Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 pm] zamulony, jaka może być przyczyna?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 16 kwie 2010, 06:35

_DJ_3 pisze:nie dmucha ni z dłumnika że aż rękę odpycha
mógłbyć bardziej wyjaśnić? :->

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 16 kwie 2010, 21:19

hmm. jak by ci to wytłumaczyć no czy nie dmucha mocno z tłumnika odpal i przystaw rękę do wydechu jeżeli będzie dmuchać to bedzie czuć mocne wydmuchy a jak będzie normalnie to będzieśz leki podmuch czuć ja po ustawieniu rozrządu to miałem tak że była jakaś mułowata na gazie i z tłumnika strasznie dmuchało i przestawiłem chyba o ząbek rozrząd i mocny przybyło i nie dmuchało z rury tylko leciutko tak

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 16 kwie 2010, 21:34

Będe kombinował w weekendzik ale muszę wiedzieć co w 1.8 pm steruje przyśpieszeniem zapłonu? Może coś padło bo ostatnio też na benzynie nieciekawo idzie, więc uprzednia regulacja rozrządu nie miała by chyba sensu. Jak to wszyscy powtarzają pierw trzeba zrobić benzyne a potem dopiero elpegie <ok>

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 17 kwie 2010, 10:30

Tomcio90 pisze:co w 1.8 pm steruje przyśpieszeniem zapłonu?
W silniczku krokowym na czubku jest czujnik który w momencie gdy jest oparty na nim przepustnica wylancza przyspieszenie zapłonu, a gdy przepustnica przestanie go dotykać, elektrozawór puszcza podciśnienie z układu wtryskowego na wężyk do przyspieszacza zapłonu. Musisz sprawdzić czy po zdjęciu wężyka przy wtrysku co idzie do przyspieszacza gdy będziesz przez niego zaciągał powietrze będziesz czul opór i to ze zasysasz bo jeśli będziesz zaciągał normalnie powietrze to membrana w przyspieszaczu jest dziurawa i układ ten wtedy nie może działać poprawnie

_________________
nigdy już autka od handlarza

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 17 kwie 2010, 15:16

delik pisze:na wężyk do przyspieszacza zapłonu
a jak ten przyśpieszacz zapłonu wygląda? taki wielki okrągły pojemnik za zbiorniczkiem płynu hamulcowego?

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 17 kwie 2010, 15:25

to jest chyba przy aparacie zapłonowym przy kopułce i i od niego wychodzi cienki wezyk.

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 17 kwie 2010, 15:56

a no to wiem o co chodzi ale ja takiego czegoś nie mam u siebie :-|

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 17 kwie 2010, 16:10

powinieneś mieć coś takiego... jesli jest to PM

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 17 kwie 2010, 16:17

poprzedni aparat zapłonowy nie miał tego czegoś, ale mimo to miał te przyspieszenie szczególnie jak go się na obrotach pomęczyło, 175 leciałem więc chyba w inny sposób jest przyśpieszany zapłon

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 17 kwie 2010, 22:43

hmm ciężko
gaz I generacja wiec silniczek zasilany gaźnikiem przy aparacie zapłonowym nie masz przyspieszacza zapłonu dziwne bo być powinno najlepiej to zrób fotki co masz pod machą to będzie łatwiej może coś podziałać.
a może zawory nie są za szczelne już kompreche sprawdzałeś?

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 18 kwie 2010, 12:20

_DJ_3, zawory szczelne niedawno miałem remont głowicy.
oto fotki:
http://img413.imageshack.us/img413/741/zdjcie0050.jpg
http://img41.imageshack.us/img41/5020/zdjcie0051a.jpg

sory za jakość ale to tylko nokia :mrgreen:

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 18 kwie 2010, 13:58

parownik jak u mnie na wielopunkcie a ja w instalacji 1gen miałem parownik inny i bvyło oki wina może być w parowniku. albo sprawdz rozrząd i zmierz ciśnienie z cylindrach albo gdzieś coś ci nie łaczy w instalacji elektrycznej a te blachy na kablach wn to bym na twoim miejscu odrazu je wywalił bo strasznie na nich bije iskra jak kupiłem audiczke to jak zobaczyłem ze są to odrazu co to szły na złom.

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 18 kwie 2010, 14:48

jutro od kumpla wezmę manometr bo rzeczywiście może się rozrząd przestawił że nawet na benzynie słabo od niedawna zaczął ciągnąć od 3tys obrotów w górę i słychać takie jakby metalowe kulki były w tłumiku przy wylocie z silnika jak doda się mocno gazu, delikatne ale jednak jest i nie wiem dokładnie skąd ten metaliczny dźwięk się bierze

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 18 kwie 2010, 17:34

Jak możesz to zrób zdjęcie z lewej strony na filtr, bo jeżeli masz PM to conajmniej jednej cześci Ci brakuje- zresztą jak gaźnik to też.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 18 kwie 2010, 18:09

GerB3 pisze:Jak możesz to zrób zdjęcie z lewej strony na filtr, bo jeżeli masz PM to co najmniej jednej części Ci brakuje- zresztą jak gaźnik to też.
dokładnie w PM przyspieszacz zapłonu nie był elektroniczny, wiec czy gaźnik czy mono-wtrysk tak jak napisał kolega GerB3 to brakuje ci tego na 100 % pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl