Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
djmp9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 25 maja 2009, 15:21

Post autor: djmp9 » 12 kwie 2010, 14:09

Witam

Od pewnego czasu wydaje mis ie że auto dość mozolnie przyśpiesza na niskich obrotach.. wydaje mi się ze turbo dość późno zaczyna "pompować":) po przeczytaniu setek wątków na tym forum.. postanowiłem "zainwestować" w kabelek... i podłączyć się do mojej żabki:) zrobiłem logi dynamiczne i statyczne - posiadam przepływke BOSCHA wiec nie są to dane obszerne. zamieszczam logi i proszę o ich interpretacje

P. S - Logi przed zmiana rozrządu.. przed wczoraj dałem do warsztatu i po zmianie rozrządu statyczny kąt wtrysku wzrósł do 59-60. Warto korygować? jakie następstwa przyspieszonego kąta mogą być


http://img707.imageshack.us/img707/8495/audilogi.jpg

[ Dodano: 2010-04-12, 18:04 ]
djmp9 pisze:Witam

Od pewnego czasu wydaje mis ie że auto dość mozolnie przyśpiesza na niskich obrotach.. wydaje mi się ze turbo dość późno zaczyna "pompować":) po przeczytaniu setek wątków na tym forum.. postanowiłem "zainwestować" w kabelek... i podłączyć się do mojej żabki:) zrobiłem logi dynamiczne i statyczne - posiadam przepływke BOSCHA wiec nie są to dane obszerne. zamieszczam logi i proszę o ich interpretacje

P. S - dlaczego dawka paliwa jest u mnie 20 ? nawet w trybie basic ... u innych to 3-4 mg


http://img707.imageshack.us/img707/8495/audilogi.jpg

flex78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 paź 2009, 19:45

Post autor: flex78 » 21 kwie 2010, 19:58

Panowie możecie coś powiedzoeć coś na temat tych "logów"
Silnik 1 z na przepływce Boscha

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 21 kwie 2010, 20:10

troszkę słabe te logi i ciężko coś powiedzieć ale chyba masz za wysoka dawkę paliwa tak by wynikało co z tego widać a co się dzieje z autem

flex78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 paź 2009, 19:45

Post autor: flex78 » 21 kwie 2010, 20:16

jest jakby trochę mułowate i zużycie paliwka poszło w górę, może mieć na to wpływ dawki paliwa, co zrobić żeby ją zmienić i jaka powinna być?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 21 kwie 2010, 20:22

Niestety na przepływce bosch za wiele nie można zdiagnozować po logach widzę że kąt wtrysku do poprawy ale możesz spróbować podmienić przepływomierz od innego audi dobrze było by sprawdzić jak turbina pompuje

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 21 kwie 2010, 20:27

powinna w vagu poskazywać od 15 do 19 u ciebie jest 9 ale czy na zamulenie to będzie miało wpływ ciężko powiedzieć spróbuj ustawić tak jak powinno być i zobacz co się będzie działo tu masz link jak to zrobić https://audi80.pl/19-tdi-92rdawka-paliwa-vt39926.htm

sebastian98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 16 lip 2008, 19:01
Lokalizacja: Biała podlaska

Post autor: sebastian98 » 23 kwie 2010, 23:09

Witam Podepnę się pod temat i zapytam Audi b4 1.9tdi 1995 ma Gniazdo OBD1 czy OBD2 bo już zgłupiałem?? :-|

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 24 kwie 2010, 10:26

sebastian98 pisze:Witam Podepnę się pod temat i zapytam Audi b4 1.9tdi 1995 ma Gniazdo OBD1 czy OBD2 bo już zgłupiałem?? :-|
OBD1 - sprawdzone na aucie kolegi.

szulczaczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 11 lis 2008, 10:17
Lokalizacja: braniewo
Kontakt:

Re: [1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

Post autor: szulczaczek » 24 maja 2010, 21:29

[quote="Solskier"]Ten temat będzie poświęcony tylko i wyłącznie Diagnostyce silników Diesla. Proszę w tym temacie nie spamować tylko udzielać rozsądnych odpowiedzi, z czasem rozwoju tematu bezie to swoiste FAQ. Wszyscy chętni, mający ciekawe materiały zapraszani są do wspólnej budowy tego tematu.

:arrow: Można tu pisać o doborze interfejsów.
:arrow: Szukać odpowiedzi na pytania związane z diagnostyką (zamieszczanie logów i ich interpretacja)
:arrow: Wszelkie pytania i odpowiedzi na temat VAG COMa.[/quote]

Dodano: 2010-05-24, 21:30
hej mam na imię piotrek i jestem nowy w klubie

Dodano: 2010-05-24, 21:30
hej mam na imię piotrek i jestem nowy w klubie

Dodano: 2010-05-24, 21:33
i mam mianowicie pytanko mam audi 80 i miałem silnik 1,9td a teraz chciałbym wrzucić 1,9tdi czy dużo trzeba przerabiać pozdrawiam

Roberto 77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Roberto 77 » 27 maja 2010, 18:40

Witam koledzy mam pytanko , czy kąt wtrysku w 1Z powinien być taki sam przy przepływomierzu bosch i pierburg ,ponieważ podpinałem pod vag 1Z pierburg i kąt wtrysku przy pomiarze statycznym 26-28 , a u mnie na boschu 55 i wiem że na boschu jest prawidłowe,nie wiem co do pierburga

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 04 wrz 2010, 15:30

Witam!!Bardzo prosze o analize logow statycznych (dynamiczne jutro albo w poniedziałek)
Grupy normalnie:

Log (0 - 003)
Log (1 - 004)
Log (2 - 000)
Log (3 - 013)
Log (4 - 023)
Log (5 - 007)
Log (6 - 011)

Grupy Basic settings

Log (0 - 000)
Log (1 - 004)
Log (2 - 003)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 04 wrz 2010, 18:32

jak dla mnie wszystko wmiare ok mozna troche jeszcze dawke dygnac , kąt statyczny mozna by troche ruszyc ale jak z paleniem jest ok to ja bym nie ruszal

[ Dodano: 2010-09-04, 18:41 ]
Roberto 77 pisze:Witam koledzy mam pytanko , czy kąt wtrysku w 1Z powinien być taki sam przy przepływomierzu bosch i pierburg ,ponieważ podpinałem pod vag 1Z pierburg i kąt wtrysku przy pomiarze statycznym 26-28 , a u mnie na boschu 55 i wiem że na boschu jest prawidłowe,nie wiem co do pierburga
ustaw kat statyczny wzgledem wykresu w zakladce tdi timing w bs tzn jak klikniesz nazakladke tdi timing to na dole po prawej masz zakladke ktora rozwijasz i zaznaczasz jaki silnik i jakie auto diagnozujesz nastpenie ustawiasz kąt ruszajac pompa wtryskowa tak aby wartosc kąta znajdowala sie miedzy gorna a dolna linia wykresu a najlepiej na srodkowej lini wtedy jest idealnie

Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 mar 2008, 23:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 08 wrz 2010, 18:26

Koledzy jest problem..
Mianowicie zakupiłem kabel ---> http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb ... 65234.html + konverter na OBD I. Problem wygląda tak że w ogóle nie łączy się z moim autem a np. z b4 znajomego 2.0E z '94 łączy się bez problemu. Dodam że ostatnio jak próbowaliśmy wraz z kontensatorem z akp podpiąć się jego kablem to też był problem (jego auto s4 4.2E bez problemu znalazło od razu a mojego pojazdu nihuhu) czy jest możliwość że mam coś z gniazdami czy ocb? pomału ręce załamuję..
pozdro!


edit:
właśnie podpiąłem auto pod kompa i jedyne z czym da się połczyć to abs, więc gniazda są chyba ok? :-?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 wrz 2010, 20:23

szukajcie a znajdziecie: https://audi80.pl/80-b4-19-tdi-1z-avant-komputer-w-tdi-podlaczenie-vag-vt45072.htm w pierwszym poście wszystko jest napisane co należy zrobić <ok>

Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 27 mar 2008, 23:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 08 wrz 2010, 21:17

kicha, teraz po przestawieniu na to 240 cał czas mi się wiesza program - cy to 0 ustawione czy 240. komp jest swierzo po formacie kilka godzin temu wiec nie wiem ocb :-x :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl