Ja jedną kostkę mniej-więcej rozszyfrowałem:sagem pisze:jest mniej więcej rozpisane, ale ja nic z tego nie potrafię zrozumieć..
T6z czerowna
czerwono-czarny – plus z rozrusznika gdy jest włączony pin F 50Z od spodu skrzynki bezpieczników
Czerwony – stały plus z pinu L 30
czarno – niebieski - przez dodatkowy bezpiecznik w skrzynce bezpieczników #27 który idzie z linii 15 plus po zapłonie ( chyba ten z napisem motor 20A) podłączyć do plusa po zapłonie a dalej do cewek zapłonowych. Zacisk 15 masz przy starej cewce z ABT.
czerwono – zielony – na stronie jakoś podłączył przekaźnik od podgrzewacza kolektora do przekaźnika pompy paliwa aby mieć zasilanie do: N75 zaworu regulacji ciśnienia doładowania, N80 elektrozaworu z węglem aktywnym, Z19 grzałka sondy lambda, G70 przepływomierz. (jeszcze dokładniej pogłówkuje co autor miał na myśli)
Nie jestem pewnien czy dobrze pomagałem sobie niebieską książką Obsługa i naprawa A80 tam są opisane co to jest N75, Z19 itd. hamerykańskie schamaty instalcji elektrycznej i rozpiskę numerów podłączeń do skrzynki bezpieczników. Niekoniecznie trzeba podłączać się pod skrzynkę wystarczyłoby pod kable która są podłączone w odpowiednie miejsca w skrzynce.
Łatwiej by było gdybym miał coś takiego po angielsku a nie niemcieku... Jeszcze poszukam jakiejś rozpiski pinów ECU tego AEBa.
Mógłbym Ci spróbować pomóc z elektryką ale mam trochę daleko do ciebie (200km) aby tylko spróbować, bo efektu nie gwarantuje.