Panowie, powoli, Wy mnie tu narazie nie namawiajcie na jakieś bovy bo ja narazie chce go odpalić, wyregulować i cieszyć się jazdą, potem wszystko powoli będzie nabierało smaku <ok>
Dziś od godziny 10, do 19.40 z sąsiadem spawaczem walczyliśmy z wydechem.. planowaliśmy skończyć to do 3-4, jednak mocno się wydłużyło, a to zapomniałem o nowych wieszakach, o złączkach, objemkach itd. Klej, uszczelki, a to kawałek rury zabrakło.
Więc zaraz za turbaweczką jest rura 3 calowa do spadku w dół, potem do środkowego tłumika rura 2 cale, tłumik środkowy wolałem zostawić, mam od seata 2 cale, i końcowy ori od A4 1.8T. Pięknie wygląda już nawet wypolerowana dwururka z tyłu

<ok> .
Jutro już na stałe zamontuje stożek, jakieś obudowy, itd, upiększanie, tj. malowanie, czyszczenie zacznie się dopiero od piątku, ( bo na piątek mi przywiozą zamówioną farbę), jutro zalewam płyn do chłodnicy, do wspomagania, ma przyjść elektryk ale dopiero na 16 godzinę, nie wiem czy jest oblatany czy nie, może już jutro uda się odpalić
Nadal proszę o pomoc z identyfikacją tego jednego dolnego wężyka zamieszczonego na zdjęciu w poprzednich postach.
Pozdro wariaty :lol:
EDIT.
Aha, kolego
Krycha gdzie i za ile kupiłeś stożek do swojej A4 :?:
Na forum A4 już się dowiedziałem od czego są te wężyki, górny od filterka, to mam ten przewód, a ten dolny do zaworu N75, ile to może kosztować :?: