Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 jn] pełny wtrysk problem z brakiem reakcji na gaz

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
jaroskorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
Lokalizacja: koszalin

[80 B3 1.8 jn] pełny wtrysk problem z brakiem reakcji na gaz

Post autor: jaroskorpion » 13 cze 2007, 15:28

witam wszystkich mam z moją niunią taki kłopot ,odpalając nie pali na jeden gar [kable sprawdzone świece nowe jakieś 3000km]po chwili pali na wszystkie ,przejeżdżając trasę tak że silnik ma temperaturę około 60stopni staję na chwilę np.na światłach wciskam gaz a tu niunia dostaje muła obroty spadają do wartości 400 i nie chce jechać po wyłączeniu silnika i po ponownym uruchomieniu zazwyczaj wraca do normy ,nieraz zdaża się że dostaje też takiego ataku w trakcie jazdy redukując naprzykład z 5 na 4 [sprzęgło wymienione rok temu]jeśli ktoś ma wiedzę o co w tym wszystkim chodzi będę wdzięczny za podpowiedzi :oops:
Ostatnio zmieniony 13 cze 2007, 16:13 przez jaroskorpion, łącznie zmieniany 1 raz.

leszek_11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2007, 17:12
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: leszek_11 » 13 cze 2007, 18:24

a jaka masz instalacje zwykło czy wtrysk?

jaroskorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
Lokalizacja: koszalin

Post autor: jaroskorpion » 13 cze 2007, 18:34

wtrysk ,dzisiaj przyszedłem z pracy odpaliłem powtórka z rozrywki

leszek_11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 30 maja 2007, 17:12
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: leszek_11 » 13 cze 2007, 18:40

musisz pojechać do gazowników niech podepną kompa. Powinno pokazać czy krokówka sie przycina albo ją sprawdzą. Podejżewam że w tym leży problem. Albo sterownik od instalacji jest uszkodzony. A na benzynie jest wszystko ok?

jaroskorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
Lokalizacja: koszalin

Post autor: jaroskorpion » 13 cze 2007, 20:45

żle mnie zrozumiałeś ja nie mam gazu tylko mam problem przy naciśnięciu gazu jak kto woli na pedał gazu jeśli cię wprowadziłem w błąd soory mea kulpa

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 14 cze 2007, 09:13

Sprawdź na początek czy klapa spiętrzająca chodzi lekko bez zacięć a potem posprawdzaj wtryski i przewody.

jaroskorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
Lokalizacja: koszalin

Post autor: jaroskorpion » 14 cze 2007, 16:07

a czy mógłbyś wojtek trochę dokładniej o tej klapie bo nie kojażę w którym to miejscu czy chodzi ci o tą która ma mieć 1.9 mm przerwy pod tą gumową nakładką nad filrem obok regulatora mieszanki?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 cze 2007, 09:55

Tak o ta klape spiętzrajacą chodzi musi ona chodzic lekko bez najmniejszych zacięc i sprawdż szczelnośc wszystkich przewodów przy silniku mech wtryski są bardzo czułe na najmniejsze nieszczelności w układzie ssącym i paliwowym

jaroskorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 12 cze 2007, 16:05
Lokalizacja: koszalin

Post autor: jaroskorpion » 15 cze 2007, 17:31

ok dzięki za poradę jak sprawdzę dam znać czy się coś zmieniło :-)

[ Dodano: 2007-06-16, 13:13 ]
po ostatnich rozrywkach przejżałem prawie wszystko w silniku usterką jaką spostrzegłem były kabelki do termicznego wyłącznika termicznego dosyć mocno utlenione i trochę popękana w jednym miejscu gumowa nasadka nad filtrem powietrza pojeżdziłem trochę po mieście i tylko raz dostała takiego muła ale lekkiego w dalszym ciągu przy rozruchu pali na trzy gary ale dosłownie po 10 sek wsio ok podpowiedzcie co jeszcze można by sprawdzić zastanawiam się czy może jakiś przekażnik szwankuje i jeszcze jedno pytanko słyszałem że b3 też można podłączyć pod kompa jeszcze tego nie próbowałem

[ Dodano: 2007-07-25, 19:10 ]
ciąg dalszy wziołem się za wyciąganie wtrysków trzy wyszły bez buli czwarty się uparł i po paru próbach wyszedł ale ułamał mi się wsad wtrysku zamuwiłem ale mam pytanie jak sprawdzić domowym sposobem sondę lambda podobno trzeba mieć miernik który pokarze wartość w voltach ale niewiem jakie to ma być napięcie i jak i gdzie podczepić sonda ma w sumie u mnie jeden kabel więc myślę że należy jeden podłączyć do sondy adrugi do masy jeśli sięmylę proszę o poradę jak to zrobić :-?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl