Witam, Proszę o analizę logów z Mojego Zetora Logi z przed prawie miesiąca, ale mysle, ze nadal aktualne, bo nic od tamtego czasu nie grzebałem w silniku. Problem jaki sie wtedy pojawiał to odcinanie mocy na 3, 4 i 5 biegu. Odcięcie nie było całkowite ale o jakieś 30%. Na trójce odcinało przy ok 3600 obr/min, na 4 przy ok 3000, a na piątce juz przy 2500-2600. po zdjęciu nogi z gazu i ponownym dodaniu cała moc wracała na chwilke, a pózniej znów odcięcie. Najbardzie to było dokuczliwe na 4 i 5 biegu , bo z reguły staram sie jeźśdzic w granicach 2200-3200 obr/min. Błąd który pojawiał sie notorycznie przy każrym podpięciu kompa to 00575, po skasowaniu i podpięciu kompa po kilku dniach znów był. Od kilku dni problem ustąpił, tzn autko leci ładnie na pełnej mocy aż do bardzo wysokich obrotów, nie ma żadnego spadku mocy, zaznaczam, ze NIC nie robiłem :mrgreen: . Taki problem wystepował u mnie juz wczesniej, ale wtedy znalazłem przyczynę: dziurawy wężyk podciscnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a N75, wymnieniłem przy okazji dwa pozotałe które są wpięte do N75 i problem znikł. Poniżej zamieszczam logi wykonane wg zaleceń usera "przemik", brakuje grupy statycznej 013.
Statyczne:
Grupa 000
Grupy 001,003
Grupy 004,007,011
Basic Settings:
Grupa 000
Grupa 003
Grupa 004
Logi Dynamiczne
Grupy 000,001
Grupy 003,004
Grupy 007,008
Grupy 010,011
Zgóry dzęki i pozdrawiam
[B4 1,9TDI 1Z] Proźba o analizę logów.
na początek sprawdź wężyki czerwony i niebieski przy zaworku od turbiny i jak będzie chociaż jeden z nich dziurawy to wymień, a jak będą całe to połącz czerwony z niebieskim (będzie trochę słabszy ale za to bez niespodzianek typu "odcięcie mocy") i szukaj drugiego zaworu N75 i jak wymienisz zawór to zapomnisz o problemie <ok>
Dzęki za dotychczasowe spostrzeżenia Oczywisie prosze o nowe, jeżeli macie. Wszystkie logi dyn. robine z gazem w podłode, logowałem po 2 grupy, ze wzgledu da warunki na drode oszczednośc czasu. A co sugeruje ci, ze było inaczej? Pytam dalego, ze chciałbym sam nauczyc sie analizowac logi, chociażby w przybliżeniu. Widze, ze czas potrzebny do osiagnięcia 4200 obr/min, to ponad 20 sek. i domyslam sie , ze pewnie powinien by krótszy, ale tak długo to zajęło, ponieważ w okolicy 3500 obr/min przycięło moc. Ostatnio N75 pracuje dobrze, po przekręceniu zapłonu słycha jak cyka, odcinanie mocy tez sie teraz nie pojawia. "Zawór upustowy" który to, jakbys mógł sprecyzowac. I co ewentualnie miałbym robic z przepływomierzem? :roll:
to że cyka wcale nie świadczy o tym czy dobrze pracujeD0m3l pisze: Ostatnio N75 pracuje dobrze, po przekręceniu zapłonu słycha jak cyka
jak znowu zacznie Ci moc odcinać to połącz wężyki czerwony i niebieski i nie będzie tego problemu i przy okazji rozrusza Ci się zawór upustowy, który znajduje się w turbinie i jest sterowany przez gruszkę na turboD0m3l pisze:odcinanie mocy tez sie teraz nie pojawia. "Zawór upustowy" który to, jakbys mógł sprecyzowac. I co ewentualnie miałbym robic z przepływomierzem? :roll:
przepływomierza się nie czepiaj, wszystko z nim w porządku <ok>
logi dynamiczne 004 wykonane są prawidłowo, a poza tym wartości grupy 004 nie są w żaden sposób związane z problemem kolegi <ok>przemik pisze: Czy log 004 dynamiczny byl wykonany z pedałem w podlodze ? Jesli nie to poprosze o powtorzenie.