Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 3A] rzuca autem w lewo i prawo

Awatar użytkownika
Misiek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2009, 13:08
Lokalizacja: Pisz,Mazury

[80 B3 3A] rzuca autem w lewo i prawo

Post autor: Misiek81 » 11 kwie 2010, 19:46

Witam wszystkich,moj problem jest nastepujacy: auto strasznie chodzi po drodze czy w lewo czy w prawo a na koleinach i dziurach to musze mocno trzymac kierownice.Wymienione zostaly koncowki drążka,amortyzatory nowe Kayaba+ gorne mocowania,drążki stabilizacyjne,zbieznosc i geometria ustawiana 3 razy a dodatkowo wspomaganie zaczelo cieżko chodzić.Postaram opisac jak to dokladnie wyglada. Wczoraj rozpedzilelem sie do 100km/h i zaczalem hamowac a auto zaczelo chodzic od lewa do prawa i musialem trzymac bardzo mocno kierownice zeby samochód nie wypadl z toru,drugi przypadek to przy jakims gwałtownym ruchu kierownica samochod również zaczyna tańczyć po drodze.Byłem na szarpakach i diagnosta powiedział że gumy i swożnie są ok. nie da rady jezdzić w takim stanie szybciej niż ok 80 km/h
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2010, 10:15 przez Misiek81, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 11 kwie 2010, 20:07

Tarcze hamulcowe w jakim stanie? Opony jakie masz?

Awatar użytkownika
Misiek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2009, 13:08
Lokalizacja: Pisz,Mazury

Post autor: Misiek81 » 11 kwie 2010, 20:11

Opony ok a tarcze nie są może pierwszej jakości ale róznicy w kamowaniu nie odczułem

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 11 kwie 2010, 20:16

Misiek81, a nie zmieniałeś przypadkiem ostatnio kół na letni setup?

Awatar użytkownika
Misiek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2009, 13:08
Lokalizacja: Pisz,Mazury

Post autor: Misiek81 » 11 kwie 2010, 20:19

Opony zmieniałem na zestaw z poprzedniego sezonu ale w ubiegłym roku na tych oponkach było ok

[ Dodano: 2010-04-11, 20:22 ]
Zapomnialem napisac ze na zimówkach było to samo

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 11 kwie 2010, 20:28

Misiek81, rozumiem.Pytam bo miałem kiedyś podobne objawy gdy to wulkanizator zmieniał mi koła.Zamiast moich śrub do alu zastosował jakieś "inne swoje" a do felg nie dał moich pierścieni centrujących.Efekt był właśnie bardzo podobny do tego co opisujesz.

Awatar użytkownika
Misiek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2009, 13:08
Lokalizacja: Pisz,Mazury

Post autor: Misiek81 » 11 kwie 2010, 20:32

U mnie alu i szpilki sa ok,a problem jest denerwujacy bo bardzo niebezpiecznie sie jezdzi

noorbi

Post autor: noorbi » 11 kwie 2010, 21:30

Kolumna kierownicza dogorywa ? <hmm>
Stuki jakieś słychać ?

Jak na postoju kręcisz od oporu do oporu cisza ?

Awatar użytkownika
Misiek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2009, 13:08
Lokalizacja: Pisz,Mazury

Post autor: Misiek81 » 12 kwie 2010, 09:09

Witam,jak krece do oporu to piszczy i to dosc glosno i tak jakby przy koncu jest opór na kierownicy,ale i podczas jazdy ciezko sie kreci.Z rana bylem znowu na szarpakach i cisza diagnosta mówił że ok.

paprykarz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:02
Lokalizacja: zach pomorskie

Post autor: paprykarz » 12 kwie 2010, 20:56

a tylna belka dobre masz tuleje gumowe??

Awatar użytkownika
Misiek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 16 lis 2009, 13:08
Lokalizacja: Pisz,Mazury

Post autor: Misiek81 » 14 kwie 2010, 09:51

Witam ponownie.Samochod jest u mechanika no okazalo sie ze tuleje faktycznie sa lekko wyrobione na tylnej belce co mogło wpływac na bujanie ale zobaczymy jak wymienia czy sie poprawi czy nie .Natomiast ziagnozowali mi ze kolumna kierownicza ma jakies przyciecia co moglo wplynac na ciezkie krecenie.Maja uzywke ktora chca mi zalozyc.Prosze o porade co dalej robic

[ Dodano: 2010-04-14, 21:58 ]
Witam znowu,wlasnie odebralem audi po wymianie kolumny kierowniczej i nic nie pomoglo jest tak samo jak na starej czyli kolejne pieniadze wywalone w bloto.Juz mam dosc co moze jeszcze byc???

1marwi

audi 80 1,6 td

Post autor: 1marwi » 30 maja 2010, 09:08

ja mam coś podobnego.jak samochod stoi w miejscu i zaczne go bujać na prawo i lewo trzymając za dach to w tym momencie kierownica zaczyna sama skręcać.wyobrazcie sobie co sie dzieje na nierownej drodze ledwo mozna ja utrzymac.sprężyny 4 szt.wymienione,amory przod, swoznie zwrotnicy, koncowki drazkow, gumy na wachaczach,gumy pod ławą dore i naprawde nie wiem co może być przyczyną

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 01 cze 2010, 16:09

Misiek81 pisze:odebralem audi po wymianie kolumny kierowniczej i nic nie pomoglo jest tak samo jak na starej czyli kolejne pieniadze wywalone w bloto.
a czy tuleje tylnej belki tez zostały wymienione? auto zaczeło sie tak zachowywac z dnia na dzien? moze wiechałes w jakąś dziurę lub po wymianie czegos zaczeły sie te cyrki moze cos zle zostało zamontowane zmien mechanika :-/

Awatar użytkownika
bob232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 595
Rejestracja: 29 wrz 2008, 14:00
Lokalizacja: kluczbork

Post autor: bob232 » 01 cze 2010, 20:03

Kolego podejrzewam lożyska w przednich bądź gumy na przednim stabilizatorze lub końcówki stabilizatora, tego raczj na szarpakach nie wyczują

Awatar użytkownika
Wichur
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 16 sie 2008, 12:10
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Wichur » 09 sie 2010, 22:04

Podepne się pod temacik :)
W moim B2 tez mnie rzuca... Opisze dokładniej... UWAGA, po normalnej drodze trzymam kierownice w pozycji prostej zapierajac się o nia, a gdy auto poczuje nierownosc to samo skreca.. czy to w lewo czy w prawo...
Samochod dostal kiedys w prawy bok, jest przestawiony lekko w lewo-tyl tak pod skosem lekkim... ale kiedys tego nie bylo, nie az tak. Musze caly czas kierownica kontrowac... bardzo niebezpiecznie sie jezdzi ;/ Kierownica nie ma w ogole luzu
wymienione zostalo: sworznie, tuleje (wahaczy, sanek), koncowki drazka, amortyzatory, sprezyny. Opony dobre, 195/50 r15.
Zauwazylem ze chyba gumy stabilizatora troche juz maja dosc, i na lacznikach stabilizatora. Czy to moze miec az taki wplyw?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl