Wiesz, ze dzwonią, ale nie wiesz dokladnie w ktorej parafii...UKI_XX pisze:a po to, że jak będzie dziurawy wężyk między IC a ECU to VAGiem całe g.... zobaczysz, dolot będzie szczelny i w kolektorze ciśnienie 1.2 bara a na VAGu ledwo 0.1-0.2bara (miałem już kilka takich przypadków)przemik pisze:Po kij mu manometr i jakas tam igła... w logach widac wszystko jak na dłoni...
a jak wartości VAG i manometru się zgadzają i tak niskie jest ciśnienie to wiadomo... potężna dziura w dolocie
[B4 1z] Błedy w silniku
no z tym to wyskoczyłeś, kiedyś jak miałem problem ze swoim TDI to cały guzik Tobie dzwoniło z moich logów i nic nie pomogłeś, jedynie trafną diagnozę dał kolega Adamm mając do dyspozycji jedynie opis wskazań manometru także niektóre uwagi z Twojej strony nie są na miejscu i się nie sprzeczaj jeśli nie masz całkowitej racji, pozdroprzemik pisze:Wiesz, ze dzwonią, ale nie wiesz dokladnie w ktorej parafii...UKI_XX pisze:a po to, że jak będzie dziurawy wężyk między IC a ECU to VAGiem całe g.... zobaczysz, dolot będzie szczelny i w kolektorze ciśnienie 1.2 bara a na VAGu ledwo 0.1-0.2bara (miałem już kilka takich przypadków)przemik pisze:Po kij mu manometr i jakas tam igła... w logach widac wszystko jak na dłoni...
a jak wartości VAG i manometru się zgadzają i tak niskie jest ciśnienie to wiadomo... potężna dziura w dolocie
Panowie a jak jest z wyjeciem tych wezy, czy moge je po prostu po rozkrecac i popatrzyc ktory jest dziurawy, czy jest cos o czym musze pamietac podczas rozbierania dolotu?
Prawdopodobnie jest pekniety ten waz miedzy turbo i intercoolerem i do niego musze sie dostac :->
Sprawa prawdopodobnie rozwiazana, winowajca jest:
z etki:
takze zostalo mi poszukac wezyka, nie wie moze ktos jaki orientacyjny koszt wezyka?
I jakies tipy odnosnie skladania dolotu? <ok>
Prawdopodobnie jest pekniety ten waz miedzy turbo i intercoolerem i do niego musze sie dostac :->
Sprawa prawdopodobnie rozwiazana, winowajca jest:
z etki:
takze zostalo mi poszukac wezyka, nie wie moze ktos jaki orientacyjny koszt wezyka?
I jakies tipy odnosnie skladania dolotu? <ok>
no to masz to samo co mi się jakiś czas temu przytrafiło proponuję udać się do sklepu z częściami do maszyn rolniczych i zaopatrzyć się w potrzebne węże, masz o tyle trudniej że na turbo jest średnica coś między 36 a 38 mm a na IC 50mm więc możesz zrobić coś takiego: zajrzyj tutaj a jakbyś miał problem ze zrobieniem przejściówki tak jak u mnie to możesz założyć większy wąż na mniejszy i ścisnąć opaską ale musisz wewnątrz dać rurkę metalową (świetnie się do tego nadaje mufa miedziana na rurkę 35mm tylko kosztuje chyba coś koło 12zł ) i najlepiej wyprofilować brzegi żeby się nie wyślizgnęła <ok>
Dzisiaj wymienilem weza na weza z <95, takze musialem sie pobawic w prerobki,
Sprawa wyglada tak - auto jezdzi, juz nie syczy takze z tym jest Ok.
Problem w tym ze od okolo 3tys obrotow przy pelnym bucie zaczyna kopcic, nie wiem czym to jest spowodowane mam osmolony wydech - wczesniej czegos takiego nie bylo, a chmura byla tak duza ze nie bylo widac za mna tylko dym <ok>
Wiem ze mam troszke za wysoki poziom oleju, ale przy spalaniu go chyba az tak by nie kopcil.
Generalnie auto glosno chodzi, jakos tak bardziej twardo i duzzo glosniej, nie wiem co z tym zrobic.
Chcialbym zrobic logi po wymianie, ale czy musze robic pelne logi?
Poradzcie forumowicze, gdyz nie poznaje swojego auta
Sprawa wyglada tak - auto jezdzi, juz nie syczy takze z tym jest Ok.
Problem w tym ze od okolo 3tys obrotow przy pelnym bucie zaczyna kopcic, nie wiem czym to jest spowodowane mam osmolony wydech - wczesniej czegos takiego nie bylo, a chmura byla tak duza ze nie bylo widac za mna tylko dym <ok>
Wiem ze mam troszke za wysoki poziom oleju, ale przy spalaniu go chyba az tak by nie kopcil.
Generalnie auto glosno chodzi, jakos tak bardziej twardo i duzzo glosniej, nie wiem co z tym zrobic.
Chcialbym zrobic logi po wymianie, ale czy musze robic pelne logi?
Poradzcie forumowicze, gdyz nie poznaje swojego auta
Kod: Zaznacz cały
Generalnie auto glosno chodzi, jakos tak bardziej twardo i duzzo glosniej, nie wiem co z tym zrobic.
Wycięty katalizator oraz wstawiona rurka czy wydłubany sam środek katalizatora i puszka pozostała?
rczopik2 pisze:Kod: Zaznacz cały
Generalnie auto glosno chodzi, jakos tak bardziej twardo i duzzo glosniej, nie wiem co z tym zrobic.
Wycięty katalizator oraz wstawiona rurka czy wydłubany sam środek katalizatora i puszka pozostała?
Nic z tych rzeczy, tlumik seria i ......oryginal <ok>
P.S Odnosnie tych moich problemow z cisnieniem - ktora grupe zalogowac aby sprawdzic czy juz wszystko jest OK?
[ Dodano: 2010-08-25, 01:06 ]
JAkie grupy zalogowac aby sprawdzic czy juz wszystko OK z doladowaniem?