[PM B3 1,8 S] instalacja gazowa
[PM B3 1,8 S] instalacja gazowa
Drodzy forumowicze, mam do was małe pytanko. Od jakiegos czasu borykam sie z pytaniem czy założyc do mojej audiczki instalacje LPG.
Ostatnimi czasy w moim audi zostały wymienione i wyremontowane nastepujace rzeczy:
nowy akumulator
przewody WN
świece na NGK
konserwacja przepustnicy
konserwacja przepływomierza
nowa kompuka i palec
cisnienie na tłokach 12
olej mobil mineralny
nowy czujnik temperatury
przebieg 265 tys km
od wymiany do wymiany co 10 tys km bierze okolo 0,6 litra oleju
NIe mam problemów z obrotami i puki co audi jezdzi jak należy ale spalanie w miescie kosztuje mnie 50 zł na 100km wiec zastanawiam sie czesto nad instalacja LPG chociaz wiekszosc ludzi narzeka na LPG ze a to obroty falują, a to nie chce zapalać a to przerywa i nie dotyczy to tylko audi ale innych marek aut i waham sie nad tym gaze chociaz kazy mi mowi ze moje audi jest stworzone do LPG.
Jestem ciekawy co wy o tym sasdzicie. Czy zakładać gaz i narażac sie na jakies niedociagłości z nim zwiazane czy dac sobie spokój ?
Ostatnimi czasy w moim audi zostały wymienione i wyremontowane nastepujace rzeczy:
nowy akumulator
przewody WN
świece na NGK
konserwacja przepustnicy
konserwacja przepływomierza
nowa kompuka i palec
cisnienie na tłokach 12
olej mobil mineralny
nowy czujnik temperatury
przebieg 265 tys km
od wymiany do wymiany co 10 tys km bierze okolo 0,6 litra oleju
NIe mam problemów z obrotami i puki co audi jezdzi jak należy ale spalanie w miescie kosztuje mnie 50 zł na 100km wiec zastanawiam sie czesto nad instalacja LPG chociaz wiekszosc ludzi narzeka na LPG ze a to obroty falują, a to nie chce zapalać a to przerywa i nie dotyczy to tylko audi ale innych marek aut i waham sie nad tym gaze chociaz kazy mi mowi ze moje audi jest stworzone do LPG.
Jestem ciekawy co wy o tym sasdzicie. Czy zakładać gaz i narażac sie na jakies niedociagłości z nim zwiazane czy dac sobie spokój ?
Witam
Mam ten sam model, na liczniku mam troszke ponad 222tys. gaz od jakis 30-35tys. i nigdy nie narzekałem że coś się dzieje niedobrego. Tylko przy instalacji trzeba pamiętać o terminowych wymianach śfiec wszelkich filtrów itp. No i trzeba omijać niemarkowe stacje z gazem np. LukOil. A czy założyć to tą decyzje musisz podjąć sam.
Mam ten sam model, na liczniku mam troszke ponad 222tys. gaz od jakis 30-35tys. i nigdy nie narzekałem że coś się dzieje niedobrego. Tylko przy instalacji trzeba pamiętać o terminowych wymianach śfiec wszelkich filtrów itp. No i trzeba omijać niemarkowe stacje z gazem np. LukOil. A czy założyć to tą decyzje musisz podjąć sam.
Jeśli jest tak jak w opisie silnik PM to śmiało możesz zakładać . Ale piszesz że regenerowałeś przepływomierz a to świadczy że masz wtrysk mechaniczny. W takim wypadku nie polecam instalacji LPG. Ten silnik nie lubi Lpg wiem to z własnego doświadczenia Sprawdź jaki masz silnik na bloku albo na wlepce w bagażniku i wtedy będziesz wiedział na czym stoisz.
.
Słuchajcie, napisalem co bylo wymienione badz konserwowane bo to mi powiedział mechanik w serwisie. Co prawda przepływomierz i przepustnice konserwowałem jako ostatnie elementy silnika. Serwisowałem autko w dość dobrej stacji w Łodzi w Nastapolu. Jest to dosc dobra i renomowana stacja ale pewnie kazdy ma inne zdanie.
Co do numeracji silnika to mam napisane w dowodzie bo własnie spawdziłem NR. SILNIKA : PM182172. Wiec albo mam źle wpisane w dowodzie albo konserwacji uległa czesc nie wystepujaca w moim aucie
Osobiscie nie znam sie na autach. Nie wiem czy posiadam wtrysk mechaniczny czy elektroniczny. Wiem tylko że pod filtrem powietrza jest jakas guma ktora musi byc sprawna jak cche zalozyc LPG i jak patrzyłem na allegro po innych b3 to niektore maja na silniku metalowe wężyki jak np w golfie mk1 gti a moja tego nie posiada.
Zatem jesli mam trysk mechaniczny to odradzacie instalacje LPG ?
Co do numeracji silnika to mam napisane w dowodzie bo własnie spawdziłem NR. SILNIKA : PM182172. Wiec albo mam źle wpisane w dowodzie albo konserwacji uległa czesc nie wystepujaca w moim aucie
Osobiscie nie znam sie na autach. Nie wiem czy posiadam wtrysk mechaniczny czy elektroniczny. Wiem tylko że pod filtrem powietrza jest jakas guma ktora musi byc sprawna jak cche zalozyc LPG i jak patrzyłem na allegro po innych b3 to niektore maja na silniku metalowe wężyki jak np w golfie mk1 gti a moja tego nie posiada.
Zatem jesli mam trysk mechaniczny to odradzacie instalacje LPG ?
Tu masz silnik PM http://img41.imageshack.us/i/58219782.jpg/ A tu JN http://img16.imageshack.us/i/21429553.jpg/ Jak pisałem wcześniej moim zdaniem Pm się nadaje idealnie do zagazowania a jn nie bardzo wybór należy do ciebie.
- tajson0909
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 14:09
- Lokalizacja: Mielec