[2.0 16V ACE] Nie podaje benzyny przy rozruchu na ciepłym
[2.0 16V ACE] Nie podaje benzyny przy rozruchu na ciepłym
Witam, mam problem jak w temacie, po zgaszeniu auta i odczekaniu jakichś 5 min nie chce mi w ogóle zapalić choć bym kręcił cały dzień, nie czuć też paliwem po takim dłuższym kręceniu, iskra jest.
Jego awaria może spowodować całkowite odcięcie paliwa na ciepłym silniku?macspeed pisze:Pewnie winny jest czujnik temperatury
Paliwo do rozdzielacza dochodzi, ale nie wiem jak dalej, muszę widzieć gdzie jest przekaźnik pompy paliwa w tym silniku, i jak go zmostkować żeby działała pompa bez zapłonu, może ktoś pomoże w jego zlokalizowaniu
oki może to ci pomoże.
jako że mam książkę do 80 tek z silnikami na K/KE-jetronic a mniemam że A 100 z silnikiem ACE ma też KE ale chyba Motronica, więc może być podobnie. W załączniku umieszczam układ K/KE-Jetronic shcemat i jest na nim coś takiego jak wtryskiwacz rozruchowy. Jak się doczytałem on odpowiada za odpalenie auta gdy silnik jest ciepły.
Poza tym w dołączonych plikach są opisane objawy, co może być jej przyczyną oraz jak ją naprawić.
Mam nadzieję że pomoże.
Pozdrawiam
jako że mam książkę do 80 tek z silnikami na K/KE-jetronic a mniemam że A 100 z silnikiem ACE ma też KE ale chyba Motronica, więc może być podobnie. W załączniku umieszczam układ K/KE-Jetronic shcemat i jest na nim coś takiego jak wtryskiwacz rozruchowy. Jak się doczytałem on odpowiada za odpalenie auta gdy silnik jest ciepły.
Poza tym w dołączonych plikach są opisane objawy, co może być jej przyczyną oraz jak ją naprawić.
Mam nadzieję że pomoże.
Pozdrawiam
Rozruchowy był sprawdzany, działa prawidłowo, jest szczelny, wyłącza się prawidłowo. Po załączeniu tegoż wtryskiwacza (poprzez odpięcie wtyczki od czujnika temperatury) na ciepłym silniku, wtedy kiedy pojawia się problem z odpalaniem, auto odpala na sekundę i gaśnie (wypala się te paliwo podane przez rozruchowy).
a wyłącznik termiczno czasowy?
powiem ci szczerze że nie wiem co się dzieje.
miałem kiedyś podobny problem w fordzie fieście.
gdy silnik był gorący to nawet w czasie jazdy poporostu zgasł. okazało się, że wtyczka z modułu zapłonowego do cewki zapłonowej była uszkodzona i zalepiona gumą tak żeby się trzymała. gdy silnik się nagrzewał rozpuszczał gumę, kabelki się łączyły i gubiły iskrę.
jak silnik się ostudził wszystko wracało do normy.
poprzedni właściciel wymieniał silniczek krokowy, moduł zapłonowy, nawet ja wymieniłem moduł zapłonowy, a w końcu powiedziałem elektrykowi że kopnął mnie prąd gdy dotknąłem wtyczki.
koleś wziął nóż, odciął wtyczkę, doczepił drugą sprawną i od tamtej pory było wszystko ok.
No ale w twoim przypadku zapłon jest ok. no to nie wiem o co chodzi.
powiem ci szczerze że nie wiem co się dzieje.
miałem kiedyś podobny problem w fordzie fieście.
gdy silnik był gorący to nawet w czasie jazdy poporostu zgasł. okazało się, że wtyczka z modułu zapłonowego do cewki zapłonowej była uszkodzona i zalepiona gumą tak żeby się trzymała. gdy silnik się nagrzewał rozpuszczał gumę, kabelki się łączyły i gubiły iskrę.
jak silnik się ostudził wszystko wracało do normy.
poprzedni właściciel wymieniał silniczek krokowy, moduł zapłonowy, nawet ja wymieniłem moduł zapłonowy, a w końcu powiedziałem elektrykowi że kopnął mnie prąd gdy dotknąłem wtyczki.
koleś wziął nóż, odciął wtyczkę, doczepił drugą sprawną i od tamtej pory było wszystko ok.
No ale w twoim przypadku zapłon jest ok. no to nie wiem o co chodzi.