Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Szarpie, dlawi sie po dodaniu gazu gdy pada deszcz

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
SowaBezOka
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B4 ABK] Szarpie, dlawi sie po dodaniu gazu gdy pada deszcz

Post autor: SowaBezOka » 29 mar 2010, 14:58

Znalazlem tylko jeden temat o podobnym problemie:
https://audi80.pl/b4-abk-regulator-b ... 701,15.htm

Jednak jest lekko zielony. Prosilbym o informacje co i jak dokladnie wymienic, ewentualnie jakby ktos mogl wskazac na jakims zdjeciu silnik ABK gdzie znajduje sie "palec" i "kopulka".
Ostatecznie prosilbym o pelne nazwy bo nie jestem mechanikiem i nie obracam sie w tym slangu. Jedynie moge domyslac sie, ze kopulka to gora silnika? Nie wiem, prosze o wytlumaczenie...

W aucie swiece, przewody WN wymieniane jakies 1.5 roku temu.

Mi obroty nie faluja. Do 2000obr szarpie i dlawi sie, gdy lekko trzymam gaz dojde do 2000obr bez WIEKSZYCH szarpniec i zadlawien i wtedy jakos jedzie i tak do czwartego biegu na ktorym to jakotako jezdzi, ale to tez moze przypadek. Nietestowalem tego zbyt dlugo.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH

Post autor: Audi 80 Polska » 29 mar 2010, 15:38

Kopułka wygląda tak: http://allegro.pl/listing/search.php?st ... gory=50761
Do niej podłączone są kable idące od świec zapłonowych + jeden z cewki
Pod nią jest palec: http://allegro.pl/listing/search.php?st ... gory=50761

Obie części wchodzą w skład aparatu zapłonowego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Aparat_zap%C5%82onowy

SowaBezOka
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: SowaBezOka » 30 mar 2010, 15:38

Dzieki @aldi za wskazanie. Sprawdzilem co i jak i przesylam zdjecie podgladowe, moze komus na przyszlosc sie przyda:

Obrazek