[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Odwołuje wszystkie swoje słowa.FranoF1 pisze:Że niby co?aha i dwudziestki lubią obroty
Bez zczytu z ecu, to pozostaje tylko wróżenie z fusów.
Jeżeli N75 jest sprawny, a błąd jest zapisany w pamięci, to mimo tego jednostka powinna prawidłowo działać.
p.s. K03 nie lubi wysoki obrotów, puchnie powyżej 5 000 rpm.
Moc jest i to niesamowita, dziś stałem z wujem na kresce na placu, passat b5Fl [ AVF 131PS] z miejsca zostawał o długość auta, a przy 170 już go było słabo widać, to co robi ten silnik od 3 tyś rpm jest nie do opisania, przynajmniej dla mnie po przesiadce z ABT

Dzięki wszystkim za porady i pomoce, szczególnie dla kolegów aldi który rozpisał mi całą elektrykę i dla FranoF1
-
- Forum Audi 80
- Posty: 113
- Rejestracja: 16 mar 2010, 23:15
- Lokalizacja: SRC
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dzięki koledzy za miłe słowa. 
Wrzucam filmik i fotkę, sorka za jakość ale wieczorem, a chciałem nagrać jak mówiłem.
![Obrazek]()
PS. A syczenie turbiny rozwala moje zmysły dźwiękowe.. <ok>

Wrzucam filmik i fotkę, sorka za jakość ale wieczorem, a chciałem nagrać jak mówiłem.

PS. A syczenie turbiny rozwala moje zmysły dźwiękowe.. <ok>
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 20:37 przez sagem, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
-
- Forum Audi 80
- Posty: 113
- Rejestracja: 16 mar 2010, 23:15
- Lokalizacja: SRC