[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Słonik, oki dzięki.
gumis99, stożek dobry, tak samo jak cena, ale z czasem taki zagości.
Ori puszki nie pakuję bo nie mam dolnej części obudowy i jeszcze jakiś tam pierdół, na razie zobaczę jak się będzie jeździło na takim setupie, i mam nadzieję że nie będzie kłopotów z obrotami.
Co do wydechu to nie jest beczka z katem od A4, gość ze złomu chciał za to 200 zł więc nie brałem, a wydech jest dorabiany samemu.
Nie mogę się tylko dopatrzeć nigdzie co mam założyć na ten dolny krótki wężyk.. może Ty kolego mi pomożesz :?:
W tą od góry idzie wężyk od tego filterka z przewodem paliwa, to wiem, ale co z tamtym poprzednim?
Pozdro
gumis99, stożek dobry, tak samo jak cena, ale z czasem taki zagości.
Ori puszki nie pakuję bo nie mam dolnej części obudowy i jeszcze jakiś tam pierdół, na razie zobaczę jak się będzie jeździło na takim setupie, i mam nadzieję że nie będzie kłopotów z obrotami.
Co do wydechu to nie jest beczka z katem od A4, gość ze złomu chciał za to 200 zł więc nie brałem, a wydech jest dorabiany samemu.
Nie mogę się tylko dopatrzeć nigdzie co mam założyć na ten dolny krótki wężyk.. może Ty kolego mi pomożesz :?:
W tą od góry idzie wężyk od tego filterka z przewodem paliwa, to wiem, ale co z tamtym poprzednim?
Pozdro
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 20:21 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
W tym ITG nawet nie chodzi o to że lepiej filtruje (chociaż to też ważne), tylko że olejek którym jest nasączony ten stożek który kupiłeś (no chyba, że jest to suchy filtr ale nie sądze), zabije ci przepływke w te 2 miesiące, to nie dosyć, że bedziesz musiał zmienić filtr to jeszcze przepływke za 800 złoty... Więc na twoim miejscu odrazu zakupiłbym ITG.
Na jakim k04 chcesz to 250 koni pociągnać, bo k04-15 (do wzdużnych) nie wyrobi do tylu :mrgreen:
Do poki nie bedziesz robil tych 250 koni to nie pakuj sie wo FORGEa bo tylko bedziesz miał z nim problemy, z seryjną moca oryginalna DVka jest najlepsza.
A co do PSSSST to wszelkiego rodzaju bov`y odpadają, niestety... Ewentualnie TIP z kwasówki i stożek wtedy ładnie słychać Sapanie
Popłudniu spojrze u siebie do czego jest ten otwór.
Na jakim k04 chcesz to 250 koni pociągnać, bo k04-15 (do wzdużnych) nie wyrobi do tylu :mrgreen:
Do poki nie bedziesz robil tych 250 koni to nie pakuj sie wo FORGEa bo tylko bedziesz miał z nim problemy, z seryjną moca oryginalna DVka jest najlepsza.
A co do PSSSST to wszelkiego rodzaju bov`y odpadają, niestety... Ewentualnie TIP z kwasówki i stożek wtedy ładnie słychać Sapanie
Popłudniu spojrze u siebie do czego jest ten otwór.
Jakiś mocniejsze argumenty? Bo póki co nie mam z nim kłopotów w a3 20vt. A jak wiadomo trzyma serie.labek pisze:Do poki nie bedziesz robil tych 250 koni to nie pakuj sie wo FORGEa bo tylko bedziesz miał z nim problemy, z seryjną moca oryginalna DVka jest najlepsza.
Bez podpięcia tego wzmacniacza, czy jak to tam nazwać nie odpalisz samochodu, tak było bynajmniej w a3.
Niby może sie nie do końca otwierać, bo jest troche za mocny do seryjnego 1.8T, przez co sie turbina wyhamowuje. Ale nigdy tego nie sprawdzałem, ani nie przekopałem internetu w celu poszukiwania o tym informacji <ok> ( troche żle to nazwałem, że same problemy. Bardziej by pasowało - mogą pojawić się problemy).
Adaś, oryginalne 1.8T działa na DV, jak założysz BOVa, wtedy auto zaczyna wariować, przelewa go, czasami gaśnie, nierówno chodzi... I jakies tam inne dziwne historie aczkolwiek niektórzy zakładali też BOVy do 1.8T i sobie chwalili. Napewno 1.8T z BOVem będzie troche przelewane po zmianie biegów (przez ułamki sekund/sekunde), bo powietrze zamiast przed turbo jest wywalane w atmosfere.
Krycha nic nie ucieka, całe wraca przed turbo do dolotu.
Adaś, oryginalne 1.8T działa na DV, jak założysz BOVa, wtedy auto zaczyna wariować, przelewa go, czasami gaśnie, nierówno chodzi... I jakies tam inne dziwne historie aczkolwiek niektórzy zakładali też BOVy do 1.8T i sobie chwalili. Napewno 1.8T z BOVem będzie troche przelewane po zmianie biegów (przez ułamki sekund/sekunde), bo powietrze zamiast przed turbo jest wywalane w atmosfere.
Krycha nic nie ucieka, całe wraca przed turbo do dolotu.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 20:24 przez labek, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Panowie, powoli, Wy mnie tu narazie nie namawiajcie na jakieś bovy bo ja narazie chce go odpalić, wyregulować i cieszyć się jazdą, potem wszystko powoli będzie nabierało smaku <ok>
Dziś od godziny 10, do 19.40 z sąsiadem spawaczem walczyliśmy z wydechem.. planowaliśmy skończyć to do 3-4, jednak mocno się wydłużyło, a to zapomniałem o nowych wieszakach, o złączkach, objemkach itd. Klej, uszczelki, a to kawałek rury zabrakło.
Więc zaraz za turbaweczką jest rura 3 calowa do spadku w dół, potem do środkowego tłumika rura 2 cale, tłumik środkowy wolałem zostawić, mam od seata 2 cale, i końcowy ori od A4 1.8T. Pięknie wygląda już nawet wypolerowana dwururka z tyłu <ok> .
Jutro już na stałe zamontuje stożek, jakieś obudowy, itd, upiększanie, tj. malowanie, czyszczenie zacznie się dopiero od piątku, ( bo na piątek mi przywiozą zamówioną farbę), jutro zalewam płyn do chłodnicy, do wspomagania, ma przyjść elektryk ale dopiero na 16 godzinę, nie wiem czy jest oblatany czy nie, może już jutro uda się odpalić
Nadal proszę o pomoc z identyfikacją tego jednego dolnego wężyka zamieszczonego na zdjęciu w poprzednich postach.
Pozdro wariaty :lol:
EDIT.
Aha, kolego Krycha gdzie i za ile kupiłeś stożek do swojej A4 :?:
Na forum A4 już się dowiedziałem od czego są te wężyki, górny od filterka, to mam ten przewód, a ten dolny do zaworu N75, ile to może kosztować :?:
Dziś od godziny 10, do 19.40 z sąsiadem spawaczem walczyliśmy z wydechem.. planowaliśmy skończyć to do 3-4, jednak mocno się wydłużyło, a to zapomniałem o nowych wieszakach, o złączkach, objemkach itd. Klej, uszczelki, a to kawałek rury zabrakło.
Więc zaraz za turbaweczką jest rura 3 calowa do spadku w dół, potem do środkowego tłumika rura 2 cale, tłumik środkowy wolałem zostawić, mam od seata 2 cale, i końcowy ori od A4 1.8T. Pięknie wygląda już nawet wypolerowana dwururka z tyłu <ok> .
Jutro już na stałe zamontuje stożek, jakieś obudowy, itd, upiększanie, tj. malowanie, czyszczenie zacznie się dopiero od piątku, ( bo na piątek mi przywiozą zamówioną farbę), jutro zalewam płyn do chłodnicy, do wspomagania, ma przyjść elektryk ale dopiero na 16 godzinę, nie wiem czy jest oblatany czy nie, może już jutro uda się odpalić
Nadal proszę o pomoc z identyfikacją tego jednego dolnego wężyka zamieszczonego na zdjęciu w poprzednich postach.
