Witam klubowiczów.
w moim autku po założeniu gazu pojawił się problem a mianowicie...auto nie ma mocy i strasznie falują obrotu biegu jałowego [na LPG] od 350 do 1800 obr i tak przez cały czas. Podejrzewam ze problem tkwi w sondzie Lambda gdyż ja złamałem na kamieniu.
Czy w tych silnikach ma to duże znaczenie?? pytam gdyż kolega w 2.3 urwał i jeździ bez problemów. dodatkowo wolne obroty Pb również falują za to po dodaniu gazu jest dobrze.
próbowałem regulować i nawet autko się zbiera ale wolne dalej skaczą....
sorki za tak długie wywody ale chciałbym jeszcze dodać ze kiedy jadać chce zmienić bieg to po wciśnięciu sprzęgła obroty rosną same o około 300obr i dopiero spadają....
czy ktoś potrafi pomóc..???? pozdrawiam miłośników audi
[ Dodano: 2010-04-23, 22:07 ]
....to proste nie masz na kogo liczyć licz na siebie...sam sobie daje duże piwo, problem rozwiązany <ok>
[2.0 16V ACE] Problem z LPG
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 108
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
- Lokalizacja: Białystok
Witam.To długa droga przed Toba.Ja u siebie miałem to samo.Moja naprawa polegała na
-z 10 razy byłem u gaziownika nic nie pomogło
-wymieniałem swiece kopułke palec ,nic nie pomogło
-wstawiłem blosa było okej jakis czas potem strzał gazu odziwo nie zaszkodziło.
-zmieniłem regulator biegu jałowego nic nie pomogło
-zmieniłem czujnik temperatury silnika,pomogło tez na jakiś czas
-w miedzy czasie sprawdzałem czy niema lewego powietrza,
-ostatnio zmieniłem palec kopułke przewody janmora i co dziwne zrobiłem dopływ lewego powietrza to znaczy odpiołem podcisnienie od serwa tego zółtego zaworka.objawy wzrastania obrotów ustały są bardzo delikatne spadki przy wciśnięciu sprzęgła tak z 1na10
-z 10 razy byłem u gaziownika nic nie pomogło
-wymieniałem swiece kopułke palec ,nic nie pomogło
-wstawiłem blosa było okej jakis czas potem strzał gazu odziwo nie zaszkodziło.
-zmieniłem regulator biegu jałowego nic nie pomogło
-zmieniłem czujnik temperatury silnika,pomogło tez na jakiś czas
-w miedzy czasie sprawdzałem czy niema lewego powietrza,
-ostatnio zmieniłem palec kopułke przewody janmora i co dziwne zrobiłem dopływ lewego powietrza to znaczy odpiołem podcisnienie od serwa tego zółtego zaworka.objawy wzrastania obrotów ustały są bardzo delikatne spadki przy wciśnięciu sprzęgła tak z 1na10
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo