[80 B3 1.8 jn] pełny wtrysk problem z brakiem reakcji na gaz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
- Lokalizacja: koszalin
[80 B3 1.8 jn] pełny wtrysk problem z brakiem reakcji na gaz
witam wszystkich mam z moją niunią taki kłopot ,odpalając nie pali na jeden gar [kable sprawdzone świece nowe jakieś 3000km]po chwili pali na wszystkie ,przejeżdżając trasę tak że silnik ma temperaturę około 60stopni staję na chwilę np.na światłach wciskam gaz a tu niunia dostaje muła obroty spadają do wartości 400 i nie chce jechać po wyłączeniu silnika i po ponownym uruchomieniu zazwyczaj wraca do normy ,nieraz zdaża się że dostaje też takiego ataku w trakcie jazdy redukując naprzykład z 5 na 4 [sprzęgło wymienione rok temu]jeśli ktoś ma wiedzę o co w tym wszystkim chodzi będę wdzięczny za podpowiedzi :oops:
Ostatnio zmieniony 13 cze 2007, 16:13 przez jaroskorpion, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
- Lokalizacja: koszalin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
- Lokalizacja: koszalin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
- Lokalizacja: koszalin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
- Lokalizacja: koszalin
ok dzięki za poradę jak sprawdzę dam znać czy się coś zmieniło
[ Dodano: 2007-06-16, 13:13 ]
po ostatnich rozrywkach przejżałem prawie wszystko w silniku usterką jaką spostrzegłem były kabelki do termicznego wyłącznika termicznego dosyć mocno utlenione i trochę popękana w jednym miejscu gumowa nasadka nad filtrem powietrza pojeżdziłem trochę po mieście i tylko raz dostała takiego muła ale lekkiego w dalszym ciągu przy rozruchu pali na trzy gary ale dosłownie po 10 sek wsio ok podpowiedzcie co jeszcze można by sprawdzić zastanawiam się czy może jakiś przekażnik szwankuje i jeszcze jedno pytanko słyszałem że b3 też można podłączyć pod kompa jeszcze tego nie próbowałem
[ Dodano: 2007-07-25, 19:10 ]
ciąg dalszy wziołem się za wyciąganie wtrysków trzy wyszły bez buli czwarty się uparł i po paru próbach wyszedł ale ułamał mi się wsad wtrysku zamuwiłem ale mam pytanie jak sprawdzić domowym sposobem sondę lambda podobno trzeba mieć miernik który pokarze wartość w voltach ale niewiem jakie to ma być napięcie i jak i gdzie podczepić sonda ma w sumie u mnie jeden kabel więc myślę że należy jeden podłączyć do sondy adrugi do masy jeśli sięmylę proszę o poradę jak to zrobić
[ Dodano: 2007-06-16, 13:13 ]
po ostatnich rozrywkach przejżałem prawie wszystko w silniku usterką jaką spostrzegłem były kabelki do termicznego wyłącznika termicznego dosyć mocno utlenione i trochę popękana w jednym miejscu gumowa nasadka nad filtrem powietrza pojeżdziłem trochę po mieście i tylko raz dostała takiego muła ale lekkiego w dalszym ciągu przy rozruchu pali na trzy gary ale dosłownie po 10 sek wsio ok podpowiedzcie co jeszcze można by sprawdzić zastanawiam się czy może jakiś przekażnik szwankuje i jeszcze jedno pytanko słyszałem że b3 też można podłączyć pod kompa jeszcze tego nie próbowałem
[ Dodano: 2007-07-25, 19:10 ]
ciąg dalszy wziołem się za wyciąganie wtrysków trzy wyszły bez buli czwarty się uparł i po paru próbach wyszedł ale ułamał mi się wsad wtrysku zamuwiłem ale mam pytanie jak sprawdzić domowym sposobem sondę lambda podobno trzeba mieć miernik który pokarze wartość w voltach ale niewiem jakie to ma być napięcie i jak i gdzie podczepić sonda ma w sumie u mnie jeden kabel więc myślę że należy jeden podłączyć do sondy adrugi do masy jeśli sięmylę proszę o poradę jak to zrobić