[B4 ABK] Problem z centralnym zamkiem
[B4 ABK] Problem z centralnym zamkiem
Witam, mam problem z centralnym zamkiem, rozładowuje mi on akumlator.
Mam pratycznie nowy (miesięczny) akumlator, po założeniu centralnego zamka, wytrzymuje on ledwo 3dni, co może być tego przyczyną?
Słyszałem, że centralny zamek na czuwaniu nie pobiera aż tak dużo prądu.
Hmmm a mogłoby być przyczyną to, że wziąłem (+) z radia ?
Zupełnie nie wiem co teraz zrobić ;/ Proszę o pomoc
Mam pratycznie nowy (miesięczny) akumlator, po założeniu centralnego zamka, wytrzymuje on ledwo 3dni, co może być tego przyczyną?
Słyszałem, że centralny zamek na czuwaniu nie pobiera aż tak dużo prądu.
Hmmm a mogłoby być przyczyną to, że wziąłem (+) z radia ?
Zupełnie nie wiem co teraz zrobić ;/ Proszę o pomoc
Po części już wiadomo na którym bezpieczniku, skoro wziąłeś plus z radia to wpiąłeś się w obwód odpowiadający za podświetlenie deski,radio, oświetlenie kabiny itd. - bezpiecznik nr 4.Znajdź najgrubszy czerwony przewód pod skrzynką bezpieczników i tam podłącz plus, miałem już do czynienia z problemami spowodowanymi złym podłączeniem radia lub przerabianiem kostki pod radio żeby nie żarło prądu na postoju.Na początek zrób tak jaki napisałem żeby wyeliminować radio.Jeśli to nie pomoże to tak jak napisał kubik, amperomierz w rękę i pierwsze co sprawdzasz to pobór prądu z podpiętą centralką zamka i z odłączoną centralką.Napisz jaki miałeś pobór prądu.
Sprawdzone, sam centralny po przełączeniu radia (radio gra tylko po przesunięciu kluczyka na pierwszą pozycje) pobiera 0,04A. Wcześniej samo radio pobierało 10A na czuwaniu
Znajomy elektronik powiedział, że akumlator przy takim poborze centralki wytrzyma max 10dni :-x
[ Dodano: 2010-04-13, 16:25 ]
Przepraszam, źle napisałem, pobór centralki to 40A nie 0,04
Znajomy elektronik powiedział, że akumlator przy takim poborze centralki wytrzyma max 10dni :-x
[ Dodano: 2010-04-13, 16:25 ]
Przepraszam, źle napisałem, pobór centralki to 40A nie 0,04
Jakby brał 40A to aku wytrzymał by najwyżej 2 godziny, a poza tym nie masz na tym obwodzie tak mocnych bezpieczników. Jak masz aku np. 65 Ah to znaczy że przy poborze 1A wystarczy energi na 65 godzin.losiak59 pisze:Znajomy elektronik powiedział, że akumlator przy takim poborze centralki wytrzyma max 10dni
[ Dodano: 2010-04-13, 16:25 ]
Przepraszam, źle napisałem, pobór centralki to 40A nie 0,04
Witam, chciałbym sie dołączyć do tematu.
U mnie centralny zamek się wziął i skończył. Objaw był taki, że z nienacka zamknął wszystko co się da oprócz drzwi kierowcy i od tego czasu nie działa. Można sobie poszczególne drzwi zamykać i otwierać do woli ale każde z osobna. Centralny nie reaguje ani na przednie drzwi, ani na bagażnik, nie słychać też żeby jakiś siłownik próbował działać. Biezpiecznik nr 19 jest ok.
Pytanie czy może szukać jeszcze po jakichś przekaźnikach na podszybiu, a moze pod kierownicą gdzieś czy ściągać boczki w drzwiach? A może jest jakaś inna przyczyna tej awarii, którą ktoś juz przerabiał?
Z góry dzięki za podpowiedzi
U mnie centralny zamek się wziął i skończył. Objaw był taki, że z nienacka zamknął wszystko co się da oprócz drzwi kierowcy i od tego czasu nie działa. Można sobie poszczególne drzwi zamykać i otwierać do woli ale każde z osobna. Centralny nie reaguje ani na przednie drzwi, ani na bagażnik, nie słychać też żeby jakiś siłownik próbował działać. Biezpiecznik nr 19 jest ok.
Pytanie czy może szukać jeszcze po jakichś przekaźnikach na podszybiu, a moze pod kierownicą gdzieś czy ściągać boczki w drzwiach? A może jest jakaś inna przyczyna tej awarii, którą ktoś juz przerabiał?
Z góry dzięki za podpowiedzi
nic nie reaguje. ani na przekręcanie kluczykiem w bagażniku ani w lewych ani w prawych drzwiach, nie reaguje także na wciskanie i wyciąganie guziczka w drzwiach przednich lewych i prawych. na tylne i tak by nie reagowało bo tam są bierne siłowniki. dodam że to nie jest central zamek na pilota tylko normalnie na kluczyk.
ja bym pompek się nie czepiał bo wszystkie na raz by nie siadły, myślę coś bardziej w kierunku jakiegoś przekaźnika, albo kabla zasilającego, albo jakiegoś czegoś innego.
ja bym pompek się nie czepiał bo wszystkie na raz by nie siadły, myślę coś bardziej w kierunku jakiegoś przekaźnika, albo kabla zasilającego, albo jakiegoś czegoś innego.
- loco_grchw
- Forum Audi 80
- Posty: 53
- Rejestracja: 27 lis 2008, 18:21
- Lokalizacja: Warszawa
Sprawdz pompkę centralnego w bagażniku. Jak zamykasz drzwi kluczykiem to slychac ja ?
https://audi80.pl/b4-abk-centralny-n ... t37362.htm
Pozdro
https://audi80.pl/b4-abk-centralny-n ... t37362.htm
Pozdro
nic nie słychać, wszystko działa tak jak by samochód nigdy nie widział centralnego zamka tzn wcale.loco_grchw pisze:Sprawdz pompkę centralnego w bagażniku. Jak zamykasz drzwi kluczykiem to slychac ja ?
Wasze podpowiedzi z niedziałającą pompką myślę że są trafne. Wszystkie objawy i skutki się zgadzają.
Jeszcze mam takie skromne pytanko: gdzie szukać tej pompki w bagażniku? Ona gdzieś w klapie jest czy w podłodze? Dodam ze to jest sedan
A tymczasem za podpowiedzi i pomoc bardzo
[ Dodano: 2010-04-28, 15:47 ]
Więc znalazłem już tą pompke. Jest z prawej strony bagażnika. Widać ją jak się sciągnie futerko koło nadkola. I sprawa wygląda tak ze jak przekręcam kluczyk w bagażniku to słychać ze coś tam cyka i tyle. Rozebrałem ją i podłączyłem silnik za krótko i on się kręci. Wg mnie wynika z tego ze któryś tam przekaźnik co jest przy tej płytce siadł. Co do zimnych lutów na płytce sie nie wypowiadam bo nie wiem do końca jak to może wyglądac. Mam kumpla elektronika co może coś wymyśli.
Jeszcze raz dzięki za pomoc