[B4 2.0 ABK] wymiana tłoków oraz pierścieni. Pomocy
jak w cylindrze nie ra rantow po wytarciu przez pierścienie to raczej remoncik a drugi silnik to nigdy nie wiadomo co jest w środku puki nie zajrzysz dam taki przyklad znajomy kupil vectre B silniczek łdnie pięknie cykał jak zegarek po dwóch miesiącach jazdy okazało się że nie pali na jeden gar i ma przedmuchy w silnik i na uszczelce jakiś mądry wsadził na ten tłok dwa pierścienie zamiast trzech co jeden był z odzysku od zbierania oleju że miał luz koło1.5mm w rowku tłoka to latał góra dół przetarł tłok że była dziura ten normalny pierścień co był na swoim miejscu pękł zrobił ryskę w cylindrze. a kupując czysty silnik wymyty nie wiadomo czy było kombinowane coś znowu brudny nie wiadomo ile pociągnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 113
- Rejestracja: 16 mar 2010, 23:15
- Lokalizacja: SRC
tak przez przypadek tu trafiłem......i właśnie zobaczyłem co kupiłem
dzwoni nadal czyli nie było przy tym nic robione....gdzieś sie nawet doczytałem o przebiegu ponad 400tys...fajnie a na liczniku 203....sam będe musiał sie tym zająć...jak sie dorobie
tylko mi powiedzcie jaki będzie tego koszt z robotą
dzwoni nadal czyli nie było przy tym nic robione....gdzieś sie nawet doczytałem o przebiegu ponad 400tys...fajnie a na liczniku 203....sam będe musiał sie tym zająć...jak sie dorobie
tylko mi powiedzcie jaki będzie tego koszt z robotą
Witam.
Czytałem cały wątek i stwierdziłem, że też się wypowiem. Mam Audiolkę s silnikiem 2.0 ABT. Przed wymianą pierścieni zużywała 2,5-3 litrów na 15000km, wydawało mi się to troszkę sporo więc postanowiłem z tym zawalczyć. Po rozebraniu i oględzinach postanowiłem wymienić pierścienie i uszczelniacze oraz panewki korbowodowe. Jestem właśnie przed wymianą oleju i mogę stwierdzić jedno. Zużyła 1l oleju na 15000 km z czego większość spaliła przy mrozach, które dochodziły tej zimy do -30. Koszt zakupu kpl. uszczelek do silnika, pierścieni, panewek, samoregulatorów ok. 650pln. Pozdrawiam.
Czytałem cały wątek i stwierdziłem, że też się wypowiem. Mam Audiolkę s silnikiem 2.0 ABT. Przed wymianą pierścieni zużywała 2,5-3 litrów na 15000km, wydawało mi się to troszkę sporo więc postanowiłem z tym zawalczyć. Po rozebraniu i oględzinach postanowiłem wymienić pierścienie i uszczelniacze oraz panewki korbowodowe. Jestem właśnie przed wymianą oleju i mogę stwierdzić jedno. Zużyła 1l oleju na 15000 km z czego większość spaliła przy mrozach, które dochodziły tej zimy do -30. Koszt zakupu kpl. uszczelek do silnika, pierścieni, panewek, samoregulatorów ok. 650pln. Pozdrawiam.
Musicie sobie to wyjaśnić , innej opcji nie maniepowtarzalny8 pisze:tak przez przypadek tu trafiłem......i właśnie zobaczyłem co kupiłem
dzwoni nadal czyli nie było przy tym nic robione....gdzieś sie nawet doczytałem o przebiegu ponad 400tys...fajnie a na liczniku 203....sam będe musiał sie tym zająć...jak sie dorobie
tylko mi powiedzcie jaki będzie tego koszt z robotą
-
- Forum Audi 80
- Posty: 113
- Rejestracja: 16 mar 2010, 23:15
- Lokalizacja: SRC
czy jak by przez zbyt wytarte pierścienie przedmuchywało to po otwarciu korka wlewu oleju by szedł jakiś dymek bo u mnie nie ma na wolnych obr podmuchuje na wyższych praktycznie wcale nie tworzy się żadne ciśnienie praktycznie w silniku komorze oleju czy jak to tam się nazywa a zużywa mi dużo oleju koło litra na tysiaka może wiecej może mniej i jak rano odpalam nie kopci nic a po rozgrzaniu jak chwilke postoje na świtłach czy skrzyżowaniu to jak rusze to z tyło to szkoda gadać tak daje dymek końcuwka tłumika to cała mokra dziś domowym sposobek naprawiłem membrane w odmie bom troszke tam pociągało olej ale to chyba nie ma nic znacznego bo nic tam nie pryska jak ją zdjołem to czy same uszczelniacze pomogą które jutro mam zamiar wymienić? jak gdzieś są jakieś konkrety napisane to podajcie link
[ Dodano: 2010-04-03, 18:08 ]
mam pytanka
1. jakie są dopuszczalne luzy tłoka w cylindrze?
2. ile wystaje tłok poza płaszczyznę bloku(z cylindra)?
3. jak stwierdzić że uszczelniacze do wymiany bo są na wirzku?
4. jakie mogą być luzy zaworu w prowadnicy?
[ Dodano: 2010-04-03, 18:08 ]
mam pytanka
1. jakie są dopuszczalne luzy tłoka w cylindrze?
2. ile wystaje tłok poza płaszczyznę bloku(z cylindra)?
3. jak stwierdzić że uszczelniacze do wymiany bo są na wirzku?
4. jakie mogą być luzy zaworu w prowadnicy?
Drodzy forumowicze dlaczego cisza w tym temacie :?:
Ja jestem już po remoncie wiem wiem miałem zrobić remoncik na wiosnę ale trochę mi się zeszło z przekładką drugiego samochodu :mrgreen:
Koszt mojego remontu to 650 złotych.
Jaki efekt tego jeszcze nie wiem :roll: jak polatam z 5000km to napiszę jaki rezultat.
Pozdrawiam
Ja jestem już po remoncie wiem wiem miałem zrobić remoncik na wiosnę ale trochę mi się zeszło z przekładką drugiego samochodu :mrgreen:
Koszt mojego remontu to 650 złotych.
Jaki efekt tego jeszcze nie wiem :roll: jak polatam z 5000km to napiszę jaki rezultat.
Pozdrawiam
Ja też robiłem remont w swoim abt i jestem zadowolony. Wymieniłem pierścienie, uszczelniacze, została zarobiona głowica. Autko ma moc, nie kopci, ma minimalne ubytki oleju i teraz moje pytanie- czy po wymianie pierścieni przez jakiś czas siliniczek zanim się dotrze będzie brał olej? Przejechałem już ponad 2000 tysiące kilometrów i ubyło malutko ale jednak ubyło.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
- Lokalizacja: LHR
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: