[19TDI 1Z] problem po wymianie uszczelki pod głowicą
Kolego a przez przypadek przy składaniu głowicy nie ściągałeś koła rozrządu z wałka rozrządu.
Miałem kiedyś taki przypadek że gościu przy składaniu rozrządu ściągał koło i zmieniał uszczelniacze na wale i wałeku i przy skręcaniu przesuną go o jeden ząbek.
Miał podobne obawy tak jak ty.
Sprawdź sobie rozrząd w ustawieniach serwisowych.
Miałem kiedyś taki przypadek że gościu przy składaniu rozrządu ściągał koło i zmieniał uszczelniacze na wale i wałeku i przy skręcaniu przesuną go o jeden ząbek.
Miał podobne obawy tak jak ty.
Sprawdź sobie rozrząd w ustawieniach serwisowych.
jełśi kogoś interesuje mój przypadek - walka nadal trwa - długo przez brak czasu. rozrząd, kąt wtrysku napewno ok. przepływka ok, wtrysk elektroniczny ok, zwykłe wtryski też sprawdzane - niejeden by mi tych części pozazdrościł a tak na serio - na 99 % winę ma pompa - albo nastawnik albo poprostu zasyfiona ale stawiam na nastawnik. teraz szukam kogoś kto mi to zrobi - słyszałem o zakładzie w Bydgoszczy - reklamują się w Allegro może ktoś mi coś polecić z czystym sumieniem najelpie jw okolicy trójmiasta ale może być i dalej
Tego kaziaka to do samochodu już nie dopuszczę i jak ktoś nie wie gdzie to dam namiary by go omijać dziś rozmawiałem z majstrem typowo o diesli - mówi mi że to zrobi - jego zdaniem wystarczy wyczyścić nastawnik, mówił że już miał kilka takich przypadków i zawsze to pomogło. więc pozostaje mi się dakładnie z nim umówić i cierpliwie poczekać. Bo fakt faktem jakiś inny pompiarz może mi jakichś bajek próbować nawciskać i skroić jak za zboże.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
Oki napisze tak jeżeli masz nastawnik potencinometryczny nie da się go rozebrać co za tym idzie wyczyścić, więc płacenie za próbę wyczyszczenia go mija się z celem.speeder7 pisze:teoria a praktyka nie zawsze idzie w parze - jednak nie wiem dokładnie co zamierza tam czyścić więc zobaczę co z tego wyjdzie. a na łamach forum czytałem o przypadkach gdy ktoś sobie czyścił nastawnik i pisze że dało to dobry rezultat.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jedno w przypadku nastawnika potencjometrycznego jest pewne.Mianowicie to że jeżeli nawet coś da się z nim zrobić ,w co wątpię to efekt jest krótkotrwały .Jedyny pewny sposób to zmiana nastawnika na indukcyjny .I wbrew pozorom wcale nie wychodzi tak drogo choć cena to pojęcie względne .Do wymiany komp -ok.150zl ,przepływka -ok.100zł ,pompa ok.400zł (ja kupiłem za 250zł i chodzi jak ta lala )no i wiązka do kompa .Czyli można się zamknąć w kwocie 700zł max o ile robimy oczywiscie sami.A jeżeli już ktoś się oferuje że nam "naprawi"nastawnik potencjometryczny to można postawić warunek : dostanie całą kasę dopiero jak będzie efekt ale nie jedno czy dwu dniowy .Jak na to nie pójdzie to szkoda fatygispeeder7 pisze:teoria a praktyka nie zawsze idzie w parze - jednak nie wiem dokładnie co zamierza tam czyścić więc zobaczę co z tego wyjdzie. a na łamach forum czytałem o przypadkach gdy ktoś sobie czyścił nastawnik i pisze że dało to dobry rezultat.
może śmieszne ale jeszcze problemu nie rozwiązałem, ostatnio jeden mądry mechanik poradził bym zamienił całe wtryskiwacze z innego samochodu ( chociaż same końcówki są u mnie ok bo sprawdzane) i jeśli założyłem od samochodu kumpla to samochód w koncu pracuje normlanie. czyli wniosek wtryskiwacze ale całe a nie tylko końcówki są do niczego.
A teraz mam dylemat by nie przepłacić
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=997213597
czy te będą u mnie poprawnie działały ??? boję się kupować używki chyba że ktoś ma pewniaki i to niedawno demontowane.
[ Dodano: 2010-04-16, 20:36 ]
028 130 201 T BPX 190 / 300 bar
0 432 193 747 FRANCE 38716 B5
To są numery tych wtryskiwaczy
A teraz mam dylemat by nie przepłacić
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=997213597
czy te będą u mnie poprawnie działały ??? boję się kupować używki chyba że ktoś ma pewniaki i to niedawno demontowane.
[ Dodano: 2010-04-16, 20:36 ]
028 130 201 T BPX 190 / 300 bar
0 432 193 747 FRANCE 38716 B5
To są numery tych wtryskiwaczy