Witam! Mam takie pytanko. Mianowicie po zmianie pasków i mocniejszym ich naciągnięciu piszczą czy chroboczą mi łożyska sprężarki klimy. Łożyska alternatora też tak robiły tylko ciszej to wymieniłem. Moje pytanko brzmi czy jeżeli ich nie wymienię i dojdzie do zerwania paska to coś się stanie poza sprężarką do remontu?
Na przyszłość proszę tytułować tematy zgodnie z regulaminem (aby tytuł wątku streszczał istotę problemu).
Zapoznaj się w końcu z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.
[B4 ADA] Jakie mogą być skutki zbyt mocno napiętych pasków?
[B4 ADA] Jakie mogą być skutki zbyt mocno napiętych pasków?
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2010, 12:44 przez mieciooo, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli będą się zacierać łożyska to pewnie będziesz miał większe spalanie bo sprężarka będzie stawiać większy opór.
Kiedyś mój kolega mówił że jak mu zatarło się łożysko w alternatorze, pasek nie spadł to silnik mu normalnie zatrzymało.
Jeśli będziesz czekał aż coś stanie z paskiem albo sprężarką to chyba będziesz musiał poszukać drugiej niż remontować tą.mieciooo pisze:Moje pytanko brzmi czy jeżeli ich nie wymienię i dojdzie do zerwania paska to coś się stanie poza sprężarką do remontu?
Kiedyś mój kolega mówił że jak mu zatarło się łożysko w alternatorze, pasek nie spadł to silnik mu normalnie zatrzymało.
moim zdaniem to w najgorszym przypadku możesz zrobić sobie niezłego bigosu pod maską jeśli urwie się pasek i poleci tam gdzie nie trzeba...mieciooo pisze:czy jeżeli ich nie wymienię i dojdzie do zerwania paska to coś się stanie poza sprężarką do remontu?
kiedyś w poprzednim samochodzie mała śrubka nie miała gdzie wpaść i wpadła pod osłonę paska rozrządu i się rozerwał... tutaj na twoim miejscu już bym nie ryzykował
moze cos pomoze https://audi80.pl/b4-19tdi-1z-opis-w ... vt7532.htm