Od pewnego czasu wydaje mis ie że auto dość mozolnie przyśpiesza na niskich obrotach.. wydaje mi się ze turbo dość późno zaczyna "pompować":) po przeczytaniu setek wątków na tym forum.. postanowiłem "zainwestować" w kabelek... i podłączyć się do mojej żabki:) zrobiłem logi dynamiczne i statyczne - posiadam przepływke BOSCHA wiec nie są to dane obszerne. zamieszczam logi i proszę o ich interpretacje
P. S - Logi przed zmiana rozrządu.. przed wczoraj dałem do warsztatu i po zmianie rozrządu statyczny kąt wtrysku wzrósł do 59-60. Warto korygować? jakie następstwa przyspieszonego kąta mogą być
http://img707.imageshack.us/img707/8495/audilogi.jpg
[ Dodano: 2010-04-12, 18:04 ]
djmp9 pisze:Witam
Od pewnego czasu wydaje mis ie że auto dość mozolnie przyśpiesza na niskich obrotach.. wydaje mi się ze turbo dość późno zaczyna "pompować":) po przeczytaniu setek wątków na tym forum.. postanowiłem "zainwestować" w kabelek... i podłączyć się do mojej żabki:) zrobiłem logi dynamiczne i statyczne - posiadam przepływke BOSCHA wiec nie są to dane obszerne. zamieszczam logi i proszę o ich interpretacje
P. S - dlaczego dawka paliwa jest u mnie 20 ? nawet w trybie basic ... u innych to 3-4 mg
http://img707.imageshack.us/img707/8495/audilogi.jpg