[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Będzie i filmik z jazdy ale wszystko w swoim czasie. Dziś dopiero wszystko poskręcałem do reszty.Karto pisze:Gratulacje! Koniecznie filmik z jazdy, najlepiej z kamerą skierowaną na zegary:)
Jeszcze tylko jako laik się spytam- czy te stożek nie zasysa za dużo gorącego powietrza z komory silnika? Jakoś tak cofnięty, skąd on biedny ma brać zimne powietrze...
Stożek jest oddzielony od wydechu blachą i nie leci na niego ciepłe powietrze, także ma skąd brać zimne.
Irku to tylko pozór, przy załączaniu się nawet nie drgnie milimetra ani do przodu ani do tyłu, a ma luzu ponad centymetr z obu stron, trzyma się na prawdę solidnie.Ps: Ale ten wiatrak na tym płaskowniczku i w dodatku na dwóch śrubkach...ja bym temu nie wierzył.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dzięki Skuciok , a z ta mocą to masz trochę racji :mrgreen:No wreszcie się znalazł ktoś kto zamiast "piepszyć" po prostu wziął i zeswapował sobie silnik sam Wielkie gratki dla Ciebie, ciesz się z mocy ciesz za chwile Ci jej braknie
Zdrówka <ok>
jacus-87 pisze:kolego i jak postepy?? jak autko lata?? gratuluje
Kolego wszystko brnie do przodu, powoli, powoli <ok>
Narazie to czekam na paczkę z alledrogo z peszlami zabezpieczającymi przewody paliwowe, założyłem nową odmę, ale nie wiem jeszcze czy nie jest pęknięty plastik w który ona wchodzi, bez zdejmowania kolektora ssącego włożyć ją to był trochę koszmarek. Wyczyściłem przepustnicę i ją adaptowałem, muszę jeszcze podpiąć vaga bo zapomniałem rozpiąć aku i świecie się kontrolka od poduch, czekam też na paczkę z zaciskami od V6, na piątek jestem umówiony do serwisu na naprawę zawieszenia, a dokładniej prawego koła.
Przeleciałem juz 800 KM na tym silniku i póki co oleju ile było tyle jest, nie gotuje się, temp trzyma się równo mniej więcej na poziomie 85-7 stopni a po mieście przy ostrej jeździe około 90, ale są to wskazania z czujnika od AEB, a tak naprawdę jaka jest realna temp. to nie wiem. Zwierałem kable od czujnika dodatkowego wentylatora, w ABT załączał się przy 97 stopniach, mi się jeszcze nie załączył, także myślę ze jest okej. Nie kopci ani na rozgrzanym ani na zimnym, muszę jeszcze odrobinę poprawić wydech bo jak siada tył i jest ktoś z tyłu w aucie to środkowy tłumik dotyka do obejmy, też utwardzić zawias bo na 1, 2 i 3 biegu to tak mi się macha podnosi że ledwo widzę ulicę <mikolaj> . Nigdzie nie cieknie olej, wszystko sprawdzane parę razy, sprzegło duże lżej chodzi niż w ABT, jedynie co to padła lewa poduszka silnika i się moczy, muszę kupić nową, twardszą tak jak mi polecił FranoF1
Spalanie z tego co zauważyłem, to przy maksymalnie oszczędnej jeździe, tak do 2tyś. rpm jest niższe jak w starym ABT, ogólnie jestem bardzo zadowolony.
Test z passatem b5 FL 1.9 TDI AVF 131 PS 410NM wuja, od 0 do 120 moja przewaga, a potem wyraźnie uciekałem.
Wyścig ze świateł z A4 B7 2.0 TDI do 120 prawie równo z minimalną moją przewagą, potem dość znacznie się oddalałem, ja we 3, w A4 dwie osoby.
Ogólnie V-maxa nie sprawdzałem, bo narazie musze założyć opony letnie, zrobić dobrze zawieszenie, i chyba będę zmieniał skrzynię na 6 biegową, bo szczerze mówiąc w dłuższej trasie, a teraz takie robiłem, po 150-200 KM, jest głośno, przy 100km/h mam 3tyś. rpm. przy 130km/h już 4 tyśiące, a przy 5200tyś. rpm mam równe 185km/h na godzine i więcej nie jechałem, bo podobno turbo k03 się już mocno grzeje, a mi go szkoda Przy wyrównaniu prędkości 180km/h i wciśnięciu pedału w podłogę silnik jeszcze mocno pociąga, mniej więcej jak ABT przy 110-120
To narazie tyle, powoli w miare możliwości pieniężnych i czasowych dłubie i doprowadzam wszystko do perfekcji, a jak wiadomo po drodze można trafić jeszcze dużo, dużo braków, póki co priorytetem są hamulce.
Filmik też nagram w swoim czasie, taki trochę dokładniejszy, i skierowany na zegary, bo parę osób nalega. :lol:
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2010, 22:42 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
jacus-87, dzięki za miłe słowo. pozdro
gornik, racja, pomyliłem się, nie wiem o czym myślałem pisząc to. pozdro
Parę fotek dzisiaj pstryknąłem bo niektórzy chcieli zobaczyć obecny stan, więc proszę. <ok>
Pod machą jeszcze komputer szpeci ale czekam na paczkę z pudełkiem , no i nowy wąż do IC z Passata.
Dziś jeszcze dokładnie wymyłem skrzynie, teraz jak się patrzy od góry to aż się błyszczy. :->
, , , , ,
Ściągnąłem znaczek 80 z dupci
Zbieram się poprawić tą listwę przy drzwiach i nie mogę jakoś...
Który ładniejszy? młodszy braciszek AVF który dostaje baty <ok>
,
gornik, racja, pomyliłem się, nie wiem o czym myślałem pisząc to. pozdro
Parę fotek dzisiaj pstryknąłem bo niektórzy chcieli zobaczyć obecny stan, więc proszę. <ok>
Pod machą jeszcze komputer szpeci ale czekam na paczkę z pudełkiem , no i nowy wąż do IC z Passata.
Dziś jeszcze dokładnie wymyłem skrzynie, teraz jak się patrzy od góry to aż się błyszczy. :->
, , , , ,
Ściągnąłem znaczek 80 z dupci
Zbieram się poprawić tą listwę przy drzwiach i nie mogę jakoś...
Który ładniejszy? młodszy braciszek AVF który dostaje baty <ok>
,
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2013, 18:11 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.