Witam!
Z góry uprzedzam, że jestem laikiem ale postaram się opisać problem w miare zwięźle:
Objawy:
Drastyczne wycieki płynu chłodniczego ze zbiorniczka wyrównawczego.
Po mojej mało fachowej analizie zaobserwałem:
1) W miejscu zaznaczonym mieczykiem, z tyłu silnika idzie wąż w którym jest płyn chłodniczy.
2) Kiedy na niego naciskam przy bloku silnika, wypływa (wąż jest cały)
3) Wąż ten nachodzi na taką niby śrubę i, tak przynajmniej mi się wydaje, wycieka zza niej.
Moje pytania:
-> Czy może tak rzeczywiście być, czy raczej mi się przewidziało i cieknie z łączenia tej "śruby" z wężem?
-> Czy za tą śrubą jest jakaś uszczelka, która może być już wyeksploatowana?
-> Jeśli nie to, to co i jak to naprawić?
No i najważniejsze pytanie, które powinienem zadać na początku, czy ktoś mnie zrozumiał?
Próbowałem znależć jakiś temat na forum, ale sam nie wiem za bardzo czego szukam i jest to z mojej strony błądzenie po omacku więc jeśli ktoś byłby tak dobry i podzielił się swoim doświadczeniem będę bardzo wdzięczny!
Pozdrawiam serdecznie!
[B3 1.8 PM] Problem z układem chłodzenia, proszę o pomoc!
- maras_1987
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 cze 2008, 22:56
- Lokalizacja: Poznań
między głowicą silnika a krućcem powinien byc oring , powodem tego ze puszcza ci ciecz moze byc ; pękniety ten element (kruciec) ,zuzyty oring,wżery na bloku silnika w miejscu stykania sie oringu z glowicą <ok>
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2010, 22:35 przez TYGRYSQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- maras_1987
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 cze 2008, 22:56
- Lokalizacja: Poznań
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- maras_1987
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 cze 2008, 22:56
- Lokalizacja: Poznań