Witam serdecznie. mam poważny problem. Jestem w UK i kilka tygodni temu zajewaniłem prawym kołem w krawężnik. Felga i opona o dziwo cała(225/40/17), ale wahacz zgiął sie jak harmonia, a koło cofnęło się i skręciło w prawo. Zamówiłem z Polski, bo z wysyłką kosztował 1/4 tego co tutaj. Wymieniłem go i koło jest już na swoim miejscu tylko, że nadal patrzy troche w prawo. pojechałem na zbieżność i gościo mi mówi ze końcówka drążka jest krzywa :shock: zdębiałem, bo nigdy się niespotkałem z tym, ze końcówka może sie skrzywić. Pytałem go kilkakrotnie, czy napewno końcówka myśląc, że chodzi mu o drążek, ale on upierał się przy końcówce. Powiedział zebym wymienił i wtedy mi ustawi. Na moje oko końcówka jest prosta(bo niewiem jak można to skrzywić-przecież to niejest jakaś cienka blaszka), ale może byuć minimalnie skrzywiony drążek(minimalnie). czy jest możliwość ustawienia zbieżności przy [/b]minimalnie skrzywionym drążku? Kierownice mam skręconą podczas jazdy na wprost i drze mi troche opone, a przede mną długa podróż do Polski :lol: , której nie mogę zresztą się już doczekać. Jak najeżdzam prawym kołem na jakąś studzienkę albo większą nierówność to mi ciągnie w praco całe auto. Troche to niebezpieczne no i szkoda opony. Zdaje sobie sprawę, zę jeśli da się tą zbieżność ustawić to moze nie bedzie ona dokładna co do milimetra ale czy jest wogóle taka możliwość :?: proszę o pomoc i gorąco pozdrawiam
poniżej zdjęcie ze starym krzywym wahaczem- teraz koło jest na swoim miejscu i dużo mniej skręcone
[coupe quattro 2,3 20v '91] drążki kierownicze
[coupe quattro 2,3 20v '91] drążki kierownicze
Ostatnio zmieniony 16 cze 2007, 23:57 przez pilnikwrc, łącznie zmieniany 1 raz.