Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1z] Błedy w silniku

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 07 kwie 2010, 10:29

UKI_XX pisze:
przemik pisze:Po kij mu manometr i jakas tam igła... w logach widac wszystko jak na dłoni...
a po to, że jak będzie dziurawy wężyk między IC a ECU to VAGiem całe g.... zobaczysz, dolot będzie szczelny i w kolektorze ciśnienie 1.2 bara a na VAGu ledwo 0.1-0.2bara (miałem już kilka takich przypadków)

a jak wartości VAG i manometru się zgadzają i tak niskie jest ciśnienie to wiadomo... potężna dziura w dolocie
Wiesz, ze dzwonią, ale nie wiesz dokladnie w ktorej parafii...

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 kwie 2010, 23:30

przemik pisze:
UKI_XX pisze:
przemik pisze:Po kij mu manometr i jakas tam igła... w logach widac wszystko jak na dłoni...
a po to, że jak będzie dziurawy wężyk między IC a ECU to VAGiem całe g.... zobaczysz, dolot będzie szczelny i w kolektorze ciśnienie 1.2 bara a na VAGu ledwo 0.1-0.2bara (miałem już kilka takich przypadków)

a jak wartości VAG i manometru się zgadzają i tak niskie jest ciśnienie to wiadomo... potężna dziura w dolocie
Wiesz, ze dzwonią, ale nie wiesz dokladnie w ktorej parafii...
no z tym to wyskoczyłeś, kiedyś jak miałem problem ze swoim TDI to cały guzik Tobie dzwoniło z moich logów i nic nie pomogłeś, jedynie trafną diagnozę dał kolega Adamm <piwo> mając do dyspozycji jedynie opis wskazań manometru także niektóre uwagi z Twojej strony nie są na miejscu i się nie sprzeczaj jeśli nie masz całkowitej racji, pozdro

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 24 kwie 2010, 09:24

Panowie a jak jest z wyjeciem tych wezy, czy moge je po prostu po rozkrecac i popatrzyc ktory jest dziurawy, czy jest cos o czym musze pamietac podczas rozbierania dolotu?

Prawdopodobnie jest pekniety ten waz miedzy turbo i intercoolerem i do niego musze sie dostac :->


Sprawa prawdopodobnie rozwiazana, winowajca jest:

Obrazek

z etki:

Obrazek


takze zostalo mi poszukac wezyka, nie wie moze ktos jaki orientacyjny koszt wezyka?

I jakies tipy odnosnie skladania dolotu? <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 25 kwie 2010, 23:01

no to masz to samo co mi się jakiś czas temu przytrafiło :-( proponuję udać się do sklepu z częściami do maszyn rolniczych i zaopatrzyć się w potrzebne węże, masz o tyle trudniej że na turbo jest średnica coś między 36 a 38 mm a na IC 50mm więc możesz zrobić coś takiego: zajrzyj tutaj a jakbyś miał problem ze zrobieniem przejściówki tak jak u mnie to możesz założyć większy wąż na mniejszy i ścisnąć opaską ale musisz wewnątrz dać rurkę metalową (świetnie się do tego nadaje mufa miedziana na rurkę 35mm tylko kosztuje chyba coś koło 12zł :-/ ) i najlepiej wyprofilować brzegi żeby się nie wyślizgnęła <ok>

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 28 kwie 2010, 20:41

Dzisiaj wymienilem weza na weza z <95, takze musialem sie pobawic w prerobki,

Sprawa wyglada tak - auto jezdzi, juz nie syczy takze z tym jest Ok.
Problem w tym ze od okolo 3tys obrotow przy pelnym bucie zaczyna kopcic, nie wiem czym to jest spowodowane mam osmolony wydech - wczesniej czegos takiego nie bylo, a chmura byla tak duza ze nie bylo widac za mna tylko dym <ok>

Wiem ze mam troszke za wysoki poziom oleju, ale przy spalaniu go chyba az tak by nie kopcil.
Generalnie auto glosno chodzi, jakos tak bardziej twardo i duzzo glosniej, nie wiem co z tym zrobic.

Chcialbym zrobic logi po wymianie, ale czy musze robic pelne logi?

Poradzcie forumowicze, gdyz nie poznaje swojego auta <piwo>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 29 kwie 2010, 00:46

wystarczą grupy dynamicznie 001, 003, 004, 008 i 011 i statycznie BS000 i 001

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 29 kwie 2010, 15:15

Kod: Zaznacz cały

Generalnie auto glosno chodzi, jakos tak bardziej twardo i duzzo glosniej, nie wiem co  z tym zrobic.

Wycięty katalizator oraz wstawiona rurka czy wydłubany sam środek katalizatora i puszka pozostała?

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 29 kwie 2010, 16:14

rczopik2 pisze:

Kod: Zaznacz cały

Generalnie auto glosno chodzi, jakos tak bardziej twardo i duzzo glosniej, nie wiem co  z tym zrobic.

Wycięty katalizator oraz wstawiona rurka czy wydłubany sam środek katalizatora i puszka pozostała?

Nic z tych rzeczy, tlumik seria i ......oryginal <ok>

P.S Odnosnie tych moich problemow z cisnieniem - ktora grupe zalogowac aby sprawdzic czy juz wszystko jest OK?

[ Dodano: 2010-08-25, 01:06 ]
JAkie grupy zalogowac aby sprawdzic czy juz wszystko OK z doladowaniem?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 25 sie 2010, 08:22

dynamicznie 003 i 011 w zupełności wystarczą <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl