[ABK] Przywitanie zimu po byku
- Kolczat
 - Forum Audi 80

 - Posty: 7532
 - Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
 - Imię: Marcin
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.3 NG+lpg
 - Lokalizacja: Lędziny
 - Kontakt:
 
jak ogladam te wasze sedany b4 to mi sie coraz bardziej podobaja ;] moze jako drugie auto kupie sobie wlasnie taka sztuke ;p mimo wszystko Twoja gleba robi niesamowita robote no i felga... to chyba jedna z nie wielu bez rantu, ktora mi sie strasznie podoba na b4 ;] wpadlbys kiedys na 3stawy w czwartek ;p
			
			
									
									
						- 
				
				rafalaudi1
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 948
 - Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
 - Imię: Rafał
 - Model: Audi 80 B1
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 6A
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
- 
				
				rafalaudi1
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 948
 - Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
 - Imię: Rafał
 - Model: Audi 80 B1
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 6A
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
- 
				
				rafalaudi1
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 948
 - Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
 - Imię: Rafał
 - Model: Audi 80 B1
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 6A
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Dziś mi się nudziło i wymieniłem pare dupereli w aucie.
Troche ciekło z pod koćca więc weszedł nowy krociec. W sumie tylko uszczelka była stara ale kupiłem cały krociec bo podobno lubią pękać z nienacka podczas wymiany uszczelki. Przy okazji wypłukałem układ chłodzenia. Wyczyściłem węże i pojemnik wyrównawczy z osadów. Wymieniłem płyn i dałem nowy korek zbiornika wyrównawczego.
Zakupiłem też gałki i tulejki Lemforda więc w poniedziałek będzie wymiana. Zamówiłem również amorki -60 ale zastanawiam się czy 214 za sztukę to nie lekka przesada.
Ile radości daje robienie takich drobnostek przy aucie :lol:
Naszło mnie takie coś po wizycie klientów chcących kupić auto. Skoro ktoś chce dać 9 tyśięcy za auto w którym jest kilka rzeczy do wymiany to chyba jest wart więcej niż mi się wydaje.
			
			
									
									
						Troche ciekło z pod koćca więc weszedł nowy krociec. W sumie tylko uszczelka była stara ale kupiłem cały krociec bo podobno lubią pękać z nienacka podczas wymiany uszczelki. Przy okazji wypłukałem układ chłodzenia. Wyczyściłem węże i pojemnik wyrównawczy z osadów. Wymieniłem płyn i dałem nowy korek zbiornika wyrównawczego.
Zakupiłem też gałki i tulejki Lemforda więc w poniedziałek będzie wymiana. Zamówiłem również amorki -60 ale zastanawiam się czy 214 za sztukę to nie lekka przesada.
Ile radości daje robienie takich drobnostek przy aucie :lol:
Naszło mnie takie coś po wizycie klientów chcących kupić auto. Skoro ktoś chce dać 9 tyśięcy za auto w którym jest kilka rzeczy do wymiany to chyba jest wart więcej niż mi się wydaje.
- 
				
				rafalaudi1
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 948
 - Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
 - Imię: Rafał
 - Model: Audi 80 B1
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 6A
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Dziś wymieniłem płyn hamulcowy. 
Podjechałem na OSKP żeby sprawdzić stan amorków i zawieszenia. Amorki są w stanie b.dobrym ponieważ dały wynik 83% skuteczności, Nakupiłem gałki i tuleje a tu wyszło że wszystko jest w dobrym stanie tylko muszę wymienić tylnie tuleje bo to one daja dziwne wrażenia podczas jazdy.
			
			
									
									
						Podjechałem na OSKP żeby sprawdzić stan amorków i zawieszenia. Amorki są w stanie b.dobrym ponieważ dały wynik 83% skuteczności, Nakupiłem gałki i tuleje a tu wyszło że wszystko jest w dobrym stanie tylko muszę wymienić tylnie tuleje bo to one daja dziwne wrażenia podczas jazdy.
- 
				
				durch
 
- 
				
				rafalaudi1
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 948
 - Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
 - Imię: Rafał
 - Model: Audi 80 B1
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 6A
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
- 
				
				rafalaudi1
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 948
 - Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
 - Imię: Rafał
 - Model: Audi 80 B1
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.0 6A
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Kilka dni temu stosując zasadę tylko kiepszczak patrzy w lusterka wsteczne postanowiłem wykonać popisowy manewr cofania pod sklepem. 
Efekt: znak jest twardczy od zderzaka i od błotnika.
Kosztem 250 zł nabyłem tylni zderzak w kolorze.
Z racji że błotnik przedni zarobił juz ponad 4tyś postanowiłem go zmienić na ori w kolorze.
Ciekawe czy podejdzie kolor? Jak coś to zawsze można wrócić do pogiętego.
			
			
									
									
						Efekt: znak jest twardczy od zderzaka i od błotnika.
Kosztem 250 zł nabyłem tylni zderzak w kolorze.
Z racji że błotnik przedni zarobił juz ponad 4tyś postanowiłem go zmienić na ori w kolorze.
Ciekawe czy podejdzie kolor? Jak coś to zawsze można wrócić do pogiętego.
							











