Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1,9TDI 1Z]dławi się powyżej 120

ODPOWIEDZ
gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

[ B4 1,9TDI 1Z]dławi się powyżej 120

Post autor: gibaj » 22 mar 2010, 20:27

witam dzisiaj postanowiłem trochę przeczyścić rurę w swojej kulce no i powyżej 120km dławi się popuszczę gaz i znowu naciskam i jest niby ok.tak sobie myślę czyżby N75?czytałem dużo o tym i pewnie szykuje się wymiana .VAG jest ok, zaciski na przewodach i wogóle wszystkie przewody dolotowe ok czyli pewnie zostaje N75 do wymiany . tak jakby brakowało by mocy na chwilę co o tym sądzicie?wcześniej nie było jak przycisnąć więc nie było jak sprawdzić. da radę jechać bo złapałem na chwilę 160 ale coś jest nie tak aha mam przepływkę na pierburgu
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 09:12 przez gibaj, łącznie zmieniany 1 raz.

ptaak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:45
Lokalizacja: Żary

Post autor: ptaak » 22 mar 2010, 21:07

gibaj, piszesz, że VAG jest ok ale co masz na myśli? Robiłeś logi dynamiczne? Raczej nie ma takiej możliwości żeby wszystko było ok a silnik łapał tryb awaryjny. Wydaje mi się, że to będzie rzeczywiście N75 ale to powinno wyjść w logach. Nie ma się co sugerować tym, że n75 działa po wyciągnięciu na stół. Czasami dzieje się tak, że niby działa a podczas jazdy lekko się przycina, turbo przeładuje i mamy tryb awaryjny. Najlepiej zrób logi i wrzuć na forum to się wszystko wyjaśni. Pozdrawiam ;-)

krzychu6008
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 13 lis 2007, 09:12
Lokalizacja: małopolska

Post autor: krzychu6008 » 22 mar 2010, 21:08

wcale nie musi być N75,choć objaw mogą na niego wskazywać,ja miałem tak samo do 120 ciągnął potem dziura,noga z gazu i znów ciągnie do 140 i znów dziura,przyczyna tkwiła w nieszczelnośći przewodów które idą pod akumulatorem do ECU i IC.postaraj się sprawdzić szczelność tych przewodów,jak bedą ok to się będziemy zastanawiać co dalej.Możesz również ominąć N75.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 mar 2010, 08:22

no popatrzę dokładnie i posprawdzam niby są ok ale tak bardzo dokładnie to nie sprawdzałem dzisiaj mam wolne to popatrzę i dam znać jakieś 2miesiące temu robiłem logi i było ok a jak go ominąć?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 mar 2010, 11:01

gibaj pisze:... a jak go ominąć?
wężyk z tubo bezpośrednio na gruszkę lub zmostkować czerwony z niebieskim <ok> ot cała filozofia :mrgreen:

piotr2210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:11
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: piotr2210 » 23 mar 2010, 14:07

Oczywiście zacznij od N75. ale nie jest powiedziane że to on ja miałem takie same objawy a okazało się całkiem co innego i gdyby nie kolega z forum to miałbym do tyłu około 1000 - 4500 zł. Okazało się że miałem walniętą pompę wtryskową ale nie nastawnik tylko dół pompy...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 mar 2010, 18:03

słuchajcie wymieniłem wszystkie przewody idące do n75 ,wyjąłem go no i dmucham w boczny króciec to powietrze wychodzi górnym a jak dmucham od dołu to nie nie da rady dmuchać ,czyli jest ok tak?poczyściłem go trochę ale bałem się go rozbierać całkiem z tego co czytam to u innych cyka a u innych nie .u mnie nic nie słychać żadnego cykania cisza pozakładałem wszystko zpowrotem no i jazda i dalej to samo nieraz to ładnie ciągnie bez problemu jest 160 a za chwilę to do 130 go trudno rozbujać traci moc i takie dziury są w pracy silnika nie wiem co się dzieje pewnie będzie do wymiany

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 mar 2010, 19:34

piotr2210 pisze:Oczywiście zacznij od N75. ale nie jest powiedziane że to on ja miałem takie same objawy a okazało się całkiem co innego i gdyby nie kolega z forum to miałbym do tyłu około 1000 - 4500 zł.
O matko ,a co kolega chciał wymienić za 4500tys ?bo za tyle to można dwa silniki kupić z osprzętem
gibaj pisze:poczyściłem go trochę ale bałem się go rozbierać całkiem z tego co czytam to u innych cyka a u innych nie .u mnie nic nie słychać żadnego cykania cisza pozakładałem wszystko zpowrotem no i jazda i dalej to samo nieraz to ładnie ciągnie bez problemu jest 160 a za chwilę to do 130 go trudno rozbujać traci moc i takie dziury są w pracy silnika nie wiem co się dzieje pewnie będzie do wymiany
Orobił się kolega na darmo ,a wystarczyło podpiąc manometr lub vaga i zmierzyć ciśnienie w czasie jazdy .Bez tego to można tak dłubać tydzień i nie znależć przyczyny.Mam 3 sztuki n75 w tym jeden nówka ,jeden nie zbija ciśnienia i jeden sprawny w aucie i wszystkie tykają po właczeniu zapłonu .Zrób to
UKI_XX pisze:wężyk z tubo bezpośrednio na gruszkę lub zmostkować czerwony z niebieskim
i bedziesz miał jasność czy to wina n75

piotr2210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 19 gru 2009, 09:11
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: piotr2210 » 23 mar 2010, 19:39

co chciałem wymienić - ja osobiście nic tylko mój kuzyn mechanik chciał mnie walnąć na tą kasę za remont zetorka
<ok>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 mar 2010, 19:42

no tak tylko daj mi fachowca z okolic Tomaszowa Lubelskiego jest jeden dobry to za byle co kasę ździera no ale trudno trzeba będzie do niego podjechać no właśnie a u mnie nic nie tyka pukałem w niego stukałem i cisza ,aha u mnie wszystkie przewody do n75 są czarne

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 mar 2010, 19:51

no tak tylko daj mi fachowca z okolic Tomaszowa Lubelskiego jest jeden dobry to za byle co kasę ździera no ale trudno trzeba będzie do niego podjechać no właśnie a u mnie nic nie tyka pukałem w niego stukałem i cisza ,aha u mnie wszystkie przewody do n75 są czarne
Przyjedż do mnie do lubartowa ,zdiagnozuję ci auto za darmo <ok> no może za paczkę czekoladek. :mrgreen: Nie dorabiaj tych zdzierców mechaników bo i tak im się w głowach poprzewracało .Jak masz auto na pierburgu to mam na podmiankę wszystkie sprawne części tak że na pewno znajdę przyczynę twoich problemów
Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 21:19 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 mar 2010, 20:37

tak mam na pierburgu ty wiesz że pomyślę nad tym przyjazdem <ok> do lublina mam jakieś 120 a z lublina jest do ciebie z 20?także z 2godz.drogi i bym był .najprędzej to chyba w którąś sobotę bo na tygodniu praca i nie ma jak daj mi dokładny adres na pw

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 mar 2010, 21:18

gibaj pisze:tak mam na pierburgu ty wiesz że pomyślę nad tym przyjazdem <ok> do lublina mam jakieś 120 a z lublina jest do ciebie z 20?także z 2godz.drogi i bym był .najprędzej to chyba w którąś sobotę bo na tygodniu praca i nie ma jak daj mi dokładny adres na pw
Zapraszam :-) z lublina 25km .Adres poszedł na pw.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl