Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 20 kwie 2010, 16:56

Gratulacje! Koniecznie filmik z jazdy, najlepiej z kamerą skierowaną na zegary:)
Jeszcze tylko jako laik się spytam- czy te stożek nie zasysa za dużo gorącego powietrza z komory silnika? Jakoś tak cofnięty, skąd on biedny ma brać zimne powietrze...:)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 kwie 2010, 20:40

Karto pisze:Gratulacje! Koniecznie filmik z jazdy, najlepiej z kamerą skierowaną na zegary:)
Jeszcze tylko jako laik się spytam- czy te stożek nie zasysa za dużo gorącego powietrza z komory silnika? Jakoś tak cofnięty, skąd on biedny ma brać zimne powietrze...:)
Będzie i filmik z jazdy ale wszystko w swoim czasie. Dziś dopiero wszystko poskręcałem do reszty.
Stożek jest oddzielony od wydechu blachą i nie leci na niego ciepłe powietrze, także ma skąd brać zimne.
Ps: Ale ten wiatrak na tym płaskowniczku i w dodatku na dwóch śrubkach...ja bym temu nie wierzył. :-/
Irku to tylko pozór, przy załączaniu się nawet nie drgnie milimetra ani do przodu ani do tyłu, a ma luzu ponad centymetr z obu stron, trzyma się na prawdę solidnie.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 20 kwie 2010, 21:33

sagem pisze:trzyma się na prawdę solidnie.
Kamil, nie miałem wcale zamiaru podważać Twojej fachowości, ale wiesz jak to bywa z prototypami, więc miej na drania baczenie. ;-)

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 21 kwie 2010, 00:25

No wreszcie się znalazł ktoś kto zamiast "piepszyć" po prostu wziął i zeswapował sobie silnik sam ;-) Wielkie gratki dla Ciebie, ciesz się z mocy ciesz ;-) za chwile Ci jej braknie ;-)

Awatar użytkownika
jacus-87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 lip 2007, 22:26
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: jacus-87 » 27 kwie 2010, 22:07

kolego i jak postepy?? jak autko lata?? gratuluje :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 27 kwie 2010, 22:24

No wreszcie się znalazł ktoś kto zamiast "piepszyć" po prostu wziął i zeswapował sobie silnik sam ;-) Wielkie gratki dla Ciebie, ciesz się z mocy ciesz ;-) za chwile Ci jej braknie ;-)
Dzięki Skuciok , a z ta mocą to masz trochę racji :mrgreen:

Zdrówka <ok>


jacus-87 pisze:kolego i jak postepy?? jak autko lata?? gratuluje :-)

Kolego wszystko brnie do przodu, powoli, powoli <ok>

Narazie to czekam na paczkę z alledrogo z peszlami zabezpieczającymi przewody paliwowe, założyłem nową odmę, ale nie wiem jeszcze czy nie jest pęknięty plastik w który ona wchodzi, bez zdejmowania kolektora ssącego włożyć ją to był trochę koszmarek. Wyczyściłem przepustnicę i ją adaptowałem, muszę jeszcze podpiąć vaga bo zapomniałem rozpiąć aku i świecie się kontrolka od poduch, czekam też na paczkę z zaciskami od V6, na piątek jestem umówiony do serwisu na naprawę zawieszenia, a dokładniej prawego koła.

Przeleciałem juz 800 KM na tym silniku i póki co oleju ile było tyle jest, nie gotuje się, temp trzyma się równo mniej więcej na poziomie 85-7 stopni a po mieście przy ostrej jeździe około 90, ale są to wskazania z czujnika od AEB, a tak naprawdę jaka jest realna temp. to nie wiem. Zwierałem kable od czujnika dodatkowego wentylatora, w ABT załączał się przy 97 stopniach, mi się jeszcze nie załączył, także myślę ze jest okej. Nie kopci ani na rozgrzanym ani na zimnym, muszę jeszcze odrobinę poprawić wydech bo jak siada tył i jest ktoś z tyłu w aucie to środkowy tłumik dotyka do obejmy, też utwardzić zawias bo na 1, 2 i 3 biegu to tak mi się macha podnosi że ledwo widzę ulicę <mikolaj> . Nigdzie nie cieknie olej, wszystko sprawdzane parę razy, sprzegło duże lżej chodzi niż w ABT, jedynie co to padła lewa poduszka silnika i się moczy, muszę kupić nową, twardszą tak jak mi polecił FranoF1

Spalanie z tego co zauważyłem, to przy maksymalnie oszczędnej jeździe, tak do 2tyś. rpm jest niższe jak w starym ABT, ogólnie jestem bardzo zadowolony.

