[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - wtryski 216>turbodziura + inne
Sam nie wymienisz końcówek bo trzeba ustawić bardzo dokładnie oba ciśnienia otwarcia - wtrysku pilotującego i właściwego.kolczat pisze:ale to sa przeciez tylko koncowki wtryskiwaczy, tak? to co w nich jest do ustawiania? chyba ze o ustawieniu mowisz o programie?Ross pisze:nowki dobrze ustawione
Prawdopodobnie wielu "pompiarzy" chętnie podejmie się tego zadania, ale naczytałem się na forach, że tak na prawdę to mało kto to potrafi. Polecam Ci usera Cowboy. Na PW przesyłam Ci pewnego linka.
http://www.myturbodiesel.com/1000q_how_ ... zleFAQ.htmkolczat pisze:ustawiana jest przez program, czy nie wiem zweznie dysz wtryskiwacza?
to są ciśnienia regulowane sprężynkami i podkładkami... po skręceniu końcówki i korpusu wtrysku iglica jest dociskana tymi sprężynkami przez co paliwo nie cieknie jak z kranu tylko rozpylane jest przy dużym ciśnieniu <ok>
z jakiej firmy koncowki boscha, firad bosio :?:wenon pisze:ja robiłem wtryski 216 na korpusie od afna to koszt u pompiarza z jego końcówkami i regulacją na 220/300 to 250zł/szt. z tego co wiem ten sam pompiarz robi wtryski cowboyowi.
[ Dodano: 2010-04-26, 22:55 ]
cisnienie pilotujace ustawia się trzpieniami sprezyny i podkladki pozostaja te samejunglist pisze:to są ciśnienia regulowane sprężynkami i podkładkami
[ Dodano: 2010-04-26, 22:58 ]
bo nawet w serwisach ustawiaja tylko 1 cisnienie czyli tylko pilotujace wedlug boscha 2 cisnienie nie podlega regulacji (teoretycznie) :mrgreen: ja wlasnie zmieniam koncowki na 0,216 czyli DSLA 150P502 ciekaw jestem jaki bedzie efekt <ok>Ross pisze:Prawdopodobnie wielu "pompiarzy" chętnie podejmie się tego zadania, ale naczytałem się na forach, że tak na prawdę to mało kto to potrafi. Polecam Ci usera Cowboy
nie ma nic skomplikowanego ale w wiekszosci przypadku wtrysk moze byc zapieczony w gniezdzie i wtryski powinno sie wybijac specjalnym sciagaczem czyli pret ktory na jednym koncu ma nakretke ktora przykrecasz do wtrysku, zakladasz na preta jakis ciezarek tak zeby moc poruszac go gora dól oczywiscie z drugiej strony tez musi byc nakretka co by ciezarek mial o co udezac i tak poruszajac gora dol ciezarkiem i wybijasz wtrysk w takim polozeniu jak jest zamontowany, mozna tez na samym poczatku przez nakretke delikatnie puknąć we wtrysk
[ Dodano: 2010-04-27, 23:25 ]
obsady ASV i koncowki 0,216 zamontowane teraz zecior sie lepiej odpycha <ok> +sofcik Kostrz i robi robote <ok>
[ Dodano: 2010-04-27, 23:25 ]
obsady ASV i koncowki 0,216 zamontowane teraz zecior sie lepiej odpycha <ok> +sofcik Kostrz i robi robote <ok>