Pozdro wariaty :lol:
EDIT.
Aha, kolego Krycha gdzie i za ile kupiłeś stożek do swojej A4 :?:
Na forum A4 już się dowiedziałem od czego są te wężyki, górny od filterka, to mam ten przewód, a ten dolny do zaworu N75, ile to może kosztować :?:
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 20:24 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Możliwe, że i całe. Nie sprawdzałem dokładnie więc nie będę wnikał.labek pisze:Krycha nic nie ucieka, całe wraca przed turbo do dolotu.
re5pect niecałe 300zł.Aha, kolego Krycha gdzie i za ile kupiłeś stożek do swojej A4 :?:
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 20:25 przez Krycha, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie masz N75, pisałeś że wszystkie kostki na silniku masz podpięte i zostały Ci tylko te 4 kostki z "drugiej" strony.sagem pisze:Na forum A4 już się dowiedziałem od czego są te wężyki, górny od filterka, to mam ten przewód, a ten dolny do zaworu N75, ile to może kosztować
Wiem że N75 do 1Z kosztuje coś około 100zł.
EDIT
Do niego idzie kostka 2 pinowa z kablami koloru czerwono-zielonego i żółto-białego.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Już mam, znalazłem, jest on na 3 wężyki, ja mam na dwa bo jeden urwany, właśnie ten idący do tego "fiutka" na dole tej grubej rury, czyli wszystko opanowane.aldi pisze:Nie masz N75, pisałeś że wszystkie kostki na silniku masz podpięte i zostały Ci tylko te 4 kostki z "drugiej" strony.sagem pisze:Na forum A4 już się dowiedziałem od czego są te wężyki, górny od filterka, to mam ten przewód, a ten dolny do zaworu N75, ile to może kosztować
Wiem że N75 do 1Z kosztuje coś około 100zł.
EDIT
Do niego idzie kostka 2 pinowa z kablami koloru czerwono-zielonego i żółto-białego.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Jak to nie nie ma N75? Wyłazi z niego 3 wężyki jeden do turbo, drugi w dolot, trzeci do DV. Na tych Twoich zdjęciach kiepsko to widać, ale dojdź sobie gdzie co Ci brakuje i tyle.aldi pisze:Nie masz N75, pisałeś że wszystkie kostki na silniku masz podpięte i zostały Ci tylko te 4 kostki z "drugiej" strony.
Wiem że N75 do 1Z kosztuje coś około 100zł.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Krystyno, źle to napisałem, miało mieć sens słów: "czy na pewno nie posiadasz N75..." "albo nie masz N75 :?:"
Czyli sam nie atakujesz elektryki... Pytałeś ile cie skasuje za tą przyjemność? Jaką metodą zdjąłeś immobilizer?sagem pisze:ma przyjść elektryk ale dopiero na 16 godzinę, nie wiem czy jest oblatany czy nie, może już jutro uda się odpalić
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 22:52 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wiesz, boje się trochę, bo jestem kompletnym laikiem w dziedzinie elektryki w dodatku samochodowej... gdybyś mieszkał ciut bliżej to na pewno chętnie bym Cie zaprosił do pomocy i . Ale co się odwlecze to nie uciecze.aldi pisze:Krystyno, źle to napisałem, miało mieć sens słów: czy na pewno nie posiadasz N75... albo nie masz N75 :?:
Czyli sam nie atakujesz elektryki... Pytałeś ile cie skasuje za tą przyjemność? Jaką metodą zdjąłeś immobilizer?sagem pisze:ma przyjść elektryk ale dopiero na 16 godzinę, nie wiem czy jest oblatany czy nie, może już jutro uda się odpalić
Z grubsza rozmawialiśmy, a że ja z małej miejscowości to każdy prawie z każdym się zna, ten gość chodził z ojcem do klasy.. powiedział ze w granicach 100-150 zł, nie wie ile się zejdzie,ale wezmę go bardziej do pomocy mi niż do samodzielnej roboty, mam Twoje schematy także będzie dużo łatwiej, czego nie będę wiedział to on może podpowie..
Immo zdjęty przez vaga.