Test z passatem b5 FL 1.9 TDI AVF 131 PS 410NM wuja, od 0 do 120 moja przewaga, a potem wyraźnie uciekałem.

Wyścig ze świateł z A4 B7 2.0 TDI do 120 prawie równo z minimalną moją przewagą, potem dość znacznie się oddalałem, ja we 3, w A4 dwie osoby.

Ogólnie V-maxa nie sprawdzałem, bo narazie musze założyć opony letnie, zrobić dobrze zawieszenie, i chyba będę zmieniał skrzynię na 6 biegową, bo szczerze mówiąc w dłuższej trasie, a teraz takie robiłem, po 150-200 KM, jest głośno, przy 100km/h mam 3tyś. rpm. przy 130km/h już 4 tyśiące, a przy 5200tyś. rpm mam równe 185km/h na godzine i więcej nie jechałem, bo podobno turbo k03 się już mocno grzeje, a mi go szkoda :) Przy wyrównaniu prędkości 180km/h i wciśnięciu pedału w podłogę silnik jeszcze mocno pociąga, mniej więcej jak ABT przy 110-120 :D

To narazie tyle, powoli w miare możliwości pieniężnych i czasowych dłubie i doprowadzam wszystko do perfekcji, a jak wiadomo po drodze można trafić jeszcze dużo, dużo braków, póki co priorytetem są hamulce.

Filmik też nagram w swoim czasie, taki trochę dokładniejszy, i skierowany na zegary, bo parę osób nalega. :lol:

Pozdrawiam <piwo>
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2010, 22:42 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jacus-87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 lip 2007, 22:26
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: jacus-87 » 27 kwie 2010, 22:30

chciałbym zobaczyć minę kierowcyka z a4;) hehe;D spokojnie, powoli wszystko zrobisz;) aby było zdrówko, chęci i pieniążki;) trzymam kciuki i życzę powodzonka;) jestem pełen podziwu Tobie, ze podjeles się "prawie" sam zeswapowac silnik;))

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 27 kwie 2010, 22:46

sagem z tego co piszesz jest dobrze, ale jeszcze kupa roboty przed Tobą.

P.S. : Passat AVF ma seria 310 NM, przy 410 NM miałby około ~170-180 PS i byłoby już ciężko.

Pozdro.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 kwie 2010, 18:06

jacus-87, dzięki za miłe słowo. pozdro :)

gornik, racja, pomyliłem się, nie wiem o czym myślałem pisząc to. pozdro

Parę fotek dzisiaj pstryknąłem bo niektórzy chcieli zobaczyć obecny stan, więc proszę. <ok>

Pod machą jeszcze komputer szpeci ale czekam na paczkę z pudełkiem :), no i nowy wąż do IC z Passata.

Dziś jeszcze dokładnie wymyłem skrzynie, teraz jak się patrzy od góry to aż się błyszczy. :->
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

Ściągnąłem znaczek 80 z dupci :-P
Obrazek
Zbieram się poprawić tą listwę przy drzwiach i nie mogę jakoś...

Który ładniejszy? :-P młodszy braciszek AVF który dostaje baty <ok>
Obrazek, Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2013, 18:11 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 28 kwie 2010, 18:09

wydaje mi się, że wydech wisi trochę za nisko... :roll:

daj filmik z kreski z tym Paskiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 kwie 2010, 18:10

MarcinC pisze:wydaje mi się, że wydech wisi trochę za nisko... :roll:

daj filmik z kreski z tym Paskiem :mrgreen:
Jest na maksa do góry, wyżej już nie można. Oj marcin Ty byś tylko filmy chciał <ok>

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 28 kwie 2010, 18:14

zrobienie kreski to żaden problem więc byśmy zobaczyli jak to idzie wg Paska ;-)

teraz proponowałbym blende od 90tki lub US'ki, soczewa na przód, delikatnie w dół i auto kosa :mrgreen:

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 28 kwie 2010, 18:43

Wydech i ranty do polerki :-P

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 kwie 2010, 18:46

!StaSiu, jest spoolerowane, co prawda do P1500 ale jest prawie lusterko. Trochę jeszcze przy tym posiedzę :) Wypastowałem audianke w niedzielę a we wtorek padało, a ja akurat wracałem z wawy i cała się uchlastała :-P

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 28 kwie 2010, 18:50

A jakie są teraz wrażenia z jazdy :?:

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl