[b3/b4] Gadzet - górna osłona silnika w benzyniaku ?
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
[b3/b4] Gadzet - górna osłona silnika w benzyniaku ?
Tylko nie wyśmiejcie mnie. Ale myślałem ostatnio czy by dało się jakoś "opatulić" mój silniczek 1.8 Benzyna PM górną plastikową pokrywą od np. 1Z. Wiem, że wtedy bym musiał chyba zmienić filtr powietrza "ufo" na "normalny". Czy taki pomysł ma w ogóle rację bytu? PS. Pomysł narodził się z chęci pomodzenia pod maską, z faktu iż niewiele z działam przy tej wersji silnikowej to chciałem chociaż żeby to wyglądało albo było ładnie zasygnowane takim "dodatkiem" z logo Audi. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 19:23 przez Patrique, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
mysle ze lepsza pierwsza zmiana powinno byc uzbrojenie autka w oslone pod silnikiem...
pozniej moglbys pokombinowac z obudowywaniem na gorze, wczeniej jednak moze wygluszenie na maske, ktorego zapewne tez nie masz w standarcie...u mnie to wygladalo tak po pomalowaniu specjalna farba do materialu foliatec w kolorze niebieskim: http://lh4.ggpht.com/_O9Pd4noOFc8/SyUhF ... 0_4336.jpg
tak rozwiazalem niezbyt ciekawy wyglad silnika ABT (troche srebrzanki, troche chromu, troche koloru i wszystko wyczyszczone) - tez jakas opcja: http://lh4.ggpht.com/_O9Pd4noOFc8/SyUhG ... CF1325.JPG
pozniej moglbys pokombinowac z obudowywaniem na gorze, wczeniej jednak moze wygluszenie na maske, ktorego zapewne tez nie masz w standarcie...u mnie to wygladalo tak po pomalowaniu specjalna farba do materialu foliatec w kolorze niebieskim: http://lh4.ggpht.com/_O9Pd4noOFc8/SyUhF ... 0_4336.jpg
tak rozwiazalem niezbyt ciekawy wyglad silnika ABT (troche srebrzanki, troche chromu, troche koloru i wszystko wyczyszczone) - tez jakas opcja: http://lh4.ggpht.com/_O9Pd4noOFc8/SyUhG ... CF1325.JPG
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Chyba a raczej na pewno masz rację. Najierw osłona pod silnik a potem odpicowanie silnika, przynajmniej wtedy ogranicze jego brudzenie się. A mam pytanko. Czy ta listwa z uszczelką na chłodnicy... ona była w standardzie w B4? 8-)UFOtm pisze: mysle ze lepsza pierwsza zmiana powinno byc uzbrojenie autka w oslone pod silnikiem...
tak byla w standardzie - ufotm
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2010, 12:23 przez Patrique, łącznie zmieniany 1 raz.
A mógłbyś opisac mniej więcej co jest srebrzanką, a co chromem ? Bo nawet nieźle to wyglądaUFOtm pisze:tak rozwiazalem niezbyt ciekawy wyglad silnika ABT (troche srebrzanki, troche chromu, troche koloru i wszystko wyczyszczone) - tez jakas opcja: http://lh4.ggpht.com/_O9P...-0/DSCF1325.JPG
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
srebrzanka to blok silnika, kolektor, chlodnica od przodu i od gory, alternator i lapy silnikaGerB3 pisze:A mógłbyś opisac mniej więcej co jest srebrzanką, a co chromem ? Bo nawet nieźle to wyglądaUFOtm pisze:tak rozwiazalem niezbyt ciekawy wyglad silnika ABT (troche srebrzanki, troche chromu, troche koloru i wszystko wyczyszczone) - tez jakas opcja: http://lh4.ggpht.com/_O9P...-0/DSCF1325.JPG
chrom to obudowa filra powietrza, obudowa akumulatora, zbiorniczek plynu wspomagania
kolor widac czerwonka tu i owdzie, wyrezany otwor w obudowie paska rozrzadu.
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Ciekawy pomysł masz kolego z tą obudową - nie powiem żeby mi samemu nie przeszedł on przez głowę
Generalnie jest to jak najbardziej możliwe z tym, że dużo czasu zajmie stworzenie rusztowania i wypoziomowanie go. Obudowa filtra zapasuje tylko i wyłącznie z audi. Problem polega na tym, iż kwadratowe pochodzą z pełnego wtrysku i trzeba będzie rezać część zamykającą wraz z wylotem na silnik.
Próbowałem dopasować golfoską, niestety jest za duża... Jedynie obudowa zespołu wtryskowego (takie kolanko) podchodzi z malutką przeróbką.
Założenie płyty pod silnikiem to jednak pierwsza rzecz. Bez niej komora silnika strasznie się brudzi... Do tego polecam płytę pod skrzynię i bardzo ważną uszczelkę pod maskę - bez niej masa brudu wlatuje wraz z wodą podczas jazdy...
Generalnie jest to jak najbardziej możliwe z tym, że dużo czasu zajmie stworzenie rusztowania i wypoziomowanie go. Obudowa filtra zapasuje tylko i wyłącznie z audi. Problem polega na tym, iż kwadratowe pochodzą z pełnego wtrysku i trzeba będzie rezać część zamykającą wraz z wylotem na silnik.
Próbowałem dopasować golfoską, niestety jest za duża... Jedynie obudowa zespołu wtryskowego (takie kolanko) podchodzi z malutką przeróbką.
Założenie płyty pod silnikiem to jednak pierwsza rzecz. Bez niej komora silnika strasznie się brudzi... Do tego polecam płytę pod skrzynię i bardzo ważną uszczelkę pod maskę - bez niej masa brudu wlatuje wraz z wodą podczas jazdy...