Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z] docisk paska

ODPOWIEDZ
ITakDaley
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:53
Lokalizacja: Marki

[b4 1z] docisk paska

Post autor: ITakDaley » 18 kwie 2010, 21:54

Czy zdarzyło się komuś wymieniać docisk paska co 4 miesiące? (zblokował się 2 razy) bo coś mi się wydaje, że chyba jakoś za często to mi się zdarza... :-x
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2010, 21:58 przez ITakDaley, łącznie zmieniany 1 raz.

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 19 kwie 2010, 06:15

Grzegorz o który napinacz paska pytasz: rozrzadu (ten pod plastikowa obudowa) :?:
czy ten kóry jest obok alternatora(napinacz paska wieloklinowego) :?:

W jednym i drugim przypadku nie jest to normalne(4 miechy i kaputt) :idea:
Przypuszczam ze masz na mysli napinacz paska (wieloklinowego) i wymieniales taki czarny napinacz który znajduje sie z tyłu dzwigni do której przykrecona jest rolka :idea:

wiec jesli ona Ci sie zacina,to najprawdopodobniej trzeba ja zapuscic czyms do smarowania(WD40),ale jesli zobaczysz ze ma luz ,i beda widoczne slady wytarcia tej dzwigni to niestety trzeba ja wymienic(w raz z tulejkami w których ta dzwignia pracuje),i problem zacinania sie zniknie.
Jezeli nie masz klimatyzacji to praca łatwa i przyjemna,wykrecisz sobie cala podstawe alternatora,i w tedy nowa dzwignia około 100zł,dwie tulejki po chyba 6zł i po problemie.Dasz napewno rade sam to zrobic,
Pozdrawiam swojego imiennika :mrgreen:

ITakDaley
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:53
Lokalizacja: Marki

Post autor: ITakDaley » 19 kwie 2010, 09:52

ta, ten od wieloklina, ale to juz 3 raz go wymieniałem (generalnie robili mi to w warsztacie) ale chyba będę musial sam zajrzeć, bo to jakaś dziwna historia... łatwo nie będzie :-D wersja z klimą

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 kwie 2010, 11:46

bratu rozrywalo ten pasek jak mial sciagnieta pokrywe pod silnikiem, piasek dostawal sie pod pasek i po pewnym czasie pekal... a to co opisuje fredi99vv, to wymienilem u siebie a mialem bardzo wyrobiony pret, a jednak pasek nie pekal, ale nie przecze ze to tez moze byc powodem ;]

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 23 kwie 2010, 10:02

Powód jest prosty zamienniki rolki napinajacej mają dużo mniejsze łożysko niż oryginalne jedynie z tego co sie zorientowałem to tylko ruvilla ma normalne łożysko. Ja miałem to samo ze co 10 tyś rolka siadła. A właśnie spowodowane to było złą rolką i zbyt mocno naciagnietym paskiem wieloklinowym. Ja mam bez klimy i u mnie długość jest jak dobrze pamiętam 890 to zawsze zakładam 900. Nie ma takiego problemu z założeniem i łożyska na alternatorze i na rolce wytrzymują bardzo długo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl