotem no i jazda i dalej to samo nieraz to ładnie ciągnie bez problemu jest 160 a za chwilę to do 130 go trudno rozbujać traci moc i takie dziury są w pracy silnika nie wiem co się dzieje pewnie będzie do wymiany
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
O matko ,a co kolega chciał wymienić za 4500tys ?bo za tyle to można dwa silniki kupić z osprzętempiotr2210 pisze:Oczywiście zacznij od N75. ale nie jest powiedziane że to on ja miałem takie same objawy a okazało się całkiem co innego i gdyby nie kolega z forum to miałbym do tyłu około 1000 - 4500 zł.
Orobił się kolega na darmo ,a wystarczyło podpiąc manometr lub vaga i zmierzyć ciśnienie w czasie jazdy .Bez tego to można tak dłubać tydzień i nie znależć przyczyny.Mam 3 sztuki n75 w tym jeden nówka ,jeden nie zbija ciśnienia i jeden sprawny w aucie i wszystkie tykają po właczeniu zapłonu .Zrób togibaj pisze:poczyściłem go trochę ale bałem się go rozbierać całkiem z tego co czytam to u innych cyka a u innych nie .u mnie nic nie słychać żadnego cykania cisza pozakładałem wszystko zpowrotem no i jazda i dalej to samo nieraz to ładnie ciągnie bez problemu jest 160 a za chwilę to do 130 go trudno rozbujać traci moc i takie dziury są w pracy silnika nie wiem co się dzieje pewnie będzie do wymiany
i bedziesz miał jasność czy to wina n75UKI_XX pisze:wężyk z tubo bezpośrednio na gruszkę lub zmostkować czerwony z niebieskim
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Przyjedż do mnie do lubartowa ,zdiagnozuję ci auto za darmo <ok> no może za paczkę czekoladek. :mrgreen: Nie dorabiaj tych zdzierców mechaników bo i tak im się w głowach poprzewracało .Jak masz auto na pierburgu to mam na podmiankę wszystkie sprawne części tak że na pewno znajdę przyczynę twoich problemówno tak tylko daj mi fachowca z okolic Tomaszowa Lubelskiego jest jeden dobry to za byle co kasę ździera no ale trudno trzeba będzie do niego podjechać no właśnie a u mnie nic nie tyka pukałem w niego stukałem i cisza ,aha u mnie wszystkie przewody do n75 są czarne
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 21:19 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zapraszam z lublina 25km .Adres poszedł na pw.gibaj pisze:tak mam na pierburgu ty wiesz że pomyślę nad tym przyjazdem <ok> do lublina mam jakieś 120 a z lublina jest do ciebie z 20?także z 2godz.drogi i bym był .najprędzej to chyba w którąś sobotę bo na tygodniu praca i nie ma jak daj mi dokładny adres na pw