[B4 1Z TDI]
[B4 1Z TDI]
jest problem, na trasie w czasie przyspieszania mniej więcej na 2 tys obrotów szarpnie silnikiem, zdarzy się raz, a potem spokój i za kilkanaście kilometrów znów. wymieniłem filtr paliwa, jak zdiagnozować usterkę?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Połaczyć węzyki czerwony z niebieskim przy zaworku n75 <ok> Albo zmierzyć ciśnienie doładowania ,bo na 99%ci przeładowuje .N75 do wymianytefio pisze:jest problem, na trasie w czasie przyspieszania mniej więcej na 2 tys obrotów szarpnie silnikiem, zdarzy się raz, a potem spokój i za kilkanaście kilometrów znów. wymieniłem filtr paliwa, jak zdiagnozować usterkę?
[B4 1Z TDI]
tak zrobię, dzięki za info
dobra a co powiecie na to ze mi szarpie ale tylko jak przyspieszam ale nie zawsze to sie pojawia raz na jakis czas - ostatnio ze trzy miesiace temu, silnik przerwie raz lub dwa razy i koniec, dzis w trasie przerywal tak jakby paliwo sie konczylo lub powietrze lapal ale nie ma pecherzykow w przewodach.
Odkad kupilem samochód (rok temu) to to sie pojawie sporadycznie ale strasznie mnie irytuje np. jak dzis przy wyprzedzaniu - zgroza!
Odkad kupilem samochód (rok temu) to to sie pojawie sporadycznie ale strasznie mnie irytuje np. jak dzis przy wyprzedzaniu - zgroza!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie każdy ma tak dobrze w większości przypadków problem jest z niewłaściwie działającym zaworkiem n75 którego czyszczenie o ile w ogóle coś daje to na krótko .U mnie pomogło na kilka dni.Dopiero wymiana na nowy rozwiązała problem .Zaworek n75 zużywa się mechanicznie bo jego praca polega na ciągłym tykaniu więc rozklepują się ruchome części w środku a czasami pęka sprężynka .A tym którzy upierają się że po wyciągnięciu i sprawdzeniu ich zaworek działa dobrze ,powiem że mój też po wyciągnięciu i sprawdzeniu działał niby "dobrze "i działa do dziś tyle że poza komorą silnika bo leży sobie w gratachpmarcin1 pisze:Miałem podobne objawy w moim autku. Przyczyna okazała się bardzo prosta, wystarczyło wyczyszczenie kostki połączeniowej od potencjometru pedału gazu. Pomogło natychmiast.