Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[PM B3 1,8 S] instalacja gazowa

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
b5000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 13 maja 2009, 20:31

[PM B3 1,8 S] instalacja gazowa

Post autor: b5000 » 29 mar 2010, 20:57

Drodzy forumowicze, mam do was małe pytanko. Od jakiegos czasu borykam sie z pytaniem czy założyc do mojej audiczki instalacje LPG.

Ostatnimi czasy w moim audi zostały wymienione i wyremontowane nastepujace rzeczy:

nowy akumulator
przewody WN
świece na NGK
konserwacja przepustnicy
konserwacja przepływomierza
nowa kompuka i palec
cisnienie na tłokach 12
olej mobil mineralny
nowy czujnik temperatury
przebieg 265 tys km
od wymiany do wymiany co 10 tys km bierze okolo 0,6 litra oleju

NIe mam problemów z obrotami i puki co audi jezdzi jak należy ale spalanie w miescie kosztuje mnie 50 zł na 100km wiec zastanawiam sie czesto nad instalacja LPG chociaz wiekszosc ludzi narzeka na LPG ze a to obroty falują, a to nie chce zapalać a to przerywa i nie dotyczy to tylko audi ale innych marek aut i waham sie nad tym gaze chociaz kazy mi mowi ze moje audi jest stworzone do LPG.

Jestem ciekawy co wy o tym sasdzicie. Czy zakładać gaz i narażac sie na jakies niedociagłości z nim zwiazane czy dac sobie spokój ?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 mar 2010, 10:51

Popraw oznaczenie silnika bo w PM nie ma przepływomierza :!:

Cooler27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 17 lut 2010, 11:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cooler27 » 30 mar 2010, 11:20

Witam
Mam ten sam model, na liczniku mam troszke ponad 222tys. gaz od jakis 30-35tys. i nigdy nie narzekałem że coś się dzieje niedobrego. Tylko przy instalacji trzeba pamiętać o terminowych wymianach śfiec wszelkich filtrów itp. No i trzeba omijać niemarkowe stacje z gazem np. LukOil. A czy założyć to tą decyzje musisz podjąć sam.

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 30 mar 2010, 11:40

Jeśli jest tak jak w opisie silnik PM to śmiało możesz zakładać . Ale piszesz że regenerowałeś przepływomierz a to świadczy że masz wtrysk mechaniczny. W takim wypadku nie polecam instalacji LPG. Ten silnik nie lubi Lpg wiem to z własnego doświadczenia :-) Sprawdź jaki masz silnik na bloku albo na wlepce w bagażniku i wtedy będziesz wiedział na czym stoisz.

azrazr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 08 lis 2009, 19:00

Post autor: azrazr » 30 mar 2010, 11:58

Czy ja wiem... Ja posiadam wtrysk mechaniczny i gaz III generacji spisuje się bardzo dobrze, no poza spalaniem, ale to wina już samego samochodu a nie gazu, instalacja III generacji BRC

b5000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 13 maja 2009, 20:31

.

Post autor: b5000 » 30 mar 2010, 20:09

Słuchajcie, napisalem co bylo wymienione badz konserwowane bo to mi powiedział mechanik w serwisie. Co prawda przepływomierz i przepustnice konserwowałem jako ostatnie elementy silnika. Serwisowałem autko w dość dobrej stacji w Łodzi w Nastapolu. Jest to dosc dobra i renomowana stacja ale pewnie kazdy ma inne zdanie.

Co do numeracji silnika to mam napisane w dowodzie bo własnie spawdziłem NR. SILNIKA : PM182172. Wiec albo mam źle wpisane w dowodzie albo konserwacji uległa czesc nie wystepujaca w moim aucie :)

Osobiscie nie znam sie na autach. Nie wiem czy posiadam wtrysk mechaniczny czy elektroniczny. Wiem tylko że pod filtrem powietrza jest jakas guma ktora musi byc sprawna jak cche zalozyc LPG i jak patrzyłem na allegro po innych b3 to niektore maja na silniku metalowe wężyki jak np w golfie mk1 gti a moja tego nie posiada.

Zatem jesli mam trysk mechaniczny to odradzacie instalacje LPG ?

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 30 mar 2010, 20:37

Tu masz silnik PM http://img41.imageshack.us/i/58219782.jpg/ A tu JN http://img16.imageshack.us/i/21429553.jpg/ Jak pisałem wcześniej moim zdaniem Pm się nadaje idealnie do zagazowania a jn nie bardzo wybór należy do ciebie.

b5000
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 13 maja 2009, 20:31

.

Post autor: b5000 » 30 mar 2010, 21:31

no to ja mam silnik PM ale to oznacza chyba ze u mechanika wyczyszcono mi cos czego nie mam czyli przepływomierz :(

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Post autor: leopard » 31 mar 2010, 02:16

jak mas PM i jest na jednopunkcie to gaz jak najbardziej bo po mimo prognoz analityków przed wakacjami litr etyliny ma kosztować 5 zł i może więcej ;-)

Awatar użytkownika
Easyrider
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 240
Rejestracja: 12 mar 2007, 23:10
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Easyrider » 31 mar 2010, 10:34

Cześć,

jeśli faktycznie masz PM to nie wiem, za co zapłaciłeś - tam przepływomierza nigdy nie było :)

Miałem PM-a 4 lata z instalacją BRC - bardzo polecam, praktycznie żadnych problemów. Uważam, że to silnik stworzony do gazu.

BTW: był juz kiedyś podobny temat...

jony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lip 2007, 19:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: jony » 01 kwie 2010, 23:10

Idealny silnik do gazu. Mam taką Audi i zrobiłem na niej 140000tyś. kilometrów i żadnych problemów. Należy tylko dbać o świece i kopułkę zapłonową pod warunkiem że masz oryginalne przewody zapłonowe[BERU] bo inne to szajs.

Awatar użytkownika
tajson0909
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 12 kwie 2009, 14:09
Lokalizacja: Mielec

Post autor: tajson0909 » 02 kwie 2010, 13:45

tez mam ten silnik zagazowany i 80 tys zrobiłem bez problemow raz tylko filterki wymieniłem i to wszystko idealny silnik do gazu <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl