Witam, proszę o analizę, starałem się wyczuc gaz by mi nie zredukował.
Generalnie problem jest typu że mi coś syczy jak by powietrze zwiewało.
Próba statyczna:
Grupy normalne:
Log (0 - 000,001,003)
Log (1 - 004,007,013)
Grupy Basic Settings:
Log (0 - 000)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003)
Próba dynamiczna:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9938.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9941.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9942.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9939.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9943.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/marqs85_9937.html
Dzięki serdeczne!!
[A4 b5 AHU]Prośba o analize logów
na Twoim miejscu najpierw bym zaślepił EGR i ewentualnie wyczyścił kolektor ssący bo tak wysokie ciśnienie w dolocie przy tak małej ilości zasysanego powietrza może się wziąć z dodatku spalin oraz zmniejszonego przez nagar przekroju kanałów dolotowych
sprawdź też odmę bo jak będzie dziurawa to silnik będzie zasysał lewe powietrze poza przepływomierzem i też może syczeć i przepływka mniej będzie pokazywała
między przepływką a turbiną panuje delikatne podciśnienie więc samoistne uszkodzenie tego węża nie jest możliwe (musiałby ktoś przeciąć go nożem albo kawałkiem blachy jak samochód by uległ wypadkowi) ale sprawdzić nie zaszkodzi bo może też być niedokręcona opaska na turbinie
sprawdź też odmę bo jak będzie dziurawa to silnik będzie zasysał lewe powietrze poza przepływomierzem i też może syczeć i przepływka mniej będzie pokazywała
między przepływką a turbiną panuje delikatne podciśnienie więc samoistne uszkodzenie tego węża nie jest możliwe (musiałby ktoś przeciąć go nożem albo kawałkiem blachy jak samochód by uległ wypadkowi) ale sprawdzić nie zaszkodzi bo może też być niedokręcona opaska na turbinie
Nic nie rob z kolektorami ani innymi rzeczami, a juz na pewno nie zaslepiaj EGR - poniekąd calkiem sprawnego.M@rcus pisze:Witam, proszę o analizę, starałem się wyczuc gaz by mi nie zredukował.
Przeplywomierz nic nie "tnie". Jest OK.
Wyreguluj statyczny kąt wtrysku.
Reszta jest dobrze.
Mam jeszcze jedną prosbe... moglbys przejechac srednio dynamicznie 8-10 kilometrów i zalogowac 007 stat.
Pozdrawiam