Witam, z góry uprzedzam że jestem laikiem w tych sprawach więc proszę o cierpliwość i używanie zrozumiałego dla mnie języka (w miare możliwości oczywiście).
Posiadam Audi 80 B4 1.9 TDI od 5 lat i od czasu uszczelniena pompy paliwa (wymiana uszczelki bo ciekło paliwo) mam problem. Nie posiadam obrotomierza więc zdaje sie na słuch, gdy wrzucam bieg, np. 3 przy prędkości 35 km/h silnik wydaje charakterystyczny dzwiek tzw. duszenie i właśnie wtedy przy delikatnym nacisnieciu gazu samochod dostaje dosc mocnych wbiracji, gałka zmiany biegów oraz przod samochodu dostają drgań do czasu gdy obroty zwieksza sie do własciwych na danym biegu. Czy to może być wina poduszek pod silnikiem/skrzynią biegów? Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników.
Tag ma być na początku tematu.
[1Z 1.9 TDi]Dziwne wibracje
[1Z 1.9 TDi]Dziwne wibracje
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2010, 11:46 przez wrobel28, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z