A3 20vt Ośka
Seryjne R4 20vt nie rzyga olejem, dlatego nie musisz podłączać do miski olejowej, u mnie też nie jest podłączone. Co innego w motorsporcie.AUDI_A6 pisze:Franek dałbyś parę wskazówek.
Ten od dołu masz podłączony do miski olejowej?
Ten od dołu, aktualnie został zaślepiony, wąż był na krótki czas, by sprawdzić, czy w ogóle cos zbiera sie w zbiorniku, po przejechaniu ok 15k km, catch oraz TIP jest suchutki. Dlatego zaślepiłem ten jeden otwór. Reszta jest podłączona jak ori odma.
Dzięki Panowie.
p.s. jakis czas temu doszedł gąbkowy filtr HP Raid, póki co wszystko OK, przejechane 3kkm, przepływka żyje.
Eeeeeee ze niby jak :?:
Jak na moje oko to albo to nie jest 150KM seryjne albo ktos tu cos namieszał bo niemozliwe zeby taki przyrost ponad serie mialo ot tak poprostu
Co do wykresu to logicznie to rozwiazali bo skoro auto hamowane jest na jednym biegu to wraz ze wzrostem predkosci mozna wyliczyc obroty silnika a jak ty to nazwaleś pociachana linia to przeciez przebieg momentu obrotowego a nie mocy i z tego co widze to wskazuje 228Nm przy 179km/h na 4biegu :?: A moc sobie ktos z tej zaleznosci wyliczyl wg jakiegos wzoru pewnie, z reszta jest ona przedstawiona dwiema liniami po lewej w kW(136), wogole to jakis dziwny ten wykres bo dwie linie przedstawiajace co? dwa hamowania? raczej nie bo az takich roznic by nie bylo, dwie wartosci ze stratami i bez?
No coz my polacy mamy u siebie w kraju wersje EASY
Jak na moje oko to albo to nie jest 150KM seryjne albo ktos tu cos namieszał bo niemozliwe zeby taki przyrost ponad serie mialo ot tak poprostu
Co do wykresu to logicznie to rozwiazali bo skoro auto hamowane jest na jednym biegu to wraz ze wzrostem predkosci mozna wyliczyc obroty silnika a jak ty to nazwaleś pociachana linia to przeciez przebieg momentu obrotowego a nie mocy i z tego co widze to wskazuje 228Nm przy 179km/h na 4biegu :?: A moc sobie ktos z tej zaleznosci wyliczyl wg jakiegos wzoru pewnie, z reszta jest ona przedstawiona dwiema liniami po lewej w kW(136), wogole to jakis dziwny ten wykres bo dwie linie przedstawiajace co? dwa hamowania? raczej nie bo az takich roznic by nie bylo, dwie wartosci ze stratami i bez?
No coz my polacy mamy u siebie w kraju wersje EASY
Ciężko to ocenić, wydaje się jakby było lepiej, ale może także mylić.Słonik pisze:i co jest jakaś różnica po wywaleniu wnętrzności ?
Głównym założeniem było, ocalić turbo, po sieci krążą różne historie co do zapchanych katów, aż do uszkodzenia wirnika w turbinie.
OcynkiemSłonik pisze:Czym zabieliłeś spaw
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: