Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 b5 AHU]Prośba o analize logów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

[A4 b5 AHU]Prośba o analize logów

Post autor: M@rcus » 05 kwie 2010, 17:26

Witam, proszę o analizę, starałem się wyczuc gaz by mi nie zredukował.
Generalnie problem jest typu że mi coś syczy jak by powietrze zwiewało.

Próba statyczna:
Grupy normalne:
Log (0 - 000,001,003)
Log (1 - 004,007,013)

Grupy Basic Settings:
Log (0 - 000)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003)

Próba dynamiczna:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9938.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9941.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9942.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9939.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9943.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9937.html


Dzięki serdeczne!!

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 kwie 2010, 19:15

Prawdopodobnie masz nie szczelność w dolocie po między przepływomierzem a wejściem do turbiny bo coś przepływka dziwnie tnie na większych obrotach .Na pewno ci nie ucieka ciśnienie doładowania bo po ciśnieniowej stronie wartość jest zgodna z żądaną przez ECU.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 05 kwie 2010, 20:42

na Twoim miejscu najpierw bym zaślepił EGR i ewentualnie wyczyścił kolektor ssący bo tak wysokie ciśnienie w dolocie przy tak małej ilości zasysanego powietrza może się wziąć z dodatku spalin oraz zmniejszonego przez nagar przekroju kanałów dolotowych

sprawdź też odmę bo jak będzie dziurawa to silnik będzie zasysał lewe powietrze poza przepływomierzem i też może syczeć i przepływka mniej będzie pokazywała

między przepływką a turbiną panuje delikatne podciśnienie więc samoistne uszkodzenie tego węża nie jest możliwe (musiałby ktoś przeciąć go nożem albo kawałkiem blachy jak samochód by uległ wypadkowi) ale sprawdzić nie zaszkodzi bo może też być niedokręcona opaska na turbinie

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 06 kwie 2010, 16:29

M@rcus pisze:Witam, proszę o analizę, starałem się wyczuc gaz by mi nie zredukował.
Nic nie rob z kolektorami ani innymi rzeczami, a juz na pewno nie zaslepiaj EGR - poniekąd calkiem sprawnego.
Przeplywomierz nic nie "tnie". Jest OK.

Wyreguluj statyczny kąt wtrysku.
Reszta jest dobrze.

Mam jeszcze jedną prosbe... moglbys przejechac srednio dynamicznie 8-10 kilometrów i zalogowac 007 stat.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 08 kwie 2010, 14:06

Jaka jest poprawna wartość kąta wtrysku i dawki paliwa dla AFN i ASV 110KM ?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 08 kwie 2010, 18:08

Z tego co pamiętam to statyczny kąt wtrysku powinien być w granicach 49-54, a dawka dla Twojego silnika AFN powinna być optymalnie 3,0 mg/H.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl