[B3] znosi na prawa strone
[B3] znosi na prawa strone
Witam . moje pytanie odnosi sie do wymiany wahacza prawego. ostatnio przywalilem w kraweznik i musialem wymienic wahacz, po wymianie ustawilem zbierznosc w zakladzie i wszystko niby super. ale nadal znosi na prawa strone , na ta ktora przylozylem w ten kraweznik. kumpel ktory jest mechanikiem mowi ze to moze byc lekko wygiety drazek kierowniczy i dlatego znosi. pozatym wydaje mi sie ze prawe przednie koło jest jakby troche bardziej cofniete do tyłu niż lewe. co myślicie o tym i jak myślicie czy to ten drązek ?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Re: [B3] znosi na prawa strone
Dokładnie jak sam powiedziałeś, winny może być drążek kierowniczy, no cóż ale po ustawieniu zbieżności, nie powinno ściągać. A jeżeli koło jest bardziej cofnięte do tyłu, to najprawdopodobniej przy uderzeniu ucierpiała kolumna McPersona, warto ją sprawdzićJerem5 pisze: kumpel ktory jest mechanikiem mowi ze to moze byc lekko wygiety drazek kierowniczy i dlatego znosi. pozatym wydaje mi sie ze prawe przednie koło jest jakby troche bardziej cofniete do tyłu niż lewe. co myślicie o tym i jak myślicie czy to ten drązek ?
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Bo nie tylko zbierznosc nalezy ustawić ale całą geometrie, tzn inne kąty. Tylko ze podstawowa sprawa: mozna to zrobic tylko wtedy gdy ma sie pewnosc ze wszystkie czesci zawieszenia są sprawne i nie ma luzów (drążki, koncówki, gumy i inne pierdoły). W przeciwnym wypadku zaden szanujący sie zakład nie powinien podejmować sie ustawienia kątów.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Ja podejrzewałem, że kolega, który ma problem zrobił całą geometrie (zbieżność + katy). No ale w sumie nie wiadomo czy całą geometrie zrobił, czy tylko zbieżnosć.percevalle pisze:Bo nie tylko zbierznosc nalezy ustawić ale całą geometrie, tzn inne kąty. Tylko ze podstawowa sprawa: mozna to zrobic tylko wtedy gdy ma sie pewnosc ze wszystkie czesci zawieszenia są sprawne i nie ma luzów (drążki, koncówki, gumy i inne pierdoły). W przeciwnym wypadku zaden szanujący sie zakład nie powinien podejmować sie ustawienia kątów.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie