mógłbyć bardziej wyjaśnić? :->_DJ_3 pisze:nie dmucha ni z dłumnika że aż rękę odpycha
[b3 1.8 pm] zamulony, jaka może być przyczyna?
hmm. jak by ci to wytłumaczyć no czy nie dmucha mocno z tłumnika odpal i przystaw rękę do wydechu jeżeli będzie dmuchać to bedzie czuć mocne wydmuchy a jak będzie normalnie to będzieśz leki podmuch czuć ja po ustawieniu rozrządu to miałem tak że była jakaś mułowata na gazie i z tłumnika strasznie dmuchało i przestawiłem chyba o ząbek rozrząd i mocny przybyło i nie dmuchało z rury tylko leciutko tak
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
W silniczku krokowym na czubku jest czujnik który w momencie gdy jest oparty na nim przepustnica wylancza przyspieszenie zapłonu, a gdy przepustnica przestanie go dotykać, elektrozawór puszcza podciśnienie z układu wtryskowego na wężyk do przyspieszacza zapłonu. Musisz sprawdzić czy po zdjęciu wężyka przy wtrysku co idzie do przyspieszacza gdy będziesz przez niego zaciągał powietrze będziesz czul opór i to ze zasysasz bo jeśli będziesz zaciągał normalnie powietrze to membrana w przyspieszaczu jest dziurawa i układ ten wtedy nie może działać poprawnieTomcio90 pisze:co w 1.8 pm steruje przyśpieszeniem zapłonu?
_________________
nigdy już autka od handlarza
_DJ_3, zawory szczelne niedawno miałem remont głowicy.
oto fotki:
http://img413.imageshack.us/img413/741/zdjcie0050.jpg
http://img41.imageshack.us/img41/5020/zdjcie0051a.jpg
sory za jakość ale to tylko nokia :mrgreen:
oto fotki:
http://img413.imageshack.us/img413/741/zdjcie0050.jpg
http://img41.imageshack.us/img41/5020/zdjcie0051a.jpg
sory za jakość ale to tylko nokia :mrgreen:
parownik jak u mnie na wielopunkcie a ja w instalacji 1gen miałem parownik inny i bvyło oki wina może być w parowniku. albo sprawdz rozrząd i zmierz ciśnienie z cylindrach albo gdzieś coś ci nie łaczy w instalacji elektrycznej a te blachy na kablach wn to bym na twoim miejscu odrazu je wywalił bo strasznie na nich bije iskra jak kupiłem audiczke to jak zobaczyłem ze są to odrazu co to szły na złom.
jutro od kumpla wezmę manometr bo rzeczywiście może się rozrząd przestawił że nawet na benzynie słabo od niedawna zaczął ciągnąć od 3tys obrotów w górę i słychać takie jakby metalowe kulki były w tłumiku przy wylocie z silnika jak doda się mocno gazu, delikatne ale jednak jest i nie wiem dokładnie skąd ten metaliczny dźwięk się bierze
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
dokładnie w PM przyspieszacz zapłonu nie był elektroniczny, wiec czy gaźnik czy mono-wtrysk tak jak napisał kolega GerB3 to brakuje ci tego na 100 % pozdrawiamGerB3 pisze:Jak możesz to zrób zdjęcie z lewej strony na filtr, bo jeżeli masz PM to co najmniej jednej części Ci brakuje- zresztą jak gaźnik to też.