[B4 1.9TDI 1Z] Pompa wtryskowa 028 130 109L - zamiennik
[B4 1.9TDI 1Z] Pompa wtryskowa 028 130 109L - zamiennik
Witam,
Koledzy jaką pompę mogę założyć aby zastąpić pompę 028 130 109L? Nastawnik jest ok ale do wymiany mam dół pompy. Jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat to proszę o pomoc. Silnik mam na Pierburgu, pompa z nastawnikiem indukcyjnym. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
Koledzy jaką pompę mogę założyć aby zastąpić pompę 028 130 109L? Nastawnik jest ok ale do wymiany mam dół pompy. Jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat to proszę o pomoc. Silnik mam na Pierburgu, pompa z nastawnikiem indukcyjnym. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
Re: [B4 1.9TDI 1Z] Pompa wtryskowa 028 130 109L - zamiennik
każda VP 4 gang np AFN ,AHU ,nowsze np ALH , AGR itd tyż tylko trzeba rozwiercać twoją podstawę pompy i koło pasowe zdało by się zmienić , proponuje AFN lepsze parametry od ori. i p&p a pod moc np ALH 11mmptaak pisze:Witam,
Koledzy jaką pompę mogę założyć aby zastąpić pompę 028 130 109L? Nastawnik jest ok ale do wymiany mam dół pompy. Jeśli ktoś ma wiedzę na ten temat to proszę o pomoc. Silnik mam na Pierburgu, pompa z nastawnikiem indukcyjnym. Sprawa jest dla mnie bardzo pilna. Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 19:37 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
GT15 występowała w wielu autach VAG TD/TDI np MK3 i można ją do wielu założyć , zmienia się kolektor a on p&p w VAGptaak pisze:czy turbiny Garrett T15 nr 028 145 701T były montowane np. w passatach B4 lub golfach III?
wszystkich AFN 0 460 404 969ptaak pisze:A mógłbyś mi podać numery tych pomp?
AHU końcówka się zmienia 971
ALH zwykła j.w 977
ALH 11mm 0 460 414 987
W pompie z AFN-a kont wtrysku reguluje sie całą pompą , w nowszych silnikach AGR,ASV kont jest regulowany za pomocą pływałącego koła jak ma to miejsce w silnikach PD. Mozna załozyc taka pompe ale trzeba troche rozwiercic wspornik po starej pompie. Lepiej kupic pompe od AFN-a z Passata lub z Audi ale z automata bo maja tłoczki 11mm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Duży ...bo wiedząc jak różnią się czoła pomp ,jakoś sobie nie wyobrażam rozwiercania takiej średnicy...przynajmniej przy pomocy wiertła ...no chyba że frezem ,co wymaga wymontowania całego wspornika 8-) Lepiej już bebechy z pompy przełożyć A co do regulacji kąta wtrysku na kole ,to jest mocno upierdliwa i nie da się jej przeprowadzić przy pracujacym silniku ,z czym nie ma najmniejszego problemu ,przy regulacji kąta pompąbrabus124 pisze:Czy takie rzeźbienie pompy AGR/ALH do 1z to duży problem ?