Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski 216>turbodziura + inne

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 kwie 2010, 11:48

czyli mam rozumiec zeby kupowac nowe... ale nikt chyba nie napisal w jakich kosztach sie zmieszcze z 216? bo program to swoja droga...

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 12 kwie 2010, 16:46

kolczat pisze:czyli mam rozumiec zeby kupowac nowe... ale nikt chyba nie napisal w jakich kosztach sie zmieszcze z 216? bo program to swoja droga...
nowki dobrze ustawione chodza po ok 1200zl. Warto sledzic rozne fora samochodowe z grupy vag, czesto ktos sprzedaje za ok 850 zl uzywki.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 12 kwie 2010, 18:52

Ross pisze:nowki dobrze ustawione
ale to sa przeciez tylko koncowki wtryskiwaczy, tak? to co w nich jest do ustawiania? chyba ze o ustawieniu mowisz o programie?

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 12 kwie 2010, 22:51

kolczat pisze:
Ross pisze:nowki dobrze ustawione
ale to sa przeciez tylko koncowki wtryskiwaczy, tak? to co w nich jest do ustawiania? chyba ze o ustawieniu mowisz o programie?
Sam nie wymienisz końcówek bo trzeba ustawić bardzo dokładnie oba ciśnienia otwarcia - wtrysku pilotującego i właściwego.

Prawdopodobnie wielu "pompiarzy" chętnie podejmie się tego zadania, ale naczytałem się na forach, że tak na prawdę to mało kto to potrafi. Polecam Ci usera Cowboy. Na PW przesyłam Ci pewnego linka.

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 13 kwie 2010, 06:44

ja robiłem wtryski 216 na korpusie od afna to koszt u pompiarza z jego końcówkami i regulacją na 220/300 to 250zł/szt. z tego co wiem ten sam pompiarz robi wtryski cowboyowi.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 kwie 2010, 16:10

a tak technicznie to
wenon pisze:regulacją na 220/300
ustawiana jest przez program, czy nie wiem zweznie dysz wtryskiwacza? wybaczcie ale tak jak pisalem nie ogaraniam tematu, a nie mam wyksztalcenia samochodowego...

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 13 kwie 2010, 17:09

kolczat pisze:ustawiana jest przez program, czy nie wiem zweznie dysz wtryskiwacza?
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... zleFAQ.htm

to są ciśnienia regulowane sprężynkami i podkładkami... po skręceniu końcówki i korpusu wtrysku iglica jest dociskana tymi sprężynkami przez co paliwo nie cieknie jak z kranu tylko rozpylane jest przy dużym ciśnieniu :D <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 kwie 2010, 17:21

junglist, dzieki za info i za linka, szkoda ze po anglikansku :/

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 13 kwie 2010, 17:40

kolczat pisze:szkoda ze po anglikansku
prosze po polsku link

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 kwie 2010, 18:03

wenon, dzieki troche tego jest ale bede probowal to z czasem ogaraniac

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 25 kwie 2010, 18:12

Panowie podalibyscie w jakich samochodach byly montowane 216-tki ewentualnie ich numery.

Sprawa wyglada tak ze Panowie ze szrotu potrzbuja tej infomrmacji

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 26 kwie 2010, 00:00

pilocik69 pisze:Panowie podalibyscie w jakich samochodach byly montowane 216-tki ewentualnie ich numery.

Sprawa wyglada tak ze Panowie ze szrotu potrzbuja tej infomrmacji
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 26 kwie 2010, 22:54

wenon pisze:ja robiłem wtryski 216 na korpusie od afna to koszt u pompiarza z jego końcówkami i regulacją na 220/300 to 250zł/szt. z tego co wiem ten sam pompiarz robi wtryski cowboyowi.
z jakiej firmy koncowki boscha, firad bosio :?:

[ Dodano: 2010-04-26, 22:55 ]
junglist pisze:to są ciśnienia regulowane sprężynkami i podkładkami
cisnienie pilotujace ustawia się trzpieniami sprezyny i podkladki pozostaja te same

[ Dodano: 2010-04-26, 22:58 ]
Ross pisze:Prawdopodobnie wielu "pompiarzy" chętnie podejmie się tego zadania, ale naczytałem się na forach, że tak na prawdę to mało kto to potrafi. Polecam Ci usera Cowboy
bo nawet w serwisach ustawiaja tylko 1 cisnienie czyli tylko pilotujace wedlug boscha 2 cisnienie nie podlega regulacji (teoretycznie) :mrgreen: ja wlasnie zmieniam koncowki na 0,216 czyli DSLA 150P502 ciekaw jestem jaki bedzie efekt <ok>

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 27 kwie 2010, 07:56

...a czy sama czynność wymiany wtrysków nastręcza jakiś problemów? Czy wykręcam te łapki trzymające wtryski, następnie te górne przelewy ropy i to tyle? Czy jest w tym coś skomplikowanego tak, że nie dam sobie sam rady?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 27 kwie 2010, 08:41

nie ma nic skomplikowanego ale w wiekszosci przypadku wtrysk moze byc zapieczony w gniezdzie i wtryski powinno sie wybijac specjalnym sciagaczem czyli pret ktory na jednym koncu ma nakretke ktora przykrecasz do wtrysku, zakladasz na preta jakis ciezarek tak zeby moc poruszac go gora dól oczywiscie z drugiej strony tez musi byc nakretka co by ciezarek mial o co udezac i tak poruszajac gora dol ciezarkiem i wybijasz wtrysk w takim polozeniu jak jest zamontowany, mozna tez na samym poczatku przez nakretke delikatnie puknąć we wtrysk

[ Dodano: 2010-04-27, 23:25 ]
obsady ASV i koncowki 0,216 zamontowane teraz zecior sie lepiej odpycha <ok> +sofcik Kostrz i robi robote <